Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka XL mutta lapset onneksi hoikkia?

Vierailija
18.03.2007 |

olen lapsesta saakka ollut pullea ja koko elämäni taistellut ylikiloja vastaan. Olen päättänyt että sellaista taakkaa ei tarvitse lasteni kantaa ja olen pitänyt tarkkaan huolen että syövät terveellisesti. onneksi muutenkin näyttävät tulevan isäänsä, eli taitavat olla luonnostaankin hoikkia. Helpotus äidille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi vissiin vie ruuan suusta =)

Vierailija
2/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitee on lyhyt ja levee, BMI jottai 37 paikkeilla. Tyttö ja poika on ohkasia ja lyhkäsiä. Tyttö 5½ v, 106cm ja 17kg. Poika 3v, 96cm ja 14kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on ainakin 48. Mutta sen huolen olen pitänyt että lapseni ovat hoikkia. Niitä on kolme kappaletta ja neljäs on tuloillaan. Ja siitäkin pidän huolen, että hoikkana pysyy. Lapset syövät terveellisesti, toki karkkipäiväkin on. Pidän myös siitä että kaikki harrastavat säännöllisesti liikuntaa. Lapset harrastavatkin, jalkapalloa, karateta, ratsastusta...nuorimmainen aloittaa syksyllä myös liikuntaharrastuksen.

Lapset käyvät myös säännöllisesti isänsä kanssa uimahallissa.

Pidän myös huolen siitä että vanhemmat lapset ulkoilevat ainakin tunnin koulun jälkeen... ja kuopuksen kanssa olemme itse aamupäivällä kaksi tuntia ulkona ja iltapäivällä ainakin tunnin verran. No hyvillä talvisäillä meni ulkona enemmänkin aikaa.

Kunhan tästä raskaudesta päästään... niin mammakin alkaa uuden " terveellisen" loppuelämän. Kuntosali kortti on jo hommattu!!

Vierailija
4/4 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harva on lapsena lihava! Lapsi liikkuu luonnostaan paljon.

Miettikää ennemmin esim. lapsuuden kavereitanne tmv. joiden äiti/isä oli/vat lihavia... Kaverinne ehkä olivat hoikkia nuorina, mutta kuinkas on tänä päivänä? Itse olen huomannut, että moet ennen hoikat ihmiset ovat lihoneet, ne varsinkin joilla lihominen tulee " perintönä" vanhemmilta.

Monihan lihoo vasta parikymppisenä, kun itse alkaa ostamaan ruuat ymv. ottaa sitä ruisleivän tilalle mielummin patonkia jne. Suklaalevykin sujahtaa helpommin koriin, kun ei äiti selän takana kyttäämässä... Samoin tulee ajettua autolla eikä enää kävellä/poljeta polkupyörällä.

Ja monesti kiireinen elämä (esim. opiskelu+ ilta-/viikonlopputyöt) ei jätä aikaa liikunnalle. Nuorena myös pituuskasvu ymv. vie energiaa, joten voi syödä vaikka miten paljon eikä liho.

Mutta kappas vaan, jossain vaiheessa alkaa kilot kertymään... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä