Tällä palstalla valitetaan kun komeita miehiä koskee eri "säännöt" kuin tavallisempia
mutta meneehän se näin naistenkin kohdalla. Jos tavallinen nainen katoaa, r a i s k a t a a n ja t a p e t a a n tai tavallinen nainen nappaa kaupassa ryöstäjän niin se ohitetaan olankohautuksella tai pikku-uutisella. Jos kaunis nainen tekee näin siitä tulee helposti viraalivideo tai jopa sensaation jälkeen uusi ura.
Muussa elämässä kaunis nainen saa helpommin ja paremmin palkattua työtä kuin tavallisempi nainen. Luonteenpiirteistä negatiivisetkään eivät haittaa mitään siinä missä tavallinen nainen on "tylsä" tai miehelle pelkkä "placeholder" (anteeksi englanti) ellei löydä miestä jolle luonne merkkaa eniten, mutta siinäkin kaunotar kelpaa aina jollekin mitä surkeimmankin luonteen kanssa.
Olen vain niin kyllästynyt tähän kaksinaismoralismiin. Työpaikoillakin se ole minä tavis joka olen hulluna saanut osoittaa osaamistani ja kaunottaren ei tarvitse kuin olla olemassa. Kyllä tämä siis naisiakin koskee. En silti ole katkera vaan ihmettelen miten sokeita miehet ovat tälläkin palstalla tälle ilmiölle.
Kommentit (4)
Hitto sulla on typeriä juttuja. Tule täysikäisenä takasin.
Minä olen kiltti ja silitän kissaa...
Vierailija kirjoitti:
Hitto sulla on typeriä juttuja. Tule täysikäisenä takasin.
Auts! Taisi kolahtaa.
Ennen kuin joku murjaisee aloituksesta niin tietenkään t a p e t t u rikoksen uhri ei aloita uutta uraa. ap