Hallitus leikkaa jälleen eläkeläisiltä ja lapsiperheitä!
Lapsilisiä leikataan ,eläkeindeksit jäädytetään ym. ym.
Nyt on aika toimia ja lopettaa tällainen toiminta.En missään tapauksessa hyväksy hallituksen toimia .Ukrainan avustaminen on lopetettava ja sekä aseistaminen.Järkyttävää kuinka uusi hallitus ja maan johto ovat tuhonneet Suomea.Suomalaiset uskoivat tyhjiä tarinoita kuinka kaikki olisi paremmin jos liitytään EUhun .Suomalaiset uskoivat myös että Nato toisi turvan! Tämä kaikki on ollut vain valhetta.
Ei sota yksin tuhoa valtioita vaan maan johto vastuussa .Miten asioita on johdettu.Olen surullinen Suomen lasten ja vanhusten takia .Ahneus tuhoaa maamme .
Kommentit (44)
Luin myös tuon leikkauslistan, karua tekstiä.
Tahdon uuden hallituksen!
Oli hirveää luettavaa.
Ukrainaa on tuettava kaikin keinoin. Muuten Venäjä hyökkää kohta tännekin, jonka jälkeen lapsilla ei todellakaan ole tulevaisuutta.
Yh:lla mukavaa jos työtön eka lähti työttömyyskorotukset sit lähtee hirveä siivu lapsilisistä sit ihmetellään kun kukaan ei halua lisääntyä.
Orpon hallitus tuhoaa Suomen. Koko hallitus pitäisi pyörittää tervassa ja höyhenissä ja laittaa häpeäpaaluun Tuomiokirkon eteen.
Jaaha, ei tarvikaan lisääntyä tälläseen kylmään, porvarilliseen paskamaahan. Hyvinvointivaltio, mikä vitsi. Tekis mieli kusta Orpon ja Purran kengille kun v*tuttaa tää touhu.
Hyvä, että säästetään.
T. Veronmaksaja
Eipä yllätä, oikeisto ei ole tavallisen ihmisen puolella
Eihän se niiltä ole vielä leikannutkaan.
Eläkkeetki. nousivat yli 10 prosenttia pari vuotta sitten. (tosin indeksin nousun ja vanhan lain takia.
Vierailija kirjoitti:
Yh:lla mukavaa jos työtön eka lähti työttömyyskorotukset sit lähtee hirveä siivu lapsilisistä sit ihmetellään kun kukaan ei halua lisääntyä.
se onkin tarkoitus ja valmiit perheet hajoitetaan seuraavaksi.
Lähtökohtaisesti kaikkien pitäisi ihan itse elättää lapsensa, valtio ei pakota niitä hankkimaan, joten vapaa valinta.
Ihanaa, että lapsilisiä vihdoin leikataan! Jokainen kustantakoot itse lastensa elämän, ja jos ei ole varaa, ei pidä lisääntyä.🤗
Milloin leikataan leskeneläke pois? Se vasta on kallis ennestään hyväosaisia tukeva elintasoeläke.
Ikävää ettei venäläiset ja arabit saa enää eläkettä. Voi suru.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se niiltä ole vielä leikannutkaan.
Eläkkeetki. nousivat yli 10 prosenttia pari vuotta sitten. (tosin indeksin nousun ja vanhan lain takia.
Niin ja heti säädettiin kateusleikkuri. Eläkkeiden ostovoima siis tippuu joka vuosi nyt ja ikuisesti.
Siinäpähän sitten ihmettelette, kun olette itse eläkkeellä. Vanhuuseläke ei ole ainoa eläke ja eläkeyhtiöt niitä työeläkkeitä maksaa, ei valtio verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Orpon hallitus tuhoaa Suomen. Koko hallitus pitäisi pyörittää tervassa ja höyhenissä ja laittaa häpeäpaaluun Tuomiokirkon eteen.
No äänestäjät tätä äänesti. Tästä varoitettiin, että tulee sinimusta hallitus. Ja en tajua miten jengi ei oppinut Sipilän hallituksesta mitään.
Ensin leikataan köyhiltä, sitten annetaan veroale keskituloisille tai rikkaammille. Mikäs siinä.
Tidetään ainakin mihin leikkaukset kohdentui.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti kaikkien pitäisi ihan itse elättää lapsensa, valtio ei pakota niitä hankkimaan, joten vapaa valinta.
sano tunnekyvytön ja lapseton kokkareyrittäjä jolla ei ole elämää.
Taidat asua HELLsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ettei venäläiset ja arabit saa enää eläkettä. Voi suru.
Mikä tämä juttu on?
Hallitus vie tuhkamunatkin pesästä ylä- ja alaosattomilta!
Ei taida se varakkaiden veronalennus 7% maksaa itseään takaisin vaikka tv,ssä sitä niin kehuivat ostovoiman nostattajaksi.