Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö vaatteen / asun päällänne ihan erinäköisenä mitä se oikeasti on?

Vierailija
02.05.2025 |

Siis jos vaikka katselette kaupassa vaatteita, selaatte verkkokauppaa tai ihan vaan jo omia, olemassa olevia vaatteita. Mulla käy toistuvasti niin, että teen mielessäni asuyhdistelmiä esim kun näen kivan hameen ja aina se kokonaisuus on hirmuisen ihana, kaikki värit itselle täydellisen hyviä ja just niin mua..

Paitsi sitten kun sovitan näitä vaatteita niin edelleen kaikki mätsää kyllä ja näyttää just siltä miltä ajattelinkin, mutta jotenkin minä itse pilaan sen kokonaisuuden ihan kokonaan. Ja tämä siis käy ihan kaikkien vaatteiden kanssa eli ihan sama onko alaosana housut, hame, sortsit, farkut eikä johdu esim siitä etten olisi hameihminen.

Ja ihan kamalaahan tämä on, mutta sanokaa nyt silti pliis etten ole ainoa jolla käy näin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ainoa? 

ap

Vierailija
2/4 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noin. Tiedän hyvin, millaiset leikkaukset ja mittasuhteet kropalleni sopii. Valitsen siis vaatteet sen perusteella, että ne imartelevat minua, eikä sen perusteella, että vaate itsessään on nätti.

Oletko tyytymätön vartaloosi, jos vaikutelmasi on, että se pilaa kauniit vaatteet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnistan ap:n ongelman. Mutta tähän vaikuttaa aika pitkälti se, että jos jostain nettikaupasta katselee vaatteita, ne on kuvattu minua 15-20 cm pidempien päällä. Ja vaikka itsekin olen ihan normaalipainoinen, niin näyttäähän sen vaatteen mittasuhteet erilaiselta 161 cm naisella kuin 178 cm naisella. Varsinkin siis, kun itse joutuu ottamaan sen m-koon, ja sillä itseä paljon pidemmällä mallilla oli siinä kuvassa koko s.

Vierailija
4/4 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole noin. Tiedän hyvin, millaiset leikkaukset ja mittasuhteet kropalleni sopii. Valitsen siis vaatteet sen perusteella, että ne imartelevat minua, eikä sen perusteella, että vaate itsessään on nätti.

Oletko tyytymätön vartaloosi, jos vaikutelmasi on, että se pilaa kauniit vaatteet? 

No olen! Itsekin tiedän minkälaiset vaatteet / leikkaukset / mittasuhteet / värit jne minulle sopii, mutta jotenkin en sisäistä ollenkaan omaa kroppatyyppiäni oikein vaan pidän itseäni jotenkin pidempiraajaisena, solakampana, vähemmän tasapaksuna vaikka en tietenkään edes kuvittele olevani mikään hoikka tiimalasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi