Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ripsiväri?

Vierailija
02.05.2025 |

AAAAARGHH!! Olen niin kyllästynyt kuiviin ja rapiseviin ripsiväreihin. Vinkkaa joku hyvä hintansa väärti ripsari! Joku jonka säiliössä on sitä ripsaria ja se myös tarttuu ripsiin. Kaikki mitä mulla on olleet, niin onpa uusi tai pari viikkoa sitten avattu, ei tunnu säiliössä mitään olevan eikä ripsiin tarttuvan. Jos jotain tarttuu, niin se rapisee silmän alle kuivuttuaan.

Vai onko nuo kaikki rahastusta nykyään?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ripsivärin pohjustustuotteesta apua? Itselläni mm. pelkkä ripsiseerumi on auttanut ripsivärien pysymistä.

Vierailija
2/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuosikausia tyytyväinen sensain ripsareihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomella on ollut hyviä.

Vierailija
4/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mitä ripsareita olet käyttänyt? Missä säilytät niitä ja pistätkö varmasti hyvin kiinni? 

Vierailija
5/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko marketista valmiiksi avattuja? Ovat varmasti kuivuneet. Osta Oriflamen ripsari, on vaikka minkälaisia. En ole Oriflamen jälleenmyyjä.

Vierailija
6/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko marketista valmiiksi avattuja? Ovat varmasti kuivuneet. Osta Oriflamen ripsari, on vaikka minkälaisia. En ole Oriflamen jälleenmyyjä.

Katso myös blogista "vahvasti aikuinen".

Vierailija
7/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence on hyvä 

Vierailija
8/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on teipit, ettei niitä voi avata sitä huomaamatta. Lancome ja Maybelline ovat parhaita.

Vierailija
9/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essence on hyvä 

Kaikkein halvin, vain muutaman euron.

Vierailija
10/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ripsivärin pohjustustuotteesta apua? Itselläni mm. pelkkä ripsiseerumi on auttanut ripsivärien pysymistä.

En ole koskaan kokeillut, voisi ollakin apua. Kiitos vinkistä. Mutta toisaalta en ole halukas lisäämään erilaisten meikkituotteiden määrää. Nuoruudessani ei tuollaisia pohjustustuotteita ollut, ja silloin kyllä ripsiväri pysyi. Anytime, halvista halvin ripsari, oli todella hyvä!

ap

Vierailija
11/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin sitä joskus, taisi olla ensin Kanebo 38 astetta -ripsari, joka vaihtui sitten Sensaiksi. Muillekin valmistajille tuli sitten noita lämpimällä vedellä pestäviä, jolloin siirryin aina siihen, joka oli tarjouksessa. Yleensä olen käyttänyt Cliniquen vastaavaa, koska siinä on pieni ripsiharja jolla saa hyvää jälkeä, mutta nykyään se on kyllä heti avaamisen jälkeen kuivuva.

ap

Vierailija
12/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancomella on ollut hyviä.

Niin on ollut! Nuorena aikuisena käytin Definicilsiä, se olikin hyvä silloin. Nykyään tuntuu, että Lancomenkin ripsarit ovat kuivia jo lähtöjään. Juuri ostin Hypnosen, ja on kyllä huono. Tosin se on vedenkestävä, mikä varmaan aiheuttaa omat ongelmansa.

ap

Vierailija
13/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mitä ripsareita olet käyttänyt? Missä säilytät niitä ja pistätkö varmasti hyvin kiinni? 

Viimeisimmät siis Lancome, Clinique ja Lumene. Kaikki olleet pettymyksiä, kuivia eikä tunnu että ripsiväriä olisi säiliössä. Voi olla, että niitä on räplätty kaupassa, joten ehkä pitäisi kokeilla ostaa netin kautta vaikka Dermosililtä. Edullinen mutta hyvä nyt hakusessa. Ripsivärisäiliö on niin pieni ja toisaalta ripsiväri on pilaantuva tuote, että kahtakymmentä euroa enempää en millään viitsisi maksaa.

ap

Vierailija
14/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikit:

- BBIA Never Die (vedenkestävä, kestää hyvin myös ihon ja meikkien rasvaa)

- L'Oreal Lash Paradise Waterproof

- Max Factor Masterpiece

Vierailija
15/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähden nyt ripsariostoksille joten en ole vastaamassa jos joku jotain kysyy, mutta kiitos muistutuksesta eli että pitää katsoa, ettei ripsiväriä ole availtu jo kaupassa! Luulen että yritän Maybellineä tai tuota Essenceä, jos löytyy. Kiitos kaikille.

ap

Vierailija
16/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence ihan paras vaikka halvin! 

Vierailija
17/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38

Ei rapise

Vierailija
18/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelma on sama jokaisen ripsivärin kanssa, niin ehkä ongelmana ei olekaan ne ripsivärit vaan ripsesi. Hoidatko ripsiäsi mitenkään, rasvaatko niitä? Kannattaa esim. laittaa ripsiin risiiniöljyä yöksi, niin ripset pysyvät pitkinä ja hyvässä kunnossa. Aamuisin taas ripset kannattaa voidella silmänympärysvoiteella tai jollain apteekin kasvoille sopivalla perusvoiteella.

Vierailija
19/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama ongelma kuin ap:lla. Lumenella oli aivan uskomattoman hyvä ripsiväri. Menivät sitten tietenkin sen valmistuksen lopettamaan. Enpä ole hyvää ripsaria sen jälkeen löytänyt.

Vierailija
20/55 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin sitä joskus, taisi olla ensin Kanebo 38 astetta -ripsari, joka vaihtui sitten Sensaiksi. Muillekin valmistajille tuli sitten noita lämpimällä vedellä pestäviä, jolloin siirryin aina siihen, joka oli tarjouksessa. Yleensä olen käyttänyt Cliniquen vastaavaa, koska siinä on pieni ripsiharja jolla saa hyvää jälkeä, mutta nykyään se on kyllä heti avaamisen jälkeen kuivuva.

ap

Lumenella on myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme