Onko teistä outoa, jos tuttavan jääkaapissa ei ole ollenkaan ketsuppia??
Kommentit (48)
Ei löydy ketsuppia minunkaa jääkaapista, eli en ihmettele ollenkaan.
On kyllä tosi outoa! Kyllä ketsuppia pitää olla! Meiran ketsuppia 😄
Ei. Mutta se olisi vähän erikoista että tietäisin tuttavani jääkaapin sisällön.
Ei ole mullakaan ketsuppia tai sinappia. Eikä paljon muutakaan. Olen siis outo, luulin että olen vain köyhä.
Ei ketsuppia tarvitse säilyttää jääkaapissa, jos sitä kayttää vähänkin useammin.
Ei ole outoa. Itse en käytä mitään ketsuppeja, sinappeja tai valmiskastikkeita.
Ei ole outoa. Minusta ketsuppi on lasten "ruokaa."
Oudompaa on pikemminkin se, että sinä tutkit hänen jääkaappiaan.
En ihmettele. Minullakin monesti menee pitkään, että ostan uutta kun loppuu, laitan oikeastaan vain munakkaan päälle. Miesystävä käyttää enemmän, muuten varmaan en edes ostaisi. Meillä siis omat asunnot, joiden jääkaapin sisällöstä kumpikin huolehtii itse, vaikka useamman kerran viikossa yhdessä syömme vaihtelevasti molempien luona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa. Minusta ketsuppi on lasten "ruokaa."
Jaahas, TAAS tämmöinen🤦
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävää, lopettaisin tuollaisen tuttavuuden oitis.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No, meillä välillä on ja välillä ei.
Sepä vasta outoa lieneekin, aatteles...
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa on pikemminkin se, että sinä tutkit hänen jääkaappiaan.
Täällä on paljon toisten asutojen kaappeja tutkivia. Vessassakin pitää ratsata joka käyntikerralla peilikaapin sisältö.
No en pitäisi, meillä oli silloin vain kun lapset oli pieniä. Nykyään eivät enää halua käyttää. Itse en ole koskaan voinut sietää ketsuppia.
On outoa ja poikkeavaa ja epänormaalia. Kannattaa tehdä ilmianto jonnekin, ihan minne vaan.
Ei löydy minunkaan jääkaapista ketsuppia eikä sinappia kuin hyvin harvoin.
Ollaan siis rikoksen jäljillä,ketsuppi puuttuu jaa jaa erittäin vakavaa,myöskin avaamaton maitopurkki ,onkohan täällä tapahtunut jokin kauhea asia.
Minä lopettaisin tuttavuuden sellaisen kanssa joka minun jääkaappia tutkisi onko siellä ketsuppia
Outoa on se, että sinä tutkit tuttavasi kaappeja.
Epäilyttävää, lopettaisin tuollaisen tuttavuuden oitis.