Enni meni väärään lentokeeseen
Syyttää nyt lentokentän työntekijää, vaikka itse käveli väärään koneeseen. Lensi vielä ihan eri maahankin. Sai vielä lentoyhtiöltä ilmaisen paluukyydin ym.
Kommentit (190)
Enninä en olisi kehdannut tehdä itsestäni uutista.
Uutisen kuvassa on sen näköinen emäntä, että voi päätyä mihin tahansa. Sitten "itketään ja täristään".
Riittää kun hömelö virkailija portilla on "vain täällä töissä" ja aivot narikassa.
Jutussa Enni sanoo, että koneessa oli kuulutukset Espanjaksi eikä se vaan vahvisti hänen luuloaan että on menossa Italiaan koska espanjan ja italian kielet kuulostaa samalta? Kuka voi olla noin uuno, eihän espanja ja italia kuulosta yhtään samalta.
Tässä linkki uutiseen:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b5fc62ce-9bad-48ff-9976-de76ecea0f4e
Sai kivasti näkyvyyttä some-tileilleen kun pääsi nyt otsikoihin
Ihme on, jos tuosta ei kukaan saa kenkää.
Lippu tarkastetaan ennen koneeseen menoa ja paikatkin on merkitty.
Lukutaidoton tämä Enni? Mitä ihmettä?
Toivottavasti hän seuraavalla kerralla matkustaessaan ottaa jonkun aikuisen neurotyyppisen mukaansa.
Lippu tarkastetaan ennen koneeseen menoa ja paikatkin on merkitty.
Lukutaidoton tämä Enni? Mitä ihmettä?
Toivottavasti hän seuraavalla kerralla matkustaessaan ottaa jonkun aikuisen neurotyyppisen mukaansa...
Ei ole mahdollista. Portilla virkailija tarkistaa lipun ja varmistaa että henkilöllä on oikeus tulla koneeseen.
Lumihiutale ahdistui nyt, ei kykene koskaan enää työelämään
Ei ollut edes kukaan istumassa samalle paikalle, jossa olisi voitu asiaa alkaa selvittää mistä johtuu tuplabuukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun hömelö virkailija portilla on "vain täällä töissä" ja aivot narikassa.
Toimintaa on onnistuneesti tehostettu ja tuottavuus kasvanut.
Näyttää olevan mahdollista. Jäin tosin miettimään että eikö lentokoneessa ollessa seurannut näyttöjen "lentopiirturia", joka ei lähdekään Italiaan vaan aivan muualle. Tosin alkumatkasta voi reitti olla pitkään aika sama. Eikä hänen istumapaikallekaan ketään muu ollut tulossa? Sai istuakin rauhassa.
Itse olin tuskin paljoa lentänyt mihinkään kun Kööpenhaminassa koneen vaihdon aikana tulikin lentolakko. Olin kyllä aivan pihalla kaikesta, mutta jotenkin sain itseni lopulta oikeisiin paikkoihin ja perille Itävaltaan useiden lentojen vaihtojen jälkeen. Ja tavarat myöhässä kaksi päivää. Vähän matkustaneena on melkoisen pihalla. Mutta sitä oppii kyllä.
Ei pitäisi olla mahdolllista. Virkailijan virhe.