Ystävättäreni meni sänkyyn yhden miehen kanssa ensitreffeillä :(
Olivat tulleet tutuiksi työpaikalla, jossa ystäväni oli about vuoden töissä. Nyt ei kumpikaan ole siellä enää. Tapasivat miehen aloitteesta miehen kotona, mies oli kuulemma näyttänyt naiselle keikkataltioinnin naisen lempibändin konsertista, olivat sohvalla tosi lähekkäin sitä katselleet. Kuulemma ei sitten kumpikaan voinut enää vastustaa, vaan rakastelivat makuuhuoneessa sen jälkeen.
Olenko vähän jyrkkä jos kovistelen ystävääni tuosta? Että vähän löyhämoraalinen oli? Ei miehet tykkää liian helpoista naisista.
Kommentit (34)
Mikä mättää? Oletko itse kiinnostunut tuosta miehestä? Tai kenties ystävästäsi?
Ystävättäreni meni sänkyyn kolmen miehen kanssa ensitreffeillä :(
Mikä sinä olet muita arvostelemaan? Toisekseen miten pystyt naisena sanomaan, mistä miehet tykkää?
M 55
Mitä se sinun napaasi kaivaa? Eikö hän ole suostunut sinun lähentelyihisi? Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa panna toisiaan ja tilanne on sopiva eikä ketään petetä, miksi siitä pitäisi muiden jotenkin vihastua? Voisit itsekin joskus kokeilla seksiä, se on ihan mukavaa.
Mitä sitten? Hehän tunsivat muutenkin entuudestaan. Ja mitä se ap:lle kuuluu?
Tuo on kyllä aika normaalia elämää. Oliko tauskin keikalta ?
Olivat kuitenkin työskennelleet yhdessä vuoden, joten varmasti tunsivat toisensa jo aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan rokkibändin on se ystäväni suosikki. Oli ollut joskus aiemmin bändin keikalla ja tää mies tiesi sen, siksi kai näytti keikkataltiointia nimenomaan sen yhtyeen keikalta. Itse oisin jättänyt siihen enkä edennyt, korkeintaan suudellut
Ap
Kato pillupoliisi! Saisinko nähdä virkamerkkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan rokkibändin on se ystäväni suosikki. Oli ollut joskus aiemmin bändin keikalla ja tää mies tiesi sen, siksi kai näytti keikkataltiointia nimenomaan sen yhtyeen keikalta. Itse oisin jättänyt siihen enkä edennyt, korkeintaan suudellut
Ap
Mitä!?! He tunsivat toisensa jo entuudestaan, joten mitä ihme moraalisaarnaa nyt pidät?
Ap taitaa olla sellainen perinteinen huonohygieninen tyttö joka on vihainen jokaiselle kaverilleen joilla on poikaystävä. Sellaisiahan oli peruskoulussa varmaan jokaisella luokkakavereina tai vähintään rinnakkaisluokalla. Keskittyivät lähinnä kitisemiseen vaikka helpompaa olisi ollut huolehtia omasta hygieniastaan niin että pojatkin olisivat voineet kiinnostua. Tai sitten ap on lesbo joka haluaisi kaverinsa vain itselleen.
Joku sai kullia. Mistäs sulle saatas?
Vierailija kirjoitti:
So, miksi ei?
Koska jos mä en saa kullia niin ei saa saada mutkaan! Ei ainakaan mun kaverit!
ap
Onhan se nyt periaate, ettei ekoilla treffeillä yksityisasuntoon mennä. Mutta nuo tunsivat jo toisensa entuudestaan. :D
Yritätkö nyt saada ystäväsi katumaan ja huutamaan rai s kausta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet muita arvostelemaan? Toisekseen miten pystyt naisena sanomaan, mistä miehet tykkää?
M 55
Mä naisena tiedän paljonkin miestä miehet tykkää. Sen verran on niitä tullut naiskenneltua.
N53
Mene ap-incel jo roskikseen tuon naisvihasi kanssa.