Miestä ei kuulemma haittaisi vaikka pettäisin häntä
Olen jo ollut parisuhteessa jossa toinen petti, ihan hirveää.. Kuka oikeasti on tuota mieltä jos rakastaa toista? Eikä oo mikään avoin suhde meillä enkä halua sellaiseen ryhtyä. 3 vuotta oltu yhdessä.
Kommentit (21)
Mä sanoin noin mun miehelle noin vuosi ennen kuin petin itse. Kai alitajuisesti jo pohjustelin omaa hairahdusta, siis jotenkin niin, että normalisoin omia vääriä ajatuksia.
Joko miehellä on cuckold-fetissi tai sitten hän itse haluaa pettää tai muuten vaan erota.
Suurin osa parisuhteista on jotain muuta kuin rakkautta ja intohimoa. Harva kokee todellista rakkautta joten mitä väliä.
Vastasit jo itse itsellesi. Ei rakasta.
Mun mies sanoi samaa.
Hänellä on jotain fantasioita kyllä. Ja on kertonut että nuorena on ollut mustasukkainen luonne, enää ei.
Ap on suhteessa aidon cuckoldin eli aisankannattajan kanssa. En tuollaista katselisi, mutta meitä on moneen junaan.
Jos todella rakastaa, sallii myös pettämisen jos tekee kumppanin onnellisemmaksi.
Mies petasi omaa pettämistään, joko tulevan petoksen varalta tai sen takia, että on jo pettänyt.
Kai ap tajuaa, että sallimalla pettämisen sinulle, mies viittaa siihen, että sama sallimus tulee suoda myös hänelle.
En tajua, miksi sinä, joka et halua pettää ja tulla petetyksi, tummoisessa suhteessa jatkat.
No ehkä hänen mielestä suhteenne kestää hairahduksenkin. Että teidän suhde on kokonaisuus ja, että hän ei jättäisi sinua, vaikka inhimillinen vietti saisi sinut pettämään. Ehkä kaikille seksi ei ole maailman vakavin juttu, siis sellainen hauras asia.
Jos oikeesti rakastaa niin ei hyväksy pettämistä!!!
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hänen mielestä suhteenne kestää hairahduksenkin. Että teidän suhde on kokonaisuus ja, että hän ei jättäisi sinua, vaikka inhimillinen vietti saisi sinut pettämään. Ehkä kaikille seksi ei ole maailman vakavin juttu, siis sellainen hauras asia.
Höpönpöpön. Mies on joko petturi tai täysi tallukka.
Mä olisin pettynyt, jos vaimo kävisi vieraissa salaa. Haluan että hän kertoisi kaikki irstaimmat yksityiskohdatkin 🤤
Yrittäjää ymmärtää, että ihmisiä ja parisuhteita on erilaisia, eikä se että joku tekee asiat eri lailla kuin sinä, tarkoita että se olisi väärin.
M42
Säälittävä vätys. Epämies.
En sano että pitää olla joku superalfa mutta kyllä oikea mies pitää naisensa tyytyväisenä.
Onneksi olkoon ap. Olet saanut mieheksesi parhaan mahdollisen, cuckoldin.
T. Cuckoldin onnellinen hot wife
Koittaisin selvitellä, miksi miehen edelliset suhteet päättyivät. Ja uskon, että siksi, että hän on niissä itse narahtanut pettämisestä.
Kaikille seksi ei ole niin tärkeää suhteessa. Yleensä se on vaan nainen joka siitä ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Koittaisin selvitellä, miksi miehen edelliset suhteet päättyivät. Ja uskon, että siksi, että hän on niissä itse narahtanut pettämisestä.
En ikinä ottais itselleni miestä, jolla olis kokemuksia edellisistä suhteista!
Aika huonot vibat tulee tuollaisesta. Tuntuisi kyllä itsestäkin huonolta, jos mies sanoisi, että ei sitä kiinnostaisi, jos olisin jonkun toisen kanssa.