Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ripsiväri?

Vierailija
02.05.2025 |

AAAAARGHH!! Olen niin kyllästynyt kuiviin ja rapiseviin ripsiväreihin. Vinkkaa joku hyvä hintansa väärti ripsari! Joku jonka säiliössä on sitä ripsaria ja se myös tarttuu ripsiin. Kaikki mitä mulla on olleet, niin onpa uusi tai pari viikkoa sitten avattu, ei tunnu säiliössä mitään olevan eikä ripsiin tarttuvan. Jos jotain tarttuu, niin se rapisee silmän alle kuivuttuaan.

Vai onko nuo kaikki rahastusta nykyään?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telescopic on oman kokemuksen mukaan paras. Mulla itellä tällä hetkellä extra black versio. Tosi helppo levittää ja pidentää jopa mun lyhyitä ja suoria ripsiä :)

Vierailija
42/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee mikä tahansa ripsiväri rapisemaan, jos en pohjusta ja puuteroi luomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kun on ikävä vanhaa aikaa ja Ricilsin kakkumascaraa.Sillä sai upeat ripset ja ripsiväri kesti pitkään.

Vierailija
44/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 on ollut lempparini. Mutta sitä saa vain mustana, joten  ostin seuraavaksi cliniquen vastaavan ruskean. Ne siis lähtee pesemällä 38+ vedellä, ei rasvalla eikä kylmällä vedellä. Voi itkeä ja kulkea saateessa ripsarin levähtämättä. Eikä luomien rasvoittuminen sotke ripsaria.

Kalliita mutta pyrin ostamaan tarjouksesta. 

Vierailija
45/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, kun on ikävä vanhaa aikaa ja Ricilsin kakkumascaraa.Sillä sai upeat ripset ja ripsiväri kesti pitkään.

Muistan tämänkin https://www.finna.fi/Record/siiri.urn%3Anbn%3Afi-vapriikkihttp%253A%252…

Vierailija
46/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hyvä ja edullinen 38-tyylinen on Catricen "Glam & Doll Easy Wash Off Power Hold". Sinertävä hylsy, kullanvärinen korkki, yleensä korkissa joku "no more panda eyes" -tarra.

Käytän piilareita, joten tarvitsen ehdottomasti ripsarin, joka ei murustu eikä karise eikä ärsytä. Lisäksi rasvoittuvat luomet (helposti tuhrii), joten 38-ripsarit ovat minulle olleet hyviä. 

Vierailija
47/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsaDoran Hypoallergenic. On tubing-ripsari, eli lähtee lämpimällä vedellä.

Vierailija
48/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt Lili Lolon ripsarista. On vielä luonnon kosmetiikkaa eikä ärsytä omia silmiä: https://www.houseoforganic.fi/products/lily-lolo-ripsivari

Vierailija
49/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat suosikit:

- BBIA Never Die (vedenkestävä, kestää hyvin myös ihon ja meikkien rasvaa)

- L'Oreal Lash Paradise Waterproof

- Max Factor Masterpiece

Lash Paradise Waterproof on minunkin suosikkini. En voi käyttää muuta kuin vedenkestävää ripsiväriä, ellen sitten halua näyttää pandalta. 

Helena Rubinsteinin vedenpitävistä pidän myös, mutta ne ovat sitten kalliimpia. 

Vierailija
50/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut vuosikausia tyytyväinen sensain ripsareihin. 

Minäkin käytin sitä joskus, taisi olla ensin Kanebo 38 astetta -ripsari, joka vaihtui sitten Sensaiksi. Muillekin valmistajille tuli sitten noita lämpimällä vedellä pestäviä, jolloin siirryin aina siihen, joka oli tarjouksessa. Yleensä olen käyttänyt Cliniquen vastaavaa, koska siinä on pieni ripsiharja jolla saa hyvää jälkeä, mutta nykyään se on kyllä heti avaamisen jälkeen kuivuva.

ap

Käytän ainoastaan 38-ripsivärejä ja vaikka Kanebo/Sensai on hyvä, se on aivan liian kallis omilla käyttömäärilläni.

Noin vitosella saa ihan kelvollisen (eli hinta-laatusuhteeltaan loistavan) ripsivärin: Catrice Glam & Doll Easy Wash Off Power Hold Volume mascara. Harja on käyrä ja omaan makuuni turhan iso, koska pidin Sensain pikkuisesta suorasta harjasta, mutta kaikkea ei voi saada. Ainakin niissä mitä itse olen ostanut on hälytystarrat ja muut liimattu saumakohtaan, eli ovat varmasti sinetöityjä. Tätä löytyy ihan CItymarketista tai Tokmannilta (jollei hylly ole tyhjänä...)

Vierailija
51/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mitä ripsareita olet käyttänyt? Missä säilytät niitä ja pistätkö varmasti hyvin kiinni? 

Viimeisimmät siis Lancome, Clinique ja Lumene. Kaikki olleet pettymyksiä, kuivia eikä tunnu että ripsiväriä olisi säiliössä. Voi olla, että niitä on räplätty kaupassa, joten ehkä pitäisi kokeilla ostaa netin kautta vaikka Dermosililtä. Edullinen mutta hyvä nyt hakusessa. Ripsivärisäiliö on niin pieni ja toisaalta ripsiväri on pilaantuva tuote, että kahtakymmentä euroa enempää en millään viitsisi maksaa.

ap

En ole kokeillut lancomea, mutta mainitsemasi clinique, dermosil ja lumene olleet kaikki pettymyksiä. Samoin luonnonkosmetiikasta benecos ja lavera olivat surkeita. Yves rocherilla oli ennen maailman paras ripsiväri mutta menivät prkl pilaamaan sen uudella koostumuksella. 

Minäkin suosittelen Max factorin 2000 caloriessiä. Perushyvä, varma valinta. Maybellinen colossal eyes on myös hyvä, hiukan edellistä näyttävämpi lopputulos. Jos taas haluat vähemmän näyttävää niin rimmel extra super lash tekee siistiä jälkeä.

Vierailija
52/55 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinet hintalaadultaan parhaita, ei varise, ei paakkuja. Ovat usein tarjouksessakin.

Vierailija
53/55 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut vuosikausia tyytyväinen sensain ripsareihin. 

Minäkin käytin sitä joskus, taisi olla ensin Kanebo 38 astetta -ripsari, joka vaihtui sitten Sensaiksi. Muillekin valmistajille tuli sitten noita lämpimällä vedellä pestäviä, jolloin siirryin aina siihen, joka oli tarjouksessa. Yleensä olen käyttänyt Cliniquen vastaavaa, koska siinä on pieni ripsiharja jolla saa hyvää jälkeä, mutta nykyään se on kyllä heti avaamisen jälkeen kuivuva.

ap

Käytän ainoastaan 38-ripsivärejä ja vaikka Kanebo/Sensai on hyvä, se on aivan liian kallis omilla käyttömäärilläni.

Noin vitosella saa ihan kelvollisen (eli hinta-laatusuhteeltaan loistavan) ripsivärin: Catrice Glam & Doll Easy Wash Off Power Hold Volume mascara. Harja on käyrä ja omaan makuuni turhan iso, koska pidin Sensain p

Ehkä teetkin näin jo, mutta omaan makuun sopivan ripsiväriharjan voi pestä huolella ja säästää, jos haluaa käyttää sitä toisen ripsivärin kanssa. 

Vierailija
54/55 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mitä ripsareita olet käyttänyt? Missä säilytät niitä ja pistätkö varmasti hyvin kiinni? 

Viimeisimmät siis Lancome, Clinique ja Lumene. Kaikki olleet pettymyksiä, kuivia eikä tunnu että ripsiväriä olisi säiliössä. Voi olla, että niitä on räplätty kaupassa, joten ehkä pitäisi kokeilla ostaa netin kautta vaikka Dermosililtä. Edullinen mutta hyvä nyt hakusessa. Ripsivärisäiliö on niin pieni ja toisaalta ripsiväri on pilaantuva tuote, että kahtakymmentä euroa enempää en millään viitsisi maksaa.

ap

En ole kokeillut lancomea, mutta mainitsemasi clinique, dermosil ja lumene olleet kaikki pettymyksiä. Samoin luonnonkosmetiikasta benecos ja lavera olivat surkeita. Yves rocherilla oli ennen maailman paras ripsiväri mutta menivät prkl pilaamaan sen uudella koostumuksella. 

Lumenen kaikki ripsarit, joita olen miltei 30 vuoden aikana erehtynyt kokeilemaan, ovat olleet pettymyksiä. Noin muuten olen Lumenen uskollinen asiakas, nytkin useampi tuote vakiokäytössä.

Vierailija
55/55 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää pumpatko edetakaisin ilmaa ripsivärihylsyyn kun otatte sieltä harjalla, silleen kuin pumppaisitte pumpulla polkupyörän kumeen ilmaa, koska sinne hylsyyn pääsee sillä menetelmällä liikaa ilmaa jolloin aine kuivuu.

Kannattaa pyörittää eli "porata" se harja sinne hylsyyn ja ulos.

En ole nähnyt kenenkään tekevän näin enkä usko, että ap:kaan tekee. Ajattelitko, että esittelet jonkun uuden ja mullistavan tiedon tässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi