Paikkoja, mistä et ole ikinä ostanut mitään
Teeveessä tuli juttu jäätelöautoist, tajusin että en ole ikinä eläissäni koskaan ostanut mitään jäätelöautosta.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Toinen on se mikälie normal joita on yhtäkkiä kaikkialla.
Käy joskus Normalissa. Se on suunniteltu niin että sieltä on melkein "pakko" ostaa jotain. Sieltä ei pääse edes pois ennenkuin on kiertänyt koko kaupan.
Se on suunniteltu vähän niin kuin Ikea. Jos jaksat kävellä kaupan kokonaan läpi, olisi jotenkin noloa kiertää kassa. Ostan sitten sieltä Normalista vaikka lakupiippuja, jos ei muuta osu kohdalle.
tigerissä sama homma. ruotsalainen juttu. ja tehokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy joskus Normalissa. Se on suunniteltu niin että sieltä on melkein "pakko" ostaa jotain. Sieltä ei pääse edes pois ennenkuin on kiertänyt koko kaupan.
Sama sokkeloidea kuin IKEAssakin.
Vierailija kirjoitti:
olen ostanut kaikista yllämainituista: harrods, jäätelöauto, Keskinen, power, temu, prisma, normal.
miten te elätte tätä elämää?
Ehkä Harrodsin voisi jättää listasta pois siksi, ettei se ole Suomessa. On aika helppoa skipata joku liike, jos sinne mennäkseen täytyy ensin matkustaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
olen ostanut kaikista yllämainituista: harrods, jäätelöauto, Keskinen, power, temu, prisma, normal.
Henkilö kehuu eläneensä jotain oikein hohdokasta, kun on käynyt Keskisen kyläkaupassa ja tilannut Temusta. 😆
Vierailija kirjoitti:
Hammas. En tiedä miten niistä voisi ostaa mitään.
Olet varmaan ostanut hampaisiisi työsuorituksia. Varmaan myös paikkoja.
Suomessa olevista normal, jula, Clash Ohlson ainakin on niitä mistä en mitään ole ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ostit Harrodsilta?
suklaata ja jonkun lelun. iso kauppa, siellä on vaikka mitä. ja löytyy niitä kalliita tavaroita myös joita ei muualla ole.
Ketjuista joiden mainoksissa hilluu liikaa Timppoja ja Karviksia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt Keskisen kyläkaupassa, enkä ole tilannut Temusta tai Sheinistä.
Sama, lisäksi Alko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma. Olen asunut aina kantakaupungissa ja ollut autoton, nyt jo päälle viisikymppinen. En ole koskaan ostanut Prismasta mitään. Kerran olen käynyt Viikin Prismassa, mutta en ostanut mitään.
Ohhoh, tuo on jo aika harvinaista.
Ehkä, mutta ei Prisma ole kantakaupungissa mikään juttu. Kilometrin säteellä asunnostani on 11 muuta ruokakauppaa, minulla ei ole mitään syytä raahautua Prismaan kauemmaksi.
Useimmat Suomessa toimivat pikkumyymälät ja palveluiden tarjoajat. Lisäksi ketjujen sellaiset myymälät, jotka ovat kaukana. Myös monien ketjujen myymälät täällä lähellä.
Aika hölmö kysymys, kun tarkemmin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö kehuu eläneensä jotain oikein hohdokasta, kun on käynyt Keskisen kyläkaupassa ja tilannut Temusta. 😆
Noo, jotkut ehkä vain shoppailee enemmän kuin toiset. En jaksa useinkaan kierrellä kaupoissa, ellen ole ostamassa jotain tiettyä. Netistä tulee tilattua helpommin, mutta silloinkaan en sorru Temuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma. Olen asunut aina kantakaupungissa ja ollut autoton, nyt jo päälle viisikymppinen. En ole koskaan ostanut Prismasta mitään. Kerran olen käynyt Viikin Prismassa, mutta en ostanut mitään.
Ohhoh, tuo on jo aika harvinaista.
Ehkä, mutta ei Prisma ole kantakaupungissa mikään juttu. Kilometrin säteellä asunnostani on 11 muuta ruokakauppaa, minulla ei ole mitään syytä raahautua Prismaan kauemmaksi.
pikkukaupat on kalliimpia kuin Prisma. Varsinkin jos pitää ostaa paljon.
En ole ostanut enkä edes käynyt sisällä yhdessäkään hulppean näköisessä muotiliikkeessä vaikkapa Pariisissa, Roomassa tai Milanossa. Ulko-ovella seisovat miehet tummissa puvuissa ja arskat päässä antavat ymmärtää, ettei sisälle ole asiaa, jos ei aio ostaa mitään.
Tyydyn näyteikkunaostoksiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa olevista normal, jula, Clash Ohlson ainakin on niitä mistä en mitään ole ostanut.
Clash Olsonista en minäkään ole ostanut. Ei ole Julaa täällä päin. Nettikauppaansa en ole tutustunut.
Vierailija kirjoitti:
Harrods-tavaratalo Lontoossa. On yksi maailman kuuluisimmista tavarataloista mutta varmasti myös yksi maailman kalleimmista. Kaikki oli ylihintaista pas*aa.
Mentiin sitten Primarkille. Siellä oli halpaa ja paljon parempia tuotteita.
Onkohan tällä palstalla ketään, kun on ostanut tuolta ikinä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on suunniteltu vähän niin kuin Ikea. Jos jaksat kävellä kaupan kokonaan läpi, olisi jotenkin noloa kiertää kassa. Ostan sitten sieltä Normalista vaikka lakupiippuja, jos ei muuta osu kohdalle.
Mitä noloa siinä on, jos kävi vain katselemassa? Nolompaa mielestäni ostaa tuollaisen keksityn pakon vuoksi jotain.
Mitä aloittajan kysymykseen tulee: en ole ostanut mitään Halpa-Hallista, Kärkkäiseltä, Keskiseltä, Temusta tai Sheinistä.
Hammas. En tiedä miten niistä voisi ostaa mitään.