Äitini kuulee meteliä ja musiikkia naapurista joka yö ja valittaa siitä minulle
Mitä voin tehdä? Olen ollut taloyhtiöön yhteydessä ja kukaan muu ei kuule mitään. Yläkerran naapuri on 75v mummo, joka tuskin luukuttaa musiikkia öisin. Toisekseen äitini ei kuule tasan mitään kun ottaa kuulolaitteet pois.
Rasittavaa kuunnella sitä valitusta joka kerta kun käyn
Kommentit (22)
Ei välttämättä ole muistisairaus vaan ns korvamato. Harha, kuvitelma. Esim joku biisi soi jatkuvasti päässä. Yöllä muka herää biisiin, mutta kun se on niin että havahduttuaan hereille muistaa heti biisin. Voi olla muuten täyspäinen, mutta kun on vuosia kuunnellut omaa pään sisäistä kipaletta niin joku "järkevä" selitys on se että naapuri soittaa jatkuvalla toistolla. Tai sillä naapurilla käy vieraita ja juttelee vieraansa kanssa, Haistaa jopa kahvin tuoksun...
Omalla 70+ äidillä käy öisin vieraina sukulaisia toiselta puolen maata, lastenlapset myös välillä eri ikäisinä, minäkin siellä kuulemma joskus olen öisin vieraillut. Äiti kattaa pöydän ja keittää kahveet, ja keskustelee vieraiden kanssa.
Ei siellä todellisuudessa kukaan käy. Ja äiti on yleensä päiväsaikaan ihan normaali, kukaan ei tietäisi näistä vierailuista ellei isä kertoisi mitä äiti öisin puuhaa.