Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan onnistunut imettämään isoilla rinnoilla? Nännit eivät mahdu vauvan suuhun!

Vierailija
18.03.2007 |

Maitoa minulla tulisi, mutta lapsiparkani ei saa kunnon otetta, koska rintani ja nännini ovat niin isot, ettei lapsen suuhun mahdu kuin pieni palanen nännipihasta! Kaikissa oppaissa sanotaan, että suurin osa nännistä pitäisi mennä lapsen suuhun. Mahdotonta meikäläisen tapauksessa!

Lisäksi nänninpäät ovat matalat ja rikki väärästä otteesta. Rintakumista ei ole apua; se ei mene suuhun lainkaan ja vauva saa hirveät pultit.

Vauvani on vasta 3 viikkoa vanha ja pelkään, että imetys tyssää alkuunsa näiden meikäläisen jättimeijereiden takia.

Onko kukaan onnistunut imettämisessä isoilla rinnoilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden imetin, hyvin sujui.

Vierailija
2/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoin ja yritin, yritin yritin. Lapsi oli 2kk kun homma alkoi pelata.

lopulta imetän vieläkin yli vuodenikäistä lastani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi nännit oli sellaiset miehen peukalon suuruiset, mutta pienenivät kun muutaman päivän imetti.

Vierailija
4/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumppaa ensin vähän tyhjemmäksi. Kyllä se siitä lähtee mullakin huonosta alusta onnistui täysimetys vaikka alussa pumppailu tuntui raskaalta. kuukauden ikäisenä vauva imaisi mun jättitissin suuhun ilman apua ja rintakumit jäi kaappiin.

Olethan puristanut siihen kumiin valmiiksi vähän maitoa houkutukseksi.

Vierailija
5/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin rintakumit ja jo helppas, kakkosen kanssa asiat oli jo vähän paremmin (varsinkin kun oli parempi syömään).

Kyllä se nänninosakin riittää, kunhan vaan itse kestää alkuun sitä tuskaa...

t: DD-tissi, jonka nännipihakin on halkasijaltaan sellaiset 10-15 cm, nännit peukalon kokoiset

Vierailija
6/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aluksi mitään herkkua ollutkaan, kun vauva ei saanut kunnon otetta niin rinnat oli ihan nilellä jo sairaalassa. Maidon pakkautuminen teki myös homman hankalaksi. Yritäpä itse saada hyvä imuote ilmapallosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän