Mitä naisille tapahtuu 45-50 vuotiaana ?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Keho alkaa ajaa järjestelmiä alas ja olemassaolon loppu lähestyy.
Miehillä tämä on alkanut jo 10-15 vuotta ennemmin.
Ovat saaneet kaiken ..nyt se tärkein eli minä
Vierailija kirjoitti:
Just se
Ei mitään ihmeellistä. Tajusin oman arvoni, olin hoikka ja kauneimmillani. Kypsyin naisena
Upein aika elämässä 45-55v!
Ei tarvii enää elää kuin itseä varten.
Ihmettelen joitakin jotka jaksaa seurustella.
Ehkä siksi, että elintaso säilyy.
En enää jaksa hyssytellä mielipiteitäni ja yrittää miellyttää sukua tai miehiä. Olen enemmän oma itseni. Sellaista tässä on tapahtunut ja kivaahan se on.
Ai mitä mulle olisi pitänyt tapahtua viime vuonna kun täytin 45? Samanlainen mä olen kuin ennen sitä.
N45
Estrogeeni laskee. Se tekee miellyttämisen ja sopuisuuden. Esiin tulee miespäisiä piirteitä, jestas miten helppoa onkaan olla itsekäs ja laiska ekaa kertaa elämässään. Aggressio ei ole mukavaa, mutta talttuu purkista.
Eroavat,ja kuka pystyy,lypsää jätetyltä ukolta kaikki rahat ja elatusmaksut,minkä vaan irti saa
Vierailija kirjoitti:
Eroavat,ja kuka pystyy,lypsää jätetyltä ukolta kaikki rahat ja elatusmaksut,minkä vaan irti saa
Lasten isä voi kyllä alkaa lähihuoltajaksi, jos kuvittelee että se on niin helppoa ja sillä tienaa.
Mun lapset aikuistuivat ja mulla oli aikaa itselle vihdoin. Pystyin ajattelemaan asioita vain omalta kannaltani ja omaksi hyväkseni. Mies vähän ämpyili aluksi, kun en viitsinyt enää passata. Nyt se on jo sopeutunut siihen, että meillä ei esimerkiksi ole lämmintä ruokaa joka päivä, ellei hän itse tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten isä voi kyllä alkaa lähihuoltajaksi, jos kuvittelee että se on niin helppoa ja sillä tienaa.
Jostain syystä omien lasten isä mielummin maksaa. Erotessa ehdotin että pitäisi lapsia enemmän ja maksaisi vähemmän, mutta halusi mielummin maksaa enemmän ja nähdä lapsia harvemmin.
Ikää 47 ja oon muuttunut piipittäjästä puoliaan pitäväksi 👊 Töissä en kestä lusmuilijoita yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni laskee. Se tekee miellyttämisen ja sopuisuuden. Esiin tulee miespäisiä piirteitä, jestas miten helppoa onkaan olla itsekäs ja laiska ekaa kertaa elämässään. Aggressio ei ole mukavaa, mutta talttuu purkista.
Mitäs näille julkkiksille tapahtuu jotka ramppaa kauheusleikkauksissa ja botoxsilla.
Niillä vasta miesmäisiä piirteitä onkin.
En tiedä mikä näissä toimenpiteissä/myrkyissä aiheuttaa miehistymisen.
No mulle on käynyt niin, että olen aika tyytyväinen elämääni. Mulla on perhe, työ, kivoja harrastuksia, hienoja ihmisiä elämässäni. Ajatusmaailmani on muuttunut muutamassa vuodessa todella paljon ja olen siitäkin kiitollinen. Mites aloittaja sinä, minkä ikäinen olet ja mitä sulle on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, voi raukkaa. Sinulta eukko vei välilyönnitkin. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla tuli sekaannus sanoissa, joten tein korjauksen:
Ovat antaneet kaiken ..nyt se tärkein eli minä
Häh!!??