Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset syövät esim. kokonaisen saarioisten laatikon tms. Ja jos grillataan, syövät enemmän kuin yhden makkaran?

Vierailija
03.05.2025 |

En suosi eineksiä, mutta joskus näin yksinäisenä oikaisen ja ostan valmista. Puoli laatikkoa riittää, 1 makkara riittää. Puolikkaasta pakastepizzasta olisin jo ihan ähkynä. Ei se sitten ihme ole että naiset lihoaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö kokonaisen Saarioisten laatikon?

Vierailija
22/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi ruma, jos on joku kukkakeppi tai laihaläski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut naiset syövät esim. kokonaisen saarioisten laatikon tms. Ja jos grillataan, syövät enemmän kuin yhden makkaran?

😂😂😂 Toivottavasti kukaan nainen ei tätä läskikammoista tyyppiä ja hänen tahallisia provokaatioyrityksiään ota tosissaan. 

Tasaisin väliajoin tulee näitä 'hui kauhistus! - nainen söi 2 grillimakkaraa' -aloituksia.

Vierailija
24/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Joku syö vähän.

Ruoka ei ole elämänsisältö.

Vierailija
25/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus! Kun minusta asiat ovat näin, sen pitää päteä myös miljardeihin muihin?

Näinhän se on. Ja kun minulla on joku sairaus ja oireet on tietynlaiset, niin täsmälleen samat oireet kuuluu sitten olla muillakin.

Muutoin on kyseessä eri sairaus.

Vierailija
26/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoaa? Ennemmin kuin ihmettelet muiden syömistä, niin kannattaisiko opiskella äidinkieltä.

Inhottaa tuo lihoaa, mutta kielitoimisto hyväksyy sen nykyään. Näin kaunis suomenkieli rai--'$%skataan.

Vierailija
27/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa Saarioisten höttölooraa syötyä kokonaan tai kahta makkaraa, ei ollut varsinainen nälkäkään.

Vierailija
28/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee 2 makkaraa. Mitat 170cm/62kg. T. N39

Vierailija
29/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä syön makkarasta vain kolmasosan. Ja Saarioisten laatikosta vain lusikallisen. Olen siis parempi ihminen kuin ap!

Mulle ainakin lapsena sanottiin, että afrikkalainen lapsi eläisi tuolla määrällä viikon. Että ne pistää suakin paremmaksi 

Vierailija
30/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monen litran vatsakaukku, venynyt siis, sinne mahtuu.

Yleensä hääkakku laukaisee kehonpositiivisen nälän.

-N40 , 156kg kehonpositiivinen

Vierailija
31/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän meillä töissä ne hoikat tuntuvat syövän ja hyvällä ruokahalulla, isommat eivät syö juuri mitään ja valittavat siitäkin. Sä ap kuulostat suokapuheinesi ihan mun mummolta, joka oli sitä mieltä, että ruokaa ei pidä ihmisen syömän ilolla ja syntiä on mikään nautinto ylipäätään, katua pitää jo valmiiksi. Harvoin enää tuollaista syyllistävää ruokapuhetta kuulee, mutta näköjään se elää vielä jossain.

Vierailija
32/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä siinä on, että kielitaito rapistuu niin, että kirjoitetaan lihoo-sanan sijan, että lihoaa.

Olisikohan meillä muilla mahdollisesti jotain sanansijaa tähän?

Vierailija
33/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa Saarioisten höttölooraa syötyä kokonaan tai kahta makkaraa, ei ollut varsinainen nälkäkään.

En pysty syömään, kuin puolikkaan Saarioisten makaronilaatikon kerralla, mutta mun bmi onkin 18.9 eikä 44

Vierailija
34/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut kova syömään. Pidän ruuasta. Myös liharuuista. Mua ei liiemmälti kiinnosta muiden syömiset. 

Vierailija
35/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on 748 kaloria kerralla, jos syöt tuon kalori määrän kaksi kertaa päivässä se on jo 1470 kaloria ja siihen välipalat ja iltapalat päälle. 

Itse kulutan päivässä vain 1400 kaloria, joten siksi syön vain 1300 jotta en liho.

Eli tuo sun pikku välipala on mun koko päivä ruoka määrä

Vierailija
36/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se nainen kun on aina samankokoinen ja harrastaa samoja asioita niin varmaan on tietty ruokamäärä jonka voi syödä. Herää, pahvi! Ihan normaalipainoinenkin nainen voi olla pitkä tai pätkä ja se kuten työ tai harrastuksetkin vaikuttaa. Huolehdi sinä vain omista syömisistäsi. Ja kuinka voit syödä eineksiä tai pakastepizzaa? Epäterveellistä moskaa joten ei ole ihmekään jos vahdit joka suupalaasi.

Vierailija
37/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri söin vapuksi ostamani paketin makkaraa ja puolen kilon pussin bataattiranskalaisia. Muutama viikko sitten vaa'alla käydessäni paino oli laskenut alemmalle kymmenelle, mikä ei ole kovin hyvä asia, koska oli aikoinaan melkoinen työ saada paino ylemmälle kymmenelle. Odotan jo aikaa, jolloin paino alkaisi pysyä ilman, että tarvitsee syödä hevosen lailla. 

Vierailija
38/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena tein fyysistä työtä ja liikuin vapaa-ajalla paljon. Söin arkena maltillisesti, mutta PYSTYIN halutessani syömään vaikka pizzerian perhepizzan kerralla. Tai yli kilon kotiruokaa. Mitat oli suunnilleen 162/54 vuodesta toiseen. 

Vierailija
39/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli huono itseluottamus ja sosiaalisen paineen vuoksi söin noin vähän. Silloin vielä kulki treenit ihan hyvin, vaikka yhtenä päivänä söikin vähemmän. Nykyisin on tarkempaa, että kroppa toimii kunnolla. Toisaalta enää ei hetkauta ne "kuin sää noin kauheasti syöt" - märinät. Mulla on joka tapauksessa lihaksikkaampi kroppa.

Vierailija
40/46 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa pilli, tai istun päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä