Nukuin pommiin yhteiseltä matkalta. Kaveri on nyt laivassa yksin ja minä kotona.
Otan huomenna lennon tukholmaan aamusta.
Kaveri ei vastaa puheluihin..ilmeisesti mököttää. Olen aamu-uninen ja painan kellon aina pois.
Normaalisti kaveri soittelee minulle herätyssoittoja, lyön luurin usein korvaan, kun luulen torkuttavani. Hän kuitenkin jatkaa sitkeästi, mutta ei tänään. Laiva lähti klo 10 ja heräsin 11.30 kodistani.
Tarkoitus olla tukholmassa viikko. Nyt tulen täältä vähän myöhässä! Mutta ei se mitään millähän saan hänet kiinni!!
Kommentit (38)
Kuinka myöhään laitoit nukkumaan, jos heräsit vasta klo 11.30?
Vierailija kirjoitti:
8:45 lähtee aamulaiva Turusta, Viking Glory.
TURKU 06:10
9 h 55 min
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 h 55 min
Sekään ei lähde kymmeneltä, kuten ap väitti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä laiva lähtee klo 10 Tukholmaan?
Porvoo Line
Taitaa olla entinen kaveri, ainakin minä olisin. Toinen vielä yrittää soitella ja tämä nukkumatti vaan iskee luurin korvaan. Ihan perusteltu syy irtisanoa se kaveruus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta.
Ap
Ei lähde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 h 55 min
Sekään ei lähde kymmeneltä, kuten ap väitti.
Sillä ei ole mitään väliä. Sanoin vain jonkun ajan.
Taas myöhästyit yhteiseltä matkalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverille riitti.
Eikai hän vastaa jos on laivassa. Eihän siellä ole kenttää.
Terävä havainto!! Enpäs tajunnut. Ehkä olekaan suuttunut, mutta miksi ei soittanut mulle?
Ap
No oot kyllä tajuton tyyppi, jos et erota viestiä jossa kerrotaan, ettei saada juuri nyt yhteyttä ja tuuttauksia toisistaan.
Mistä päin Suomea lähtee laiva Tukholmaan klo 10 aamulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta.
Ap
Ei lähde
Tai siis tavallaan taitaa lähteä, se on vaan klo 22 eikä 10.
Toivottavasti kaveri ymmärtää pärjäävänsä ilman sua jatkossakin.
Ohis mut tuli mieleen, miten silloinen poikaystävä (ja eksä heti tämän takia) myöhästyi lentokoneesta ja suuttui mulle, kun menin sinne yksin :D oltiin kentällä hyvissäajoin, mutta hän halusi juoda kaljaa siinä oak barrelissa (tai mikä onkaan nimeltään) ja sit käydä vielä vessassa tms ja en tiedä mitä kaikkea, mutta koneeseen hän ei tullut.
Oletat että sun perään soitellaan tai sitten hän mököttää? Ehkä hän nauttii matkasta eikä ehdi tai viitsi katsoa puhelinta. Soita nyt vaan sitkeästi niin ehkä saat hänet jossain vaiheessa kiinni. :)
Vierailija kirjoitti:
Höm, mistä tiedät ettei kaverisikin myöhästynyt laivasta?
Sen takia kaveri ei kehtaa vastata kun luulee AP:n soittelevan laivasta että missä kaveri on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta.
Ap
Ei lähde
Tai siis tavallaan taitaa lähteä, se on vaan klo 22 eikä 10.
Eihän siinä ole kuin kirjaimen ero, 10 AM ja 10 PM. Ehkä AP onkin internätiönääli
Mene sellaisella lentokoneella, että ehdit satamaan vastaan kaveria. Mukaan joku iso banderolli vielä.