Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikkoja, mistä et ole ikinä ostanut mitään

Vierailija
02.05.2025 |

Teeveessä tuli juttu jäätelöautoist, tajusin että en ole ikinä eläissäni koskaan ostanut mitään jäätelöautosta.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimani, Temu ja Dressmann (olen nainen).

Vierailija
62/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma. Olen asunut aina kantakaupungissa ja ollut autoton, nyt jo päälle viisikymppinen. En ole koskaan ostanut Prismasta mitään. Kerran olen käynyt Viikin Prismassa, mutta en ostanut mitään.

Ohhoh, tuo on jo aika harvinaista.

Minä en ole ikinä edes käynyt prismassa. Minun kaupungissa ei ole prismaa niin aika helppoa on ollut välttää siellä käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl.

Vierailija
64/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rituals

Vierailija
65/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi

Vierailija
66/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrods-tavaratalo Lontoossa. On yksi maailman kuuluisimmista tavarataloista mutta varmasti myös yksi maailman kalleimmista. Kaikki oli ylihintaista pas*aa.

Mentiin sitten Primarkille. Siellä oli halpaa ja paljon parempia tuotteita. 

Onkohan tällä palstalla ketään, kun on ostanut tuolta ikinä mitään?

No eikö Harrods ole kuitenkin aika tavallinen Lontoon kohde? Esim. itse olen shoppaillut sieltä useita kertoja, ekan kerran 90-luvulla (huivin ja sateenvarjon), 2000-luvun puolella ainakin joulukoristeita ja joululeivonnaisia, muistaakseni jonkun lelunkin. Olen käynyt 4 kertaa, eli jokaisella Lontoon matkallani.

Vierailija
67/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Toinen on se mikälie normal joita on yhtäkkiä kaikkialla.

Käy joskus Normalissa. Se on suunniteltu niin että sieltä on melkein "pakko" ostaa jotain. Sieltä ei pääse edes pois ennenkuin on kiertänyt koko kaupan.

Se on suunniteltu vähän niin kuin Ikea. Jos jaksat kävellä kaupan kokonaan läpi, olisi jotenkin noloa kiertää kassa. Ostan sitten sieltä Normalista vaikka lakupiippuja, jos ei muuta osu kohdalle.

Tämä on ihan oma valinta. Itse olen käynyt siellä monta kertaa ostamatta mitään enkä tajua tätä suomalaisten "en mä kehtaa" -mentaliteettiä. Ei ketään kiinnosta teidän menemisenne ja olemisenne.

Vierailija
68/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ketju! Ja siis ainakin itse ymmärrän tämän tarkoittavan lähinnä Suomesta löytyviä tavallisia kauppoja / suosittuja nettikauppoja, joissa suurin osa on käynyt & jotain ostanut.

Oma lista: Keskisen kyläkauppa, Rituals, Zara (käynyt kyllä, ostanut en), Temu, Shein, Amazon, Jula (ei löydy meiltä päin).

Vierailija
69/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi rituals kauppa on?

Vierailija
70/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrods-tavaratalo Lontoossa. On yksi maailman kuuluisimmista tavarataloista mutta varmasti myös yksi maailman kalleimmista. Kaikki oli ylihintaista pas*aa.

Mentiin sitten Primarkille. Siellä oli halpaa ja paljon parempia tuotteita. 

Onkohan tällä palstalla ketään, kun on ostanut tuolta ikinä mitään?

Justinsa joku kirjoitti ostaneensa sieltä ruokaa joka päivä.

Minä en ole ostanut koskaan mitään Lindexiltä, vaikka olin töissä sen lähellä. Yritin useasti, ei vaan onnistunut, ei sopineet, näyttivät kauhealta päällä.

Vierailija
71/74 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi rituals kauppa on?

Ylihintainen kosmetiikkabrändi. Ei luulisi olevan kovin montaa liikettä Suomessa, ainakaan minun (suomen mittapuulla) suuresta kotikaupungistani ei löydy.

Vierailija
72/74 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häijään säästömarketista en ole ikinä ostanut mitään, ainakaan tietääkseeni. En tosin edes tiedä missä se tarkkaan ottaen sijaitsee.

Vierailija
73/74 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisen kyläkauppa

Shein

Amazon

Alibaba

Ruohonjuuri

Yves Rocher

Normal

Vierailija
74/74 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä ostanut mitään Temusta enkä mistään muustakaan Kiinan nettikrääsäkaupasta.

Toisaalta en oo myöskään ostanut koskaan mitään luksusliikkeistä, koska ei ole sellaiseen varaa.

Miten joku voi olla noin tyhmä? 😂😂😂 Valtaosa Euroopan kauppojen tavaroista on Kiinassa valmistettuja. 😂😂