Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla totta????

Vierailija
01.05.2025 |

Aina, korostan vielä että AINA, parisuhteessa jompikumpi osapuoli on se joka riehuu ja toinen on tyyni? Miksei nuo riehujat ja raivoajat, toisinsanoen "ihannenaapurit", voi löytää toisiaan? Voivat mesoa keskenään. Ja sitten rauhalliset ihmiset jotka elää kuten normaalit ihmiset, löytäisivät toisensa. 

Ketuttaa katsoa kun jonkun toisen puoliso on juuri tyyppiä  A, joka osaa elää kuin ihmiset , on naimisissa tyypin B, eli räyhääjän kanssa. Miksi A- tyypit on AINA suhteessa B- tyyppien kanssa? Minä haluan vertaiseni mutta minulla on juuri noista se toinen ja naapurilla paremmin minulle sopiva kumppani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se nyt vain menee yleisesti ottaen ja on turvallisempaakin näin. 

Mieti elämääsi tarkemmin.

Näkijä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se rauhallinen on joku päänvikainen joka triggeröi toista kiihtymispisteeseen ja sitten nautiskelee salaa omasta erinomaisuudestaan.

Vierailija
4/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se rauhallinen on joku päänvikainen joka triggeröi toista kiihtymispisteeseen ja sitten nautiskelee salaa omasta erinomaisuudestaan.

Tai sitten ihan normaali fiksu vahva ihminen.

Näkijä 

Vierailija
5/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Vaimoni on aina rauhallinen ja harkitsevainen ja minä äkkipikainen. Vaikka sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan, on hänella varmaan minussa välillä kestämistä.

Vierailija
6/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
7/7 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? Ei meillä ainakaan toinen ole tyyni ja toinen riehu, me ollaan molemmat tyyniä.