Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalat horoskooppimerkki ja kalat miehet ovatko kaikki taiteellisia taivaanrannanmaalareita ja juoppoja?

Vierailija
30.04.2025 |

Kuulin bussissa matkalla keskustaan teinien puhuvan horoskooppimerkiltään kaloista ja kalat ovat empaattisia auttajia ja toinen teini kertoi kuinka setänsä kalat merkkinen oli alkoholisti mutta hyvinä päivinä maalasi kauniita pilvilinnoja. Voiko joku palstan kalat vahvistaa väitteet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalat, ja olen alkoholisti.

Vierailija
2/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kalat ja maalaan sekä taivaanrantoja että työkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomia ovat ja huumehörhöjä.

Vierailija
4/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jonkin aikaa työkaverina kalat ja oli kyllä tosi omalaatuinen tyyppi, saatoi esim. purskahtaa itkemään ihan kesken kaiken työtehtävän tekemisen jne. Siinä oli eka ja vika kontakti ko. horoskooppimerkkiin eikä toivottavasti enää koskaan tarvitse olla tuollaisissa tekemisissä (lähipiiriini en kelpuuttaisi muutenkaan)

Vierailija
5/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja täysin raitis. Isäni ja poikani ovat alkoholisteja ja molemmat myös kaloja.

Vierailija
6/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies: runopoika / alien / juoppo, valitse noista. Voi olla myös kaikkia kolmea.

Vierailija
7/50 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden merkit ovat juuri tuollaisia. Ravut ne vasta hulivili hummeripoikia ovatkin.

Vierailija
8/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden merkit ovat juuri tuollaisia. Ravut ne vasta hulivili hummeripoikia ovatkin.

Näin rapumiehenä kuulisin perusteluja väitteellesi.

Vierailija
9/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jonkin aikaa työkaverina kalat ja oli kyllä tosi omalaatuinen tyyppi, saatoi esim. purskahtaa itkemään ihan kesken kaiken työtehtävän tekemisen jne. Siinä oli eka ja vika kontakti ko. horoskooppimerkkiin eikä toivottavasti enää koskaan tarvitse olla tuollaisissa tekemisissä (lähipiiriini en kelpuuttaisi muutenkaan)

Olipas se ilkeästi sanottu ja mitä väärää on itkussa? Itkeminen eri tilanteissa eri asioille on meille kaloille ihan normaalia.

Vierailija
10/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on hyvin jalat maassa oleva kalat. Ehkä vähän sellainen että aina jotain hänestä jää pinnan alle. Itse tulen kalojen kanssa toimeen kun olen taivaanrannanmaalari-rapu. Siis muiden paitsi äitini kanssa.

Vierailija
11/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kalat merkiltäni. olen sosiaalinen taiteellinen. rehellinen ja empaattinen

Vierailija
12/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullut uskovat horoskooppiin.

Vierailija
13/50 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kalat ja alkoholisti.

Vierailija
14/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen kalat merkiltäni. olen sosiaalinen taiteellinen. rehellinen ja empaattinen

Kuinka rehellisyys näkyy sinussa? Puolustatko heikompia?

Vierailija
15/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kalat. Olen taiteellinen haaveilija. Työssäkäyvä ja ihan hyvätuloinen. En ole alkoholisti, mutta käytän kyllä alkoholia.

Vierailija
16/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kalat, mutta olen lahna. 

Vierailija
17/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah...miten voi uskoa että taivaankappaleiden liikkeet vaikuttaisi siihen millaisia ihmisistä tulee?

Vierailija
18/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kalat, mutta olen lahna. 

Olet eri lajia.

Vierailija
19/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah...miten voi uskoa että taivaankappaleiden liikkeet vaikuttaisi siihen millaisia ihmisistä tulee?

Huumorista koskaan kuullut? Miksi olet noin tympeä?

Vierailija
20/50 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloja on monia lajeja. Minulla oli sotilas, oli ammattisotilas. Ei ollut yhtään taiteellinen haihattelija, eikä käyttänyt päihteitä ollenkaan, oli kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen.

Oli myös kiintyvä, hellä ja huolenpitävä, mutta vain yksityisesti.