Teillä nuorilla on vääristynyt kuva vanhemmista ihmisistä
Ja tajuatte sen vasta kun itse vanhenette.
Ei 35v ja 55v eroa toisistaan niin paljon kuin kuvittelette. Erot tulee ihan muusta. Elämäntilanteesta, koulutuksesta, työpaikasta, harrastuksista.
Lopettakaa olettaminen että ikä määrittää ihmistä. Joku 20v vanhempi ajattelee juuri kuten sinä, joku samanikäinen ei.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
35 ja 55 eroavat toisistaan kuin yö ja päivä. Sukupolven välinen kuilu, ajatusmaailman erot, fyysinen kestävyys, sairaudet. Toki elämäntilanne, koulutus, työ ja harrastukset voivat yhdistää. Toki osa voi olla 35 jo sairas ja raihinainen ja 55 voi olla nuorekas, mutta on poikkeus.
Ap, m.o.t. ^ tuossa se on jonkun nuoren itseriittoisen ruudinkeksijän tekstinä.
No can do. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 35 on ollut nuori?
35v on todella wanha, jos kysytää 14 - 17 vuotiaalta.. lähes wanhus jo..
35 v. on nuori jos kysytään yli 70 vuotiaalta. 50 v. on nuori kun kysytään 85 vuotiaalta.
Minusta olisi tosi outoa jos ihminen ei mitenkään muutu vuosikymmentenkään aikana. Sehän tarkoittaisi ettei kehity ollenkaan. Itse olen nyt viisikymppisenä todellakin erilainen kuin kolmekymppisenä ja mielestäni kehittynyt hyvään suuntaan. Näen maailman ihan eri tavalla kuin nuorempana ja asiat ovat ihan eri mittakaavassa.
Mitä väliä. Antaa ihmisen elää nuoruuttaan rauhassa. Miksi pitäisi etukäteen funtsata, että minkälaista minkäkin ikäisenä on. Elämä sitten näyttää.