Onko outoa jos äiti ottaa aikuisen tyttären kielloista huolimatta yhteyden tyttären kaveriin koska haluaa tietää miksi ystävyys loppui?
32-vuotiaan Tiian äiti Maikki on huolissaan ja järkyttynyt. Tiia paljasti hänelle ettei enää ole ystävä Tuulin kanssa. Maikki ei ole koskaan tavannut Tuulia, mutta Facebookissa on vaihtanut muutaman sanan. Tiia ja Tuuli olivat kuitenkin ystäviä lukioikäisestä lähtien, sen takia Maikkia harmittaa ja kummastuttaa. Mitä on tapahtunut? Tiia ei halua selvitellä asiaa äidilleen sen kummemmin, joten äiti sanoo että aikoo kysyä Facebookissa Tuulilta mitä on tapahtunut, koska "on huolissaan". Tiia kieltää äitiään tekemästä niin mutta Maikki sanoo että kysyy koska haluaa kuulla Tuulin näkökannan.
Onko Maikki mielestänne outo ja väärässä? (peukku ylös = on; peukku alas = ei ole)
Kommentit (29)
Hyvä että perheessä on läheiset välit.
Tervetuloa sarjaan hullut äidit. Äitini oli eksälleni soittanut ja tivannut eromme syytä, ja anellut eksääni antamaan minulle mahdollisuuden vielä :D Tuli linjoja pitkin minulle kun sai selville että minä päätin suhteen. Ei jostain syystä ihan hirveästi jutella.
Mitä tuosta nyt hermostumaan. Äitinsä omalata kannaltaan asiassa mukana. No mikä ettei saa kysyä ja ottaa yhteyttä. Voi teitä lyhytnenäisiä.
Minun äiti oli minun parhaan ystäväni kaveri myös. Kävivät kylässä toisillaan kun minä en ollut Suomessa ja touhusivat yhdessä.
Kai sitä saa ystävystyä tai ottaa asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta nyt hermostumaan. Äitinsä omalata kannaltaan asiassa mukana. No mikä ettei saa kysyä ja ottaa yhteyttä. Voi teitä lyhytnenäisiä.
Minun äiti oli minun parhaan ystäväni kaveri myös. Kävivät kylässä toisillaan kun minä en ollut Suomessa ja touhusivat yhdessä.
Kai sitä saa ystävystyä tai ottaa asioista selvää.
Niinpä.
Toi nyt on ihan vainoamista Maikilta. En kertois sille enää mitään, jos olisin tytär. Itse asiassa katkaisisin välit.