Miehet, oletteko kohteliaita ja avuliaita kaikille vai ainoastaan kauniille naisille
Kommentit (38)
Mitä kauniimpi nainen, sitä etäisemmin käyttäydyn kostoksi kun sellaiset naiset tuppaa olemaan ylimielisiä ja nokkavia, on se ulkonäkö kuohahtanut hattuun ja jonkun täytyy palauttaa heidät maantasalle reaalielämään...
Olen kohtelias (oven pitäminen auki jne.) kaikille sukupuoleen, ikään, ulkonäköön ja ihonväriin katsomatta. Eikös tämä kattavuus itsessään kuulu jo kohteliaisuuden määritelmään?
Poikkeuksena ne jotka itse käyttäytyvät epäkohteliaasti esimerkiksi etuilemalla.
M59+
Voin miesten puolesta vastata, että minulle, tavalliselle keski-ikäiselle naiselle, ovat niin nuoret kuin vanhemmatkin miehet avanneet oven.
Kiitos! Suomesta löytyy edelleen kaikenikäisiä kohteliaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauniimpi nainen, sitä etäisemmin käyttäydyn kostoksi kun sellaiset naiset tuppaa olemaan ylimielisiä ja nokkavia, on se ulkonäkö kuohahtanut hattuun ja jonkun täytyy palauttaa heidät maantasalle reaalielämään...
Pysyttele vaan mutsissas.
Miksi vvvtussa pitäisi jonkun ukon kurppanan avata ovi mulle? Kauniina naisena osaan avata oven itsekin.
Kauniitkin naiset kyllä huomaavat ja arvostavat, jos joku on yhtä mukava kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kauniitkin naiset kyllä huomaavat ja arvostavat, jos joku on yhtä mukava kaikille.
Vain nämä kannattaa huomata, ne muuthan ovat vain teeskentelijöitä. Auttaa erottamaan jyvät akanoista.
Oma 25-vuotias poikani on yhtä kohtelias kaikille tarjoilijoista naapurin 75-vuotiaaseen naiseen. Kas kummaa, hänellä on myös ihmeellisen kova flaksi naismaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se, naisena en huomioi ruman näköisiä tai muutoin epäkelpoja, joilla on vakavia mielensairauksia tai ovat muutoin huonosti käyttäytyviä/ persoonallisuushäiriöisiä. Ihanaa, kun jokainen saa valita oman kaltaisensa seuransa, pysyy hyvä mieli kaikilla, pus😚
Sun tapauksessa "kaltaiseni seura" on nirppanokkaiset, ylimieliset narsistit.
Miehet on yleensä tylyjä tavallisen näköisille ja rumille. Ja kohteliaita kauniille. Se on kyllä jännä, koska peruskäytöstavat on luultavasti opetettu. Poikalapsista n.80% on jotain psykopaatteja.
Kaikille.
Välttelen kauniita naisia, ja kaikkea sosiaalista interaktiota heidän kanssaan.
Autan ennemmin mummoja (ja pappoja) kuin ikäisiäni naisia, eivät he tarvitse minun apua, ihan yhtä kykeneviä ovat.
M31
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus tästä kun autoin vanhemman huonojalkaisen ihmisen läpi Rymy-Eetun tanssilattian kesken tanssimisen. Tuolla kun vessasta ei kovan tungoksen vuoksi oikein päässyt muuta kautta narikan suuntaan ja ulos.
M59+
Yleensä miehet ovat paljon tasapuolisempia kohtelussaan kuin naiset. Näin ihan asiakaspalvelijoita verraten.
Olen kohtelias ja avulias kaikille ulkonäköön, rotuun, ikään tai sukupuoleen katsomatta.
M67
Olen kasvonpiirteiltäni tavallisen näköinen, mutta olemukseltani melko androgyyni ja miehet suhtautuvat minuun yleensä jäykähkön viileästi, mikäli nyt sattuvat ylipäätään millään lailla noteeraamaan.
Hyvinkasvatetuilla, miellyttävillä ja kohteliailla miehillä käy aina flaksi.
Turhan harva nuorempi ukko tämän hoksaa.
No älä!😋 mulla taas ikä max.19.