Nolouskilpailu. Olin marketin edessä minuuttia vaille seitsemän vappuaamuna. Oletko vielä nolompi?
Kävin siis tekemässä viikko-ostokset.
Miten teillä?
Kommentit (31)
Itse olisin vain mennyt sisään, lähikauppa auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs noloa tuossa on?
Se tarkoittaa, etten ole ollut juhlimassa vappua eikä vappuaamu eroa mitenkään tavallisesta lauantaista. Onhan se tosi noloa. Nyt olen palannut kaupasta ja perhe nukkuu edelleen. Ap
Heh, mitä sä oikein olet vetänyt?
Eilen vai? Sushia. Ap
Sulla ei ole hyvä huumorintaju tai ainakaan et osaa sitä tehdä.
Olin kuudelta salilla ja siellä oli muitakin.
Noloa olisi tänään odottaa koulubussia hiekkatien risteyksessä klo 6 tai etsiä virpojille suklaapupuja lahjaksi. Kaupassäkäynti aamulla ei ulotu nolouksien kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mitä sitten? Kannattaakin käyttää koko elämä miettien että mitä muut sinusta ajattelevat. Ja ilmoittaa kaikki asiasi vielä täällä. Ihan kun ketään kiinnostaisi v*ttuakaan.
Otapa vakavasti humoristisen aloituksen. Ap
Heko heko ku olet hauska
Vierailija kirjoitti:
Lähen kohta kans salille ja viime vuosina olen huomannut että enemmän ja enemmän alkaa olla porukkaa siellä näinä aamuina kun olettaisi suurimman osan olevan krapulassa kotona. Ryypätkää enemmän että saan olla rauhassa salilla!
Vierailija kirjoitti:
Menin eilen kuvitellen, että aattoiltana olisi rauhallista. Eipäs ollutkaan.
Eiköhän Vappu ole suurimmalle osalle mukava ylimääräinen vapaapäivä ilman sen kummempaa ohjelmaa ilman hössötystä. Ei ole mitenkään noloa tehdä ostokset heti aamusta.
Noloa kuvitella olevansa jotenkin uniikki kun ei juhlinut vappua. Perinteet ovat katoamassa.
Heh, mitä sä oikein olet vetänyt?