Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri haluaisi ostaa vaimon pikkarit

Vierailija
03.05.2025 |

Työkaveri on suurisuinen eronnut mies joka heittelee kaksimielisä juttujaan milloin kenellekin. Vaimoni se on nähnyt pari kertaa ja kehuskellut enemmän ja vähemmän asiallisesti ulkonäköä. Nyt se yllätti kysymällä minulta kahden kesken että myisinkö emännän pikkarit. Vitsihän se olevinaan oli mutta kysyi kuitenkin toisenkin kerran. Vähän jäi mietityttämään. Olisiko tuo nyt vaarallista ja saisihan siitä muutaman kympin bensarahaa? Eikö vaimokaan varmaan huomaisi jos pyykkikorista yhdet pikkarit katoaisi. En tietenkään kertoisi vaimolle.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä keississä kävi? Onko vaimon pikkarit löytyneet duunipaikan ilmotustaululta?

Vierailija
42/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tässä keississä kävi? Onko vaimon pikkarit löytyneet duunipaikan ilmotustaululta?

Vaimo sai tietää tästä ja nyt on avioero vetämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko ap jotain kiksejä siitä, että joku runkkailee vaimosi pikkareille? Nostaako se miehuutesi nextille levelille?

Jos vaimosi on nähnyt työkaverisi joskus vain pikaisesti, niin miten työkaverisi sitten on useaan otteeseen kommentoinut vaimosi ulkonäköä? Näytätkö hänelle kuvia vaimostasi?

Kivahan se on tietää että vaimo kelpaisi muillekin. Kuten sanoin niin pari kertaa ovat nähneet vaimo ja se työkaveri. Joskus työpaikan kesäjuhlissa tervehdittiin mutta ei vietetty iltaa samassa porukassa. Ja ainakin kerran muistan että työkaveri on tullut vastaan kun oltu vaimon kanssa kaupassa. Jotakin vesijetteilykuvia olen myös kännykästä näyttänyt, olisko vaimo näkynyt niissä. Mutta en ole varsinaisesti näyttänyt mitään kuvia vaimosta. Miksi olisin?

Minulla on vaimo, jonka tiedän olevan treenattu hyvävartaloinen ja kauniit kasvot. Varmasti moni panisi häntä mielellään. Ei silti tulisi mieleenikään myydä hänen pikkareitaan jollekin pervolle. En myöskään tarvitse muiden hypetystä tietääkseni hänen olevan kaunis ja haluttu.

Entä jos löytäisitte jonkun alistuvan betamiehen joka pitäisi vaimoasi lähes Jumalattarena ja pyytäisi saada suudella hänen jalkoja ja nuuhkia hänen tuoksuja pikkareista? Eikö se olisi kiihottavaa?

Vierailija
44/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloituksen kirjoittaja. Ei ole tullut jälkiseurauksia ja kaupat jäivät yhteen kertaan. Työkaveri kyllä juhannuksen alla lomalle jäädessään kyseli, että myisinkö toisetkin pikkarit. Hän olisi maksanut kuulemma kympin enemmän kun vaimoni tuoksuu niin hyvälle. En suostunut. Minä sain jo hupini ja varmaan hänkin. Säälittävä tyyppi.

Vierailija
45/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloituksen kirjoittaja. Ei ole tullut jälkiseurauksia ja kaupat jäivät yhteen kertaan. Työkaveri kyllä juhannuksen alla lomalle jäädessään kyseli, että myisinkö toisetkin pikkarit. Hän olisi maksanut kuulemma kympin enemmän kun vaimoni tuoksuu niin hyvälle. En suostunut. Minä sain jo hupini ja varmaan hänkin. Säälittävä tyyppi.

Kyllä, olet säälittävä tyyppi!

Vierailija
46/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet säälittävä tyyppi!

Menikö taas ihon alle? Entä jos hankkisit itse sellaisen vaimon, joka kelpaisi muillekin. Ei tarvitsisi trollailla kateellisena. 

Vierailija
47/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myyt vaimoasi? Onko Corollan karvanopat vaihdettava vai mistä akuutti rahapula?

Vierailija
48/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myyt vaimoasi? Onko Corollan karvanopat vaihdettava vai mistä akuutti rahapula?

En myy vaimoa. Yhdet vaimon pikkarit myin. Ei ole Corollaa eikä rahapula. Huvikseni myin.

Vierailija
49/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko ap samalla, kun mietit, kuinka duunikaverisi runkkaa vaimosi pikkareille?

Vierailija
50/51 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko ap samalla, kun mietit, kuinka duunikaverisi runkkaa vaimosi pikkareille?

En vaan nauran hänelle. Runkatessa ajattelen vaimon nuorempaa siskoa. On isot tissit minun makuuni, mutta ei siitä enempää. 

Vierailija
51/51 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se myrkyn lykkäsi! Duunikaveri haluaisi ostaa boxerini. Läpällä heitti siitä juttua perjantaina. Ajattelin, että jos 50€ kehtaisi pyytää? Saisin niillä rahoilla tankin täyteen löpöä. Haluaisi ostaa ne heti aamulla, jotta olisin haalareissa kommandona koko päivän.

ap

Aloita oma keskustelu tälle fantasiallesi äläkä esiinny minuna.

- alkuperäisen aloituksen kirjoittanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi