Miten vietit vapun?
Itselläni oli tänä vuonna oikein kivaa. Pääsin kaverin mökille saunomaan ja pudotin talviturkin. Tänään olin itsekseni piknikillä ja katselin ihmisten vappuiloa. Oli kiva ilmakin. Ei ahdistanut. Monesti on tällainen juhlapäivä ahdistanut paljon, kun ei ole ollut mitään kivaa ohjelmaa eikä seuraa.
Kommentit (22)
ryyppäsin..ja jatkuu yli vkonlopun ainakin..
Samaa mitä yleensäkin. Olin yksin kotona, tein vähän töitä ja kotihommia, kävin lenkillä ja suihkussa, luin, kuuntelin äänikirjaa, kudoin ja katoin telkkaa.
Yritin välttää hulinaa. Eilen oli kävelylenkki illalla. Pihassa oli erikoinen kyyhky puussa lähellä, oli pesän alku siellä. Kuvio niskassa, erikoinen.
Hoidin asioita
Saunoin päivällä ja ajattelin, että miten hienoa kun vappuna saan suurta nautintoa täysin arkipäiväisistä
asioista ja elämä on juuri sellaista.
Vietin ystävän kanssa saunaillan, kävin toisen ystävän kanssa piknikillä ja vappujuhlassa ja kolmannen luona simalla ja munkilla. Yleensä ei ole mulla näin sosiaalista, nyt oli onnellinen tilanne.
Oltiin Ullanlinnanmäellä piknikillä, kun oli niin hyvä sää.
Mökillä saunomassa, tänään vaeltelin päivän metsässä ja bongailin lintuja.
Eilen illalla olin kotona yksin ja huokaisin helpotuksesta monen väsyttävän työpäivän jälkeen. Eilen siis töitä klo 16 asti. Tänään olen leiponut ja siivonnut keittiötä yhteensä 8 tuntia. Loppukuusta on lapseni yo-juhlat ja pakastimeen teen osissa.
Ihan kotosalla ollaan oltu, kävimme kyllä äsken Tokmannissa ostoksilla kun kauppa oli auki. Ikinä en ole kokenut ahdistusta siitä että jotenkin pitäisi juhlia ja sitten ei ollakaan juhlittu sen kummemmin. Kaksistaan puolison kanssa kyllä keitimme iltapäiväkahvit ja syötiin munkit.
Siivosin kännissä ja nyt en löydä enää tavaroita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Siivosin kännissä ja nyt en löydä enää tavaroita mistään.
😂
Aattona kotona ja tänään syömässä upeat sapuskat vappulounaalla helsinkiläisessä ravintolassa. Ruoka oli taas niin pirun hyvää ja samoin palvelu.
Jaa-a, vaikea sanoa. Ei jääny paikat mieleen. (Olen kilttinainen, mutta yritän muuttua jännäksi.)
Eilen aattona tanssimassa Pavilla, tänään vähän kävelyä ulkona ja siivoilin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6044398/mita-yksinainen-50-nainen-tekis…
M59+
Flunssassa meni koko vappu. Pääasiassa sohvalla ja nukkumassa.
Makasin kuumeessa peiton alla ja luin kirjoja.
Eilen ei mitään ihmeellistä, olin vain kotona. Tänään kävin pitkällä kävelylenkillä ja sieltä tultuani leivoin kääretortun. Kohta alan katsoa Wallanderia ja samalla syön kääretorttua ja juon kofeiinitonta kahvia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tissuttelin itsekseni kotona ja katselin Netfixiä. Ei hassumpaa itse asiassa. Ei tarvinnut lähteä mihinkään ihmisvilinään eikä palelemaan piknikvitille.