Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä nimiäislahjaksi ei kummina?!

18.09.2008 |

Kummitytölleni syntyi pikkusisko ja nimiäiset lähestyvät. Antakaa vinkkejä, mitä voisi viedä lahjaksi, kun ei ole kummilapsi kyseessä.

Olen jo sekä kummitytön että tämän tulokkaan kanssa hyödyntänyt

- Pentikin lasten astiat

- Pentikin vauvan peiton

- jos jonkin näköisiä vaatteita

Eivät halua Arabian muumiastioita..

Vinkkejä siis kaipaan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka itse on huomannut olevan toimiva ja arkea helpottava, mutta jota eivät ehkä itse ole tulleet hankkineeksi. Esim. unipussi rauhoittaa lapsen nukkumista ja hihallinen ruokalappu suojelee hyvin vaatteita sotkeentumasta.

Vierailija
2/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi aterimet? Saimme itse "ei-kummilta" pojallemme ruokailuvälineet, ja vaikka niitä käytetään aikojen päästä niin mielestäni hyödyllinen ja pitkään iloa tuottava lahja. Ja vaihtoehtoja on moneen makuun. Citteriolla on tyylikkäät lasten aterimet. Ja sitten on näitä Herra Hakkarainen ja Muumi -kuviointeja ym. Sitten toinen idea: jos tiedät että aloittavat harrastuksen tms. niin sitä voi sponssata. Meille maksettiin muskarin syysmaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisin aterimia tai sitten jotain perinteistä kirjaa, tosin kirjoja varmasti on jo perheeseen kertynyt, jos on useampia lapsia. Meillä on tosi kovassa käytössä kaksi kastelahjaksi saatu Tammen Kultainen Lastenrunokirja.

Vierailija
4/5 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

all in one -kestovaippa. Niitä on harvalla liikaa.

Vierailija
5/5 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja: en tiedä vielä ketään kellä on liikaa, paitsi ehkä Jaakko Hämeen-Anttilalla ;-)

Satukirjat ovat myös mielestäni aika kalliita.

Sitten levyt: Nythän on paljon aika kivoja lastenmusiikkilevyjä. Esimerkiksi Paukkumaissin uusin, olikos se Popkornitorni. Tai PMMP:n Puuhevonen.

Mun mielestä korujakin voi ajatella, voivat tosin hiukan räjäyttää mahdollisen budjetin. Efva Attlingilla on muuten lapsille oma korusarja.

Kestovaippa on muuten ihan hyvä idea.

Joku muukin käyttötavara voi olla kiva. Unipussi?