Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet käyttäytyvät mummotunnelissa?

Vierailija
02.05.2025 |

Kaikki havainnot viime vuosilta kiinnostavat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisesti.

Vierailija
2/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartutaanko teihin kiinni ja ehdotellaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tähän sen mummotunnelin tarkka sijainti. Kerran käveli siellä enkö löytänyt. Lupaan, että olen haluttua tavaraa niiden mummojen silmissä.

Vierailija
4/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn paremmin teinitytön "tunneleissa"

Vierailija
5/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaavat pilllua niin kuin muissakin paikoissa.

Vierailija
6/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, että ennen kiva mummotunneli oli hyvä tapaamispaikka vanhemmille, lähinnä keski-ikäisille ihmisille. Nyt nuoret vallanneet paikan. Eikö tosiaankaan muualla ole menoa ja meininkiä nuoremmille, vaan pitää tunkea tähän miltei ainoaan vanhempien paikkaan? Surkeeta.😡

Vierailija
7/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin ohjeiden mukaan toimin eli....

Vierailija
8/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä etsii baareista, niin saa miehen joka käy baareissa. Aika simppeli logiikka. Jos taas juopon sijasta haluaa selata muitakin vaihtoehtoja, niin suosittelen ap:lle Tinderiä. Ja koska palstan äo on -10, niin kerrottakoot selvyyden vuoksi itsestäänselvyys: joo Tinderissäkin on niitä juoppoja. Muitakin vaihtoehtoja, oli mun käyttämä sanamuoto.

Vierailija
9/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ainakin pöllii puhelimia.

Vierailija
10/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa, että ennen kiva mummotunneli oli hyvä tapaamispaikka vanhemmille, lähinnä keski-ikäisille ihmisille. Nyt nuoret vallanneet paikan. Eikö tosiaankaan muualla ole menoa ja meininkiä nuoremmille, vaan pitää tunkea tähän miltei ainoaan vanhempien paikkaan? Surkeeta.😡

Rymyeetuun tai zetoriin

Vierailija
11/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän sen mummotunnelin tarkka sijainti. Kerran käveli siellä enkö löytänyt. Lupaan, että olen haluttua tavaraa niiden mummojen silmissä.

KVG

Vierailija
12/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama havainto mulla Rymy-Eetusta.

Vierailija
13/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rymyeetuun tai zetoriin

Rymy-Eetussa olen ollut parhaissa bileissä, joita olen noin viisikymppisenä nähnyt. Tuli ihan opiskeluaikojen meno mieleen.

Vierailija
14/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kaunis, pidän juuri sinusta. Lähdetäänkö meille?

15/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rymyeetuun tai zetoriin

Rymy-Eetussa olen ollut parhaissa bileissä, joita olen noin viisikymppisenä nähnyt. Tuli ihan opiskeluaikojen meno mieleen.

Rymy-Eetussa oli syksyllä perjantaisin k40-disco iltoina varsin villi meno mutta väki jostain syystä väheni vuodenvaihteen paikkeilla. Bändien esiintyessä väkeä paikalla toki. En tiedä mikä tilanne nyt on. Itse olen tykähtynyt Storyvilleen, jonne vanhempi väki näyttää Mummotunnelista suunnistaneen. Lauantaisin yleensä diskoilta.

Zetorissa musiikki on suomipainotteista joten kiitos mutta ei kiitos ellei ole ainoa vaihtoehto. Olen käynyt pari kertaa kärsimässä siellä. Kun ei koko iltana soi Donna Summer:Hot Stuff, Doobie Brothers:Long train running tai Pointer Sisters: I'm so exited niin ilta on minulle aika plääh.

Minne sitten ikinä menettekin diskoilemaan tai live-keikalle niin muusikon korvatulpat ovat välttämättömyys. 

M60

Vierailija
16/16 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä etsii baareista, niin saa miehen joka käy baareissa. Aika simppeli logiikka. Jos taas juopon sijasta haluaa selata muitakin vaihtoehtoja, niin suosittelen ap:lle Tinderiä. Ja koska palstan äo on -10, niin kerrottakoot selvyyden vuoksi itsestäänselvyys: joo Tinderissäkin on niitä juoppoja. Muitakin vaihtoehtoja, oli mun käyttämä sanamuoto.

No entä jos ei halua baarissakäyvää miestä eikä käyttää Tinderiä? Joku muu deittiapp? Mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän