Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yes! Eka hakemus ja heti napsahti työhaastattelu!

Vierailija
18.03.2007 |

Hurraa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla alalla ei tosiaan hirveästi töitä...

Vierailija
2/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistautumiseen.

Mä sain kutsun haastatteluun tokasta hakemuksesta ja heti sain vakipaikan. Olen ollut kyllä niin onnestä mykkyrällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10kk lapsi, pitääkö mainita vai vastaanko vain jos kysytään? Pelkään sitä, jos se vaikuttaa negatiivisesti???ap

Vierailija
4/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lapsi tulee haastattelussa esille. Valmistaudu siihen niin, että sinulla on selkeä suunnitelma siitä, missä lapsi on hoidossa ja kuka häntä voi hoitaa silloin, kun lapsi on sairaana.

Vierailija
5/5 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet siitä juurikaan kiinnostuneita haastattelussa. Keskittyivät vaan koulutuksen ja työkokemuksen kartoittamiseen. Jossain vaiheessa kysyivät: " Minkäs ikäisiä lapset ovat?" Kerroin sitten että 4 ja 2 . Ja sen enmpää eivät lapsista tai niihin liittyvistä asioista kysyneet.

Mutta sun asemassa en oma-aloitteisesti puhuisi lapsesta (paitsi jos työhistoriassa on joku selvästi äitiyslomasta esille tuleva aukko). Sun heikko kohtahan on se,että jos nyt kyseessä vakityö, monet työnantajat ajattelee että jäät kohta toiselle äippälomalle....

Eli pidä matalaa profiilia. Jos kysyvät lapsesta niin sitten ei missään tapauksessa saa peitellä asiaa vaan vastaat reippaasti, että " meillä on yksi 10 kk vanha lapsi ja hän on juuri aloittanut luotettavalalla perhepäivähoitajalla" tai muuta vastaavaa. Eli annat silloin itsevarman vastauksen aiheesta.

-5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi