Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oiskohan jo pikku hiljaa aika nousta kansa barrikaadille?

Vierailija
01.05.2025 |

Mitä mieltä olette? Hallitusta vastaan. Nyt rupee olleen mitta täynnä tätä kurjistamista. Suomesta ei saa tulla jenkkilää. Kellään muulla kun rikkailla ei ole enään mielekästä tulevaisuutta tiedossa. 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole mitään viety. Jos ei annettukaan. Ihan sama tilanne kuin edellisten kuin hallitusten aikana. Missä se kurjistuminen oikein on ??

Vierailija
22/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Me o hävitty tää peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut äänestämisestä?

Ihan ohiksena: millainen koulutus Sinulla on?

Lisäisin vielä tästä sivusta, että mitä teet työksesi?

Vierailija
24/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pöljä olet jos luulet että äänestämällä voisi vaikuttaa kun ehdokkaat valehtelee silmät päästänsä.

Demokrataia toimii parhaiten äänestämällä, ei huutoäänestyksellä. äänestämällä näemme sen todellisen kannatuksen kansan keskuudessa ja siihen kannattaisi tyytyä, eikä ryhtyä kannattamaan mitään anrkiaa ja sitä kautta harvainvaltaa joka yleensä johtaa mielipiteen ilmaisun kaventumiseen. nyt sullakin  on vapaa mahdollisuus kritisoida poliitikkojen tekemisiä ja elää suhteellisen turvallisessa maassa 

Vierailija
25/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Me o hävitty tää peli.

Ei ole vaihtoehtoja, kuin parantaa asioita ja tiedostaa. Jos joku estää muiden hyvinvointia ja elämää, pitäisi keskustella.

Vierailija
26/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä äänestettäisiin reilusti, pitäisi äänestystapaa muuttaa niin että äänestetään sitä ehdokasta joka halutaan päättämään.

Mutta samalla nimetään myös se ehdokas jota EI ehdottomasti haluta päättämään. Silloin kansan ääni tulisi paremmin esiin.

Esimerkiksi:

Kolme ehdokasta, A, B ja C, ja kolme äänestäjää, 1, 2, ja 3.

Äänestäjä 1, antaa äänensä ehdokkaalle A, ja Ei äänensä ehdokkaalle B.

Äänestäjä 2, antaa äänensä ehdokkaalle B, ja Ei äänensä ehdokkaalle A.

Äänestäjä 3, äänestää ehdokasta C, ja antaa Ei äänensä ehdokkaalle B.

Silloin, valtaan ei pääsisi persut ja kokkareet, vaan demarit ja vasemmisto ja ehkä sininen tulevaisuus.

Vierailija
27/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin vielä tästä sivusta, että mitä teet työksesi?

Oon mä ollut töissä, en tosin nyt.

Kerrankin olin yhdyskuntapalveluksessa keräämässä roskia. Seuraavalla kerralla ei sitten tarvinnut, kun päällä oli 3 kg niin tuli kiinteä tuomio.

Työ on ihan jees, kuka siitä nyt sattuu tykkäämään. Minä tulen toimeen vähemmälläkin...työllä.

Mutta kyllä joku perustoimeentulo tulee järjestää ettei minun tarvitse varastaa ja rullata mummoja.

Parisuhteeseen en ala, koska tuet tippuu, ja pillua saan Kaisaniemen puistossa niin paljon kun haluan. Onhan mulla puukko.

Menkää hyvät ihmiset nyt sinne barrkaadille, mie en nyt jaksa.

Vierailija
28/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinahenkiset ovat tunnetusti vallankumouksellisia. Muuten ei omia etuja ajavia verenhimoisia tavoitteita saataisi ajettua yhteiskuntaan.

Vierailija
29/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aletaan yleislakkoon niin ehkä EUta alkaa myös kiinnostamaan mitä ihmettä maailman onnellisimmilla on hätänä. Stub voi sitten selittää

Vierailija
30/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette itse uskalla siellä omassa maassanne, niin sitten yritätte meille provota.

Vierailija
31/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole itseltä mitään viety, mutta en siltikään hyväksy, että kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta viedään elämisen arvoinen elämä. Ei pääse lääkäriin, jos ei varaa yksityiselle, rahat ei riitä ruokaan, lääkkeisiin, vuokraan/vastikkeeseen, sähköön ja muihin pakollisiin. Vähävaraiset, lapset, nuoret ja jopa työssäkäyvät perheelliset ei enää pärjää. Samaan aikaan Kokoomus lapioi etuja ja rahaa hyvä veli verkostolle. 

Vierailija
32/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kiinnostunut koulutuksestani - tradenomi. Vuosiansio n 67 tuhatta. Iloinen veronmaksaja kunhan saan toimivan yhteiskunnan myös niille jotka saattavat olla huonommassa tilanteessa. Ymmärrän että itsekin saatan joskus vielä olla ja tarvita turvaverkkoa. 

Vierailija
33/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi?

Vierailija
34/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule mene töihin niin suomi vaurastuu ja voidaan jakaa muilekin.

Miksi Suomen ensisijaisesti pitäisi jakaa rahaa muillekin? 

Vierailija
35/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämä ole mihinkään muuttunut. Hyvin riittää raha. Käyn kyllä töissä, mutta olen joskus ollut itsekin pienituloinen ja hyvin riitti silloinkin raha, kun tarkkaan mietti mihin sen käytti. En nyt oikein ymmärrä, miksi tässä pitäisi barrikadeille nousta.

Vierailija
36/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhden ihmisen äänestäminen tähän auttaa? Ja mitä koulutus tähän kuuluu? Etkö yhtään tajua?

eri

yhden????Nytkin jätti lähes puolet äänestämättä.Toisekseen haluatte siis rahaa eli elää velaksi. Sitten se Eu :n valvonta tulee ja jatkossa päättävät sitten meidän asioista siellä. Siinä sitten köyhät saa kyytiä

Vierailija
37/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjistamista kun pieni- ja keskituloiset saa euromääräisesti 'ammattiliiton ajamia palkankorotuksia' vastaavan veroalen :D

Vierailija
38/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule mene töihin niin suomi vaurastuu ja voidaan jakaa muilekin.

Miksi Suomen ensisijaisesti pitäisi jakaa rahaa muillekin? 

Marinin hallitushan jako ja kaikki oli tyytyväisiä

Vierailija
39/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjistamista kun pieni- ja keskituloiset saa euromääräisesti 'ammattiliiton ajamia palkankorotuksia' vastaavan veroalen :D

Kummasti kurjistuu suomalaisten elämä kun ostovoima nousee... pitäisi vissiin olla sitä kurjuuden maksimointia ja kaikille palkanalennus.

Vierailija
40/85 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on hyvä suunnata sinne, missä on toimeliaisuutta. Onko ap mielestäsi väärin, että ihmiseltä ei saa ottaa yli puolta hänen itse työllään ansaitsemasta palkasta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme