Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä korvata porkkanakakun kuorrutteessa tuorejuusto?

Vierailija
18.03.2007 |

Maitoallerginen olen, mutta en ole löytänyt mitään, millä sen juuston koraisin. Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos laittais sekaan tomusokeria ja sellasta gogreenkauravaniljakastiketta? ap

Vierailija
2/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tofu kyllä muuten sopii, mutta maistuu hiton pahalta... ja mun lapsella on soija-allergia, niin joutuisin syömään koko kakun yksin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö osaa lukea vai ettekö oikeasti tiedä, mitä maitoallergia tarkoittaa? olen hyvin hämmentynyt ap

Vierailija
4/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei siis tule sellaista pehmeää kuten tuorejuustokuorrutus. Vähän pehmeämmäksi sen saa jos laittaa sekaan vaahterasiirappia. Samalla siitä tulee sellainen vaaleanruskea. Vaahterasiirappi on kyllä pirun kallista.

Minusta porkkanakakku toimii hyvin ilman kuorrutustakin, tai sitten niin että koristelee sen vain sirottamalla päälle tomusokeria.

Vierailija
5/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tomusokeri-vesi-sitruunamehu-seokseen voisi laittaa kookoshiutaleita tai mantelirouhetta lisäksi, jos ette satu kumpikaan olemaan pähkinöille allerginen.

Vierailija
6/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hei, olen mä tottunut, ettei nää mun versiot tuuanlaitossa vastaa sitä normaaliversiota :)

mutta siis tosiaan. juuri sen takia, kun ihmiset ei tiedä mitä allergia tarkoittaa, en voi syödä kuin itse tekemiäni ruokia. että ihan tällainen pieni valivalivalistus tähän loppuun. nothing personal. siinä vaan voi olla jonkun hengen lähtö lähellä, jos maitoallergiselle tarjotaan jotain smetanalla höystettyä maidottomana. no kidding.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä