Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus leikkaa jälleen eläkeläisiltä ja lapsiperheitä!

Vierailija
01.05.2025 |

Lapsilisiä leikataan ,eläkeindeksit jäädytetään ym. ym.

Nyt on aika toimia ja lopettaa tällainen toiminta.En missään tapauksessa hyväksy hallituksen toimia .Ukrainan avustaminen on lopetettava ja sekä aseistaminen.Järkyttävää kuinka uusi hallitus ja maan johto  ovat tuhonneet Suomea.Suomalaiset uskoivat tyhjiä tarinoita kuinka kaikki olisi paremmin jos liitytään EUhun .Suomalaiset uskoivat myös että Nato toisi turvan! Tämä kaikki on ollut vain valhetta.

Ei sota yksin tuhoa valtioita vaan maan johto vastuussa .Miten asioita on johdettu.Olen surullinen Suomen lasten ja vanhusten takia .Ahneus tuhoaa maamme .

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se niiltä ole vielä leikannutkaan.

Eläkkeetki. nousivat yli 10 prosenttia pari vuotta sitten. (tosin indeksin nousun ja vanhan lain takia.

Ja orpo laittoi indeksit heti jäihin.

Vierailija
22/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että lapsilisiä vihdoin leikataan! Jokainen kustantakoot itse lastensa elämän, ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.🤗

Toivottavasti sinä et lisäänny :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi lisätä että vasta hallitus otti rahaa ,olikohan miljoona euroa ,eräältä eläkeryhmältä.Viikko sitten taisin lukea lehdestä.

Nyt taas eläkeläisten rahat vievät.Sekä lapsilta ja nuorilta.Lapsilisät ovat laittamassa saman suuruisiksi kaiken ikäisiltä.100 euroa per lapsi. Luulisi ettei kukaan Suomalainen halua näitä ketään enää hoitamaan asioitamme.Erittäin vastuutonta on toiminta.

Vierailija
24/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voisi ihan ensin lopettaa kotihoidontuen maksamisen Somaliaan.

Vierailija
25/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin leikataan leskeneläke pois? Se vasta on kallis ennestään hyväosaisia tukeva elintasoeläke.

Ai niinkö? Minä elätin alaikäisenä lapsena perhe-eläkkeellä itseni (ja opintotuella), olin lastensuojelun jälkihuollon asiakas. En kuvailisi itseäni sanalla hyvätuloinen. Muutin asumaan itsenäisesti, kun olin täyttämässä 16 vuotta.

Vierailija
26/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kaikkien pitäisi ihan itse elättää lapsensa, valtio ei pakota niitä hankkimaan, joten vapaa valinta. 

Hupsista. Alahan säästää itsellesi eläke, ja mistä ajattelet saavasi hoivaa ja hoitoa kun sitä tarvitset.  Filippiineiltäkö tilaat hoitajia vanhuuteesi. 

Vierailija
27/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei ole tekemässä sellaisia säästöjä.

Ap levittää tuota valhetta tahallaan ja tietoisesti yhä, vaikka monessa ketjussa on jo todettu, että Iltalehden artikkelin 'säästöt' eivät ole hallituksen tekemiä säästöjä, vaan virkamiesten tekemiä ehdotuksia säästöiksi, jotka hallitus tyrmäsi puoliväliriihessä huhtikuussa viikko sitten.

Ap trolli työskentelee joko vasemmiston puoluetoimistolla tai Pietarin trollitehtaalla.

Vierailija
28/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että lapsilisiä vihdoin leikataan! Jokainen kustantakoot itse lastensa elämän, ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.🤗

Lopettaakohan Suomi nyt maksamasta Viroon lapsilisiä? 

Vierailija
29/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä nyt ollut kysymys listasta leikkausehdotuksia, joita ei toteutettu?

Vierailija
30/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole sitten huolissaan kun vanhana makaat jossain paskat ja kuset housuissa

Vierailija
31/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus lupasi kuitenkin, että saattohoitoon pääsee myös köyhät.

Vierailija
32/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattohoitoon pääsee kyllä. T. Sari Essayah

Vierailija
33/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestettävä hallitukselle tcauzeskut. 

Vierailija
34/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti.

Vierailija
35/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se niiltä ole vielä leikannutkaan.

Eläkkeetki. nousivat yli 10 prosenttia pari vuotta sitten. (tosin indeksin nousun ja vanhan lain takia.

Niin ja heti säädettiin kateusleikkuri. Eläkkeiden ostovoima siis tippuu joka vuosi nyt ja ikuisesti.

Siinäpähän sitten ihmettelette, kun olette itse eläkkeellä. Vanhuuseläke ei ole ainoa eläke ja eläkeyhtiöt niitä työeläkkeitä maksaa, ei valtio verorahoista.

Tällä hetkelläkin elämä on inflaation jälkeen niukkaa pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä. Todella kusipäämäistä toimintaa hallitukselta rikkaiden veroalejen jälkeen joita rahoitettiin eläkerahastosuhmuroinneilla.

Vierailija
36/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinä et lisäänny :)

No en missään nimessä! En voi sietää lapsia.😅

Vierailija
37/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeneläke heti lakkautettava. Leski saa oman eläkkeen lisäksi puolet miehen työeläkkeestä, joka kuukausi, elämänsä loppuun asti. Ja saa pitää kodinkin itsekkäästi. Hyi.

Vierailija
38/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En elä vanhaksi.

Vierailija
39/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että lukutaito rapistuu. Kehysriihi oli jo. Nämä olivat listalla. Ne eivät toteutuneet. Voit rauhoittua.

Vierailija
40/44 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähiin jää ne joilla on varaa lisääntyä. Ei nuorilla mitään rahaa ole ja mahdollinen perintökin tulee vasta joskus keski-ikäisenä.