Työkaveri haluaisi ostaa vaimon pikkarit
Työkaveri on suurisuinen eronnut mies joka heittelee kaksimielisä juttujaan milloin kenellekin. Vaimoni se on nähnyt pari kertaa ja kehuskellut enemmän ja vähemmän asiallisesti ulkonäköä. Nyt se yllätti kysymällä minulta kahden kesken että myisinkö emännän pikkarit. Vitsihän se olevinaan oli mutta kysyi kuitenkin toisenkin kerran. Vähän jäi mietityttämään. Olisiko tuo nyt vaarallista ja saisihan siitä muutaman kympin bensarahaa? Eikö vaimokaan varmaan huomaisi jos pyykkikorista yhdet pikkarit katoaisi. En tietenkään kertoisi vaimolle.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko ap jotain kiksejä siitä, että joku runkkailee vaimosi pikkareille? Nostaako se miehuutesi nextille levelille?
Jos vaimosi on nähnyt työkaverisi joskus vain pikaisesti, niin miten työkaverisi sitten on useaan otteeseen kommentoinut vaimosi ulkonäköä? Näytätkö hänelle kuvia vaimostasi?
Kivahan se on tietää että vaimo kelpaisi muillekin. Kuten sanoin niin pari kertaa ovat nähneet vaimo ja se työkaveri. Joskus työpaikan kesäjuhlissa tervehdittiin mutta ei vietetty iltaa samassa porukassa. Ja ainakin kerran muistan että työkaveri on tullut vastaan kun oltu vaimon kanssa kaupassa. Jotakin vesijetteilykuvia olen myös kännykästä näyttänyt, olisko vaimo näkynyt niissä. Mutta en ole varsinaisesti näyttänyt mitään kuvia vaimosta. Miksi olisin?
Minulla on vaimo, jonka tiedän olevan treenattu hyvävartaloinen ja kauniit kasvot. Varmasti moni panisi häntä mielellään. Ei silti tulisi mieleenikään myydä hänen pikkareitaan jollekin pervolle. En myöskään tarvitse muiden hypetystä tietääkseni hänen olevan kaunis ja haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi kuulostaa vajaaälyiseltä junttieinarilta. Piereskeleekö se myös täysin estoitta ihan kenen vaan seurassa ja nauraa pieruilleen?
No ihan junttihan se on ja tottakai piereskelee töissä. Ei sentään pomon kuulle. Siksihän sitä pitäisi vedättää ja ottaa rahat pikkareista. Pitäähän uusia ostaa välillä niin miksi ei myisi yksiä vanhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi kuulostaa vajaaälyiseltä junttieinarilta. Piereskeleekö se myös täysin estoitta ihan kenen vaan seurassa ja nauraa pieruilleen?
No ihan junttihan se on ja tottakai piereskelee töissä. Ei sentään pomon kuulle. Siksihän sitä pitäisi vedättää ja ottaa rahat pikkareista. Pitäähän uusia ostaa välillä niin miksi ei myisi yksiä vanhoja?
Osta läpällä jotain s-kokoisia pikkareita. Sun vaimohan on xxxl-kokoa. Ja maksu etukäteen, eikä vaihto- tai palautusoikeutta. Jekutetaan duunikaveria!!!
Tee jätkä kunnolla massia. Perusta of-tili ja kuvaa salaa touhujanne. Vaimo ei suutu, kun maksat osan Alanyan matkasta niillä tuotoilla. Go big or go home!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta läpällä jotain s-kokoisia pikkareita. Sun vaimohan on xxxl-kokoa. Ja maksu etukäteen, eikä vaihto- tai palautusoikeutta. Jekutetaan duunikaveria!!!
Vaimo on ihan sopusuhtainen mutta kurveja on siellä missä pitääkin. Pieniä ovat pikkarit eikä mitään mummomallia. Tietysti otan maksun etukäteen, ei tällaisissa ole palautusoikeutta.
Eli tarina etenee :) Sulla mitään vaimoa ole tai työtä
Laita tänne kuva vaimostasi, niin voitaisiin helpommin arvioida, että onko ns. pantava!!
Heko heko. Kukaan ei myisi pervolle työkaverille puolison pikkareita.
En tiedä kumpi on tyhmempi AP vai tämä työkaveri ... Tiedätkö ap, mitä niille vaimosi pilkureille tapahtuu ... Todennäköisesti työkaverisi esiintyy netissä naisena ja myy ne jollekin pervolle voitolla... Tai sitten esittelee työpaikalla. Kuulostaa ihan just niin tyhmältä, että voisi pitää tuota hyvänä ideana...
M50
Tämä on sinulle joka trollaat ja esiinnyt minuna. Tunnistat kyllä itsesi. Aloita oma ketju, hanki elämä tai mitä vain mutta lopeta. Jos minulla on vaimo jonka pikkareita kysellään niin koeta kestää se kuin mies. Tai hanki oma nainen. Ja minä olen siis oikea aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi on tyhmempi AP vai tämä työkaveri ... Tiedätkö ap, mitä niille vaimosi pilkureille tapahtuu ... Todennäköisesti työkaverisi esiintyy netissä naisena ja myy ne jollekin pervolle voitolla... Tai sitten esittelee työpaikalla. Kuulostaa ihan just niin tyhmältä, että voisi pitää tuota hyvänä ideana...
M50
Kuka nyt on tyhmä? Meinaatko että myyn työkaverille pikkarit viidelläkympillä, se myy eteenpäin kuudellakympillä ja se taas seitsemälläkympillä. Heh, keksittiin sampo joka tekee rahaa. Ei se niin mene. Se arveluttaa että työkaveri voisi esitellä niitä töissä. Silloin kiellän kaiken että ne olisivat vaimon. Kuka sitä äijää uskoisi?
Ei aapeellä mitään vaimoa ole. Jos olisi niin ei se voisi olla täällä jatkuvaan kirjoittamassa. Ap on itse se vanha likainen pervo setämies. Joka haaveilee työkavereiden likaisista boksereista.
Taitaa ap haluta itse sitä pervoa kun koko ajan täällä siitä puhumassa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei aapeellä mitään vaimoa ole. Jos olisi niin ei se voisi olla täällä jatkuvaan kirjoittamassa. Ap on itse se vanha likainen pervo setämies. Joka haaveilee työkavereiden likaisista boksereista.
Oletpas sinä tossun alla jos vaimo määrää sinulle ruutuajan 🤣 Vai äitikö määrää? Minä teen niin kuin tykkään vaimon pikkareiden suhteen. Jatka sinä haaveilua.
Myönnän että itselläkin tämä käynyt mielessä, työkaverin vaimon pikkareita ajatellut. Kerran otin salaa valokuvan hänen takapuolestaan.
Ajatellut myös jos tarjoutuisin parille alistettavaksi leikkikaluksi. Olen niin pahassa puutteessa että suostuisin lähes mihin vaan.
Ap:n kaltaisille toimijoille on oma nimityskin: sutenööri.
Kauppa se on joka kannattaa. Olisittepa nähneet työkaverin ilmeen kun pyysin hänet sivummalle, näytin vaimon pikkarit ja pyysin viisikymppiä. Kerrankin möläyttelijä meni hiljaiseksi mutta maksoi mobilepaylla. Älysi kuitenkin kysyä pikkareiden alkuperää joten vilautin kännykältä salakuvaa vaimosta. Olisi halunnut kuvan mutta en tietenkään anna. Ja töiden jälkeen kävin kotimatkalla oikeasti tankilla, hahaa 🤣
Jos nyt joku näkee netissä että kolmevitosen naisen vaaleat pikkarit myynnissä niin voi linkata tänne. Ite en löytänyt kun etsin illalla ja ruokiksella. Kyllä se runkkari ne itselleen taisi ostaa. On se tyhmä äijä!
Joo ja ap on tosi huono rahan käyttäjä jossei 3200e/kk riitä ja toisekseen säälittävä kun myy oman vaimonsa alkareita salaa työkavereilleen. Kyllä tuommoista pitäs vetää jonkun homon kunnolla perseeseen.
Myy pois.