Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yksinäinen +50 nainen tekisi tänään? kukaan ei pääse kylään, eikä minua ole kutsuttu minnekään.

Vierailija
30.04.2025 |

Rahaakin rajallisesti, n. 40e illaksi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu aatto on opiskelijoille. Varsinainen aikuisten vappu on huomenna, jolloin monet menevät perinteiselle brunssille ystävien , sukulaisten tai muun perinteisen seuran kanssa. Tai sitten vaikka vappumarssille keskustaan kuuntelemaan vappu-puheita. Sinne voi mennä yksinkin. Kapakat on tänään täynnä haalaripukuisia opiskelijoita, turha meidän vanhojen on sinne  ängetä. Aika aikansa kutakin , itsekin tuolla aikonaan tuli riekutuksi ihan riittävästi. Nyt hyvää ruokaa ja kylmää valkoviiniä ihan vain itselleni tänään. Ja sitäpaitsi , tänään on nyt kyllä ihan vaan arkipäivä, keskiviikko.

Vierailija
62/64 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta päälle ja hymyä huuleen,positiivisella asenteella laadukkaaseen baariin. Ostat juoman ja miehet tarjoavat loppuillan ja juttuseuraa riittää. Täällä neuvotaan olla tekemättä mitään vaikka selväsi ap kaipaa seuraa. Se,että itse ei viitsi vaivautua laittautumaan ja olemaan sosiaalinen ei tarkoita että muiden pitäisi myös yksin möllöttää kotona. Sen kerkeää tehdä sitte 70+ kymppisenä.

Tulin just töistä, ja riisuin kiireesti mekon, kiskaisin ylleni kollari-asun ja villasukat. Olen tänään yksin kotona, enkä todellakaan möllötä vaan nautin lämmöstä ja luen kirjaa. Mikään! mahti ei saisi mua ryysimään tälläytyneenä  kännisiin kapakoihin  äijien horinoita kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/64 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Pavin tasosta en tiedä mitään kun olen siellä käynyt katsomassa tasan kerran joskus 90-luvun puolella. 

No nyt tiedän tasosta sen verran, että paikalla oli useita tuttuja lavatanssin alkeiskursilla syksyllä ja keväällä olleita. Narikkaa varten kandee varata 2 euron kolikko kun siinä ei kortti kelpaa.

Ei siis pidä pelätä että se olisi vain tosiosaajille varattu paikka kun mekin uskaltauduimme sinne. Minäkin muutaman ex kurssilaisen kanssa harjoittelin heille tai itselleni vähemmän tuttujen tanssien askeleita muita toivottavasti häiritsemättä.

Ison salin puolella oli miesten, naisten ja sekahaku vuorot nimetty mutta esiintymislavan oikealla puolella sijaitsevassa "Akvaariossa" on koko ajan sekahaku. Lähempänä puoltayötä alkoi siellä olla reilusti tilaa. Kun Keiski heitti illan päätteeksi Hurriganesin Get On ja Led Zeppelinin Rock and Rollin niin oli tilaa tanssia ne asiaan kuuluvalla intensiteetillä ilman että täytyi varoa naapureita.

Yhtään humalaista tai muuten huonosti käyttäytyvää en Pavilla havainnut koko illan aikana. Eli jos tanssihaluja ja edes vähän osaamista löytyy niin ensi wappuaatonakin lavatanssit voi olla yksinäiselle kiva vaihtoehto.

M59+

Vierailija
64/64 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tämä ihmisten kyvyttömyys kuunnella toista ihmistä. Ap viestii, että kaipaisi vähän tuulettumista, seuraa ja menoa, mutta muut vain hokee että villasukat ja viltti on parempi. Eiköhän ap ole jo koti-illat kokeillut, ja nyt kaipaa muuta!

Ei muuta kuin rohkeasti kaupungille ja johonkin ikäryhmän suosimaan baariin. Jos on yksin ankeaa, niin aina pääsee kotiin takaisin, eikä ole hävinnyt mitään!