Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinirajojen sheivaamisesta karmea noidankehä!!

Vierailija
31.05.2025 |

En olisi ikinä aloittanut sheivaamista nuorempana, jos olisin tiennyt mitä siitä seuraa. Karvat kasvaa nyt pitkin reisiä ja pakaroita ja ovat tummia ja paksuja. Ihan hirveä tilanne, koska nyt on PAKKO sheivata ihan miestäkin ajatellen. Ja itseäkin ällöttää oma karvaisuus. Mutta mitä enemmän sheivaa, niin sitä enemmän pitää sheivata ja tuntuu että karva-alue kasvaa koko ajan. Ja sänki on kuitenkin heti seuraavana päivänä (mulle ei herkkäihoisena ole sopineet menetelmät, joissa karvat revitään juurineen pois). Ihan itkettää tää tilanne.

Vertaistukea?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet hoitaa homman.

Vierailija
2/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin reisiä ja pakaroita???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyppivä epilaattori, jos ihan vaan karvoituksen reuna-alueita siistit. Pysyy pitkään siistinä, eikä tuollaisen epilaattorin käyttö satu hirveästi, vaikka voisi luulla olevan kivulias. Kätevä myös jalkakarvojen siistimiseen.

Vierailija
4/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on levinnyt tuo tumma ja paksu karvoitus reisille ja pakaroille sheivaamisen seurauksena.

ap

Vierailija
5/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään kosmetologilla vahauksessa / sokeroinnissa. Posliini on edelleen vuonna 2025 paras.

Vierailija
6/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
7/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet ja pakarat voi kyllä joko wax tai sokeroida tai epiloida. Ymmärrän jos taas ne tietyt bikialueet siellä alhaalla ei tätä kestä. Pari kertaa kun vahaat niin se karva muuttuu ohkaisemmaksi ja sen juuret ovat heikot ja lähtee helpolla pois. 

Vierailija
8/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noidankehä nimitys sheivatun tussun ympärillä kasvavalle karvalle?

Vierailija
9/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi

No niinpä!

ap

Vierailija
10/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on levinnyt tuo tumma ja paksu karvoitus reisille ja pakaroille sheivaamisen seurauksena.

ap

No ei sheivaaminen karvoitusta mihinkään levitä. 

Vierailija
11/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei sheivaaminen karvoitusta mihinkään levitä. 

No kyllä vaan levittää, kun ne hennot vaaleat omat karvat korvautuu tummilla ja paksuilla!

ap

Vierailija
12/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sheivaamisella tai sheivaamatta jättämisellä EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ tuon karvoituksen kasvun muutosten kanssa. 

Vierailija
13/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytti tuo että sheivaaminen paksuntaa ja lisää karvoja. Ei kuollut kudos tiedä että sitä leikataan. Ja ei se karva parilla vahauskerralla ohkasemmaksi muutu, tietysti kun ohut karvan pää tulee ihosta vs keskeltä karvan paksuimmasta kohdasta leikattu pää, niin ohuemmalta karva tuntuu..

Vierailija
14/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sheivaamisella tai sheivaamatta jättämisellä EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ tuon karvoituksen kasvun muutosten kanssa. 

No kyllä sillä on.

eri

Vierailija
15/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte edes kommentoida näin surkeaa kyhäelmää?

0/5

Vierailija
16/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Reisialueen ihan bikinirajan vieressä voin vielä ymmärtää (hajakarvat), mutta karvoja pakaroissa?

Vierailija
17/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ikä ja hormonit, jotka niitä kehon muutoksia edistävät, ei sheivaaminen.

Vierailija
18/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytti tuo että sheivaaminen paksuntaa ja lisää karvoja. Ei kuollut kudos tiedä että sitä leikataan. Ja ei se karva parilla vahauskerralla ohkasemmaksi muutu, tietysti kun ohut karvan pää tulee ihosta vs keskeltä karvan paksuimmasta kohdasta leikattu pää, niin ohuemmalta karva tuntuu..

Kyllä mulla on ihan omakohtainen kokemus, kun olen tosi vaalea. Esim. säärikarvat oli teininä tosi hennot ja niin vaaleat ettei niitä juuri huomannut. Kun aloin sheivaamaan, niin karvoista tuli tummempia ja paksumpia. Ja sama käynyt bikinirajoille.

ap

Vierailija
19/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvojen ajelu eli sheivaaminen jotenkin levittäisi karvoitusaluetta ja kovasti tuuheuttaisi sitä, eikö kaikki maailman ikänsä partaansa ajaneet miehet olisi gorilloja karvojen kasvunsa suhteen?

Vierailija
20/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Reisialueen ihan bikinirajan vieressä voin vielä ymmärtää (hajakarvat), mutta karvoja pakaroissa?

Ei ne karvat tiedä missä on reisi ja missä pakara. Itselläni ainakin kasvaa ihan kunnon perskarvat enkä usko olevani mitenkään erityinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä