Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä enää yhtään mitä tehdä. Minulla ei ole mitään enää enkä kestä olla paikoillani.

Vierailija
03.05.2025 |

Kaikki on mennyt ja istun kodissani enkä kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin. 

Haluaisin vain lähteä jonnekin. Ihan sama minne kunhan pääsisi tästä kaupungista pois, haluaisin sulkea puhelimen ja ostaa junalipun jonnekin vailla päämäärää. Olen todella ahdistunut. En kestä tätä elämää näin enää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rahaa vai ei?

Vierailija
2/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne ollut viikon. Vihdoin tänään alkoi menkat. Melkeen ehdin romuttaa elämäni tässä välissä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla rahaa vai ei?

No ei ole. Ajattelin että irtisanoisin tämän asuntoni ja lähtisin vaan jonnekkin. Olen ihan hermona. En vttu jaksa tätä elämää näin enää. Ap

Vierailija
4/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne ollut viikon. Vihdoin tänään alkoi menkat. Melkeen ehdin romuttaa elämäni tässä välissä :D 

Itsellä ei tästä kyse. Ap 

Vierailija
5/6 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei tästä kyse. Ap 

Okei. No sanon sulle kuitenkin että mikään p*skinkaan fiilis ei kestä ikuisesti eikä ajatukset voi jäädä jumiin, se on mahdotonta. Joskus elämä ottaa nuppiin niin prkeleesti mutta toisena kohtaa elämä voi tuntia höyhenenkevyeltä. Välissä pitää kuitenkin muistaa omat rajat ja pitää itsestään huolta. Joskus se voi tarkoittaa (ainakin mulla) nimenomaan pientä maisemanvaihdosta ja sitte jaksaa taas vähän matkaa arkea eteenpäin. :)

Vierailija
6/6 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi