Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihasrelaksantti, kokemuksia?

Vierailija
03.05.2025 |

Minulla oli pari päivää kaulan lihakset aivan jumissa. Nyt ne on enää pienessäkin venytyksessä hyvin kipeät, ei ehkä niinkään että olisi jumi yhä päälle. Auttaako norflex tällaiseenkin, eli siis lihaskipuun?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Terveyskeskuksessa lyötiin piikillä persuksiin ja selkäkipu loppui heti.

Vierailija
2/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norflex on lihasrelaksantti jossa on kipulääke mukana. Eli sen pitäisi auttaa nimenomaan tuollaiseen kipuun. Norflex on siitä hyvä että se ei väsytä. Muut relaxantit väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että saa käyttää ataraxin kanssa vaikka molemmat ovat keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä. Onko kenelläkään kokemusta näistä kahdesta yhdessä?

Vierailija
4/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaulan lihaksista. Minulla oli hartiasta korvan juureen aivan hirveä hermokipu. Siihen sain 800 mg ibuprofeenia. Kipu uusi säännöllisesti 4 tunnin välen. Sitten se tulehdus loppui. Hirveä oli kipu.

Mainitsemiasi lääkkeitä minulla on myös, mutta ne lamaannuttaa kaikki lihakset. Ei ne tulehduksiin auta. Sain myös kortisoni piikin, mutta se oli kauhistus kun aiheutti punaisen ruusun (?).

Vierailija
5/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludia pieni annos auttoi jumiin jääneiden lihasten rentoutuksessa, siis oli niin kovat niskajumit, että laukaisi migreenin,. Nyt en saa enää uusittua reseptiä, koska sitä ei saa näin vanhana käyttää.

Vierailija
6/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis otin aamulla ja illalla ataraxit allergiaan ja nyt äsken norflexin. Saa nähdä näkyykö olossa kun voivat voimistaa toistensa vaikutusta.  Molemmilla pitkä puoliintumisaika eli ataraxia on vielä elimistössä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän