Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roihuvuoren kirsikkapuiston puiden leikkaus - turhaa mediahysteriaa

Vierailija
01.05.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011201372.html

Voisiko media hieman tehdä itsereflektiota uutisoinnistaan? Videolla nähty asiantuntija kertoo, että upea kukinta on tulossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauroin sitä uutisointia kun jo etukäteen päätettiin ettei puut kuki.😂

Vierailija
2/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puutarhuri ammatiltani ja tuo juttu oli oikeasti aivan perseestä! Kyllä ne arboristit tietää mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuossa videon lopussa oli se pointti, mistä oltiin vihaisia: on tarkoitus, että kukintaa olisi myös katseen tasalla. Nyt on putsattu kaljuiksi alhaalta. Ei ole sitä samaa fiilistä kukkapilvestä. Kirsikkapuistossa puiden habituksen kuuluu olla vähän erilainen, kuin katupuilla. 

Vierailija
4/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tarvitse pettyä, kun päätetään etukäteen että kaikki meni päin persettä!😅

Vierailija
5/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuossa videon lopussa oli se pointti, mistä oltiin vihaisia: on tarkoitus, että kukintaa olisi myös katseen tasalla. Nyt on putsattu kaljuiksi alhaalta. Ei ole sitä samaa fiilistä kukkapilvestä. Kirsikkapuistossa puiden habituksen kuuluu olla vähän erilainen, kuin katupuilla. 

Nimenomaan ja lisäksi kirsikkapuille on oma leikkaustapansa. Ja noiden leikkaus tehtiin ilman että oli tilausta

Vierailija
6/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puutarhuri ammatiltani ja tuo juttu oli oikeasti aivan perseestä! Kyllä ne arboristit tietää mitä tekee.

Sori mutta nimenomaan kävi ilmi, ettei näiden puiden kohdalla homma ollut hanskassa niillä jotka leikkauksen talvella tekivät. Firmassa on kyllä heppu jolla on tätä osaamista, mutta kuten sanottua, koko tilausta ei ollut tehty joten turha puolustella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän