Kalat horoskooppimerkki ja kalat miehet ovatko kaikki taiteellisia taivaanrannanmaalareita ja juoppoja?
Kuulin bussissa matkalla keskustaan teinien puhuvan horoskooppimerkiltään kaloista ja kalat ovat empaattisia auttajia ja toinen teini kertoi kuinka setänsä kalat merkkinen oli alkoholisti mutta hyvinä päivinä maalasi kauniita pilvilinnoja. Voiko joku palstan kalat vahvistaa väitteet?
Kommentit (50)
Tottakai, 1/12 ihmisistä on aina tällaisia ja vain he ovat tällaisia. On esim tunnettu tosiasia että vain tiettyyn aikaan syntyneistä voi tulla juoppoja. Mutta on kätevää kun nämä voivat viettää juopottelusynttareitä koko kuukauden yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Kaloja on monia lajeja. Minulla oli sotilas, oli ammattisotilas. Ei ollut yhtään taiteellinen haihattelija, eikä käyttänyt päihteitä ollenkaan, oli kunnianhimoinen ja kilpailuhenkinen.
Oli myös kiintyvä, hellä ja huolenpitävä, mutta vain yksityisesti.
Kuvaus voisi sopia hyvin myös rapumiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Rajattomia ovat ja huumehörhöjä.
Rajaton ei sovi kalaan.
kalat-miehet on suht lepposia ainakin työkavereina, mutta toisaalta myös arkoja puuttumaan tilanteisiin. Holi näyttää maistuvan. Kalat-naiset on aika kieroja "vietteilijöitä" ja olevinaan niin hemmetin eteerisiä ja mysteerisiä, toki marttyyriyskin tulee kuin tilauksesta hihasta jos muut keinot ei tepsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jonkin aikaa työkaverina kalat ja oli kyllä tosi omalaatuinen tyyppi, saatoi esim. purskahtaa itkemään ihan kesken kaiken työtehtävän tekemisen jne. Siinä oli eka ja vika kontakti ko. horoskooppimerkkiin eikä toivottavasti enää koskaan tarvitse olla tuollaisissa tekemisissä (lähipiiriini en kelpuuttaisi muutenkaan)
Sinä teit sen yhden työkaverin perusteella päätelmän syntymäajasta ja luonteesta?! Oletko kuitenkin niitä, jotka pilkkaa esimerkiksi uskovaisia? Se olisi jo paksua.
Olen maalari ja tykkään kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
kalat-miehet on suht lepposia ainakin työkavereina, mutta toisaalta myös arkoja puuttumaan tilanteisiin. Holi näyttää maistuvan. Kalat-naiset on aika kieroja "vietteilijöitä" ja olevinaan niin hemmetin eteerisiä ja mysteerisiä, toki marttyyriyskin tulee kuin tilauksesta hihasta jos muut keinot ei tepsi.
Kalat naisissa on kahta lajia: empaattisia ja välittäviä kaloja ja niitä, jotka inisevät marttyyrimäisesti kaikesta ja käyttävät muita hyväkseen.
Olin kalamiehen kanssa aviossa 18 vuotta.
Ei se ollut taiteellinen, sen sijaan sarjapettäjä.
Mieheni on kalat. Ei ole juoppo. Mutta uskoo enemmän lottovoittoon kuin koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat naisissa on kahta lajia: empaattisia ja välittäviä kaloja ja niitä, jotka inisevät marttyyrimäisesti kaikesta ja käyttävät muita hyväkseen.
Olen kalat enkä ole kumpaakaan noista.Olen rehellinen ja sanon suoraan mitä ajattelen muista.Empatiaan en tunne muuta kuin omassa perheessäni.Inhoan selän takana haukkuvia ja yleensä sen heille sanonkin.Terveiset eräälle pikku ompelu firmalle tampereen kupeessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kalat. Ei ole juoppo. Mutta uskoo enemmän lottovoittoon kuin koulutukseen.
Peesaan, koska kuvailit juuri naapurini. :D Kyllä maar se voitto sieltä vielä pärähtää ja sitten hän (kalat-mies) pelastaa koko maailman. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat enkä ole kumpaakaan noista.Olen rehellinen ja sanon suoraan mitä ajattelen muista.Empatiaan en tunne muuta kuin omassa perheessäni.Inhoan selän takana haukkuvia ja yleensä sen heille sanonkin.Terveiset eräälle pikku ompelu firmalle tampereen kupeessa.
Olet juuri tuo toinen kalat tyyppi, koska kommentissasi toivot muille katkeran marttyyrimäisesti pahaa. Lopeta. Tee ja toivo mieluiten hyvää.
Olen kalat, taiteellinen ja unelmoiva, erittäin epäkäytännöllinen. Pidän paljon piilossa ja pinnan alla, ihan läheisiltäkin. Minulla on tavallaan oma haavemaailma. En pysty juoda kroonisen sairauden takia ja hyvä niin.
Kalat
Kalat ovat yleensä rapajuoppoja, narkkareita ja työttömiä. He esittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli on hautonut itsemurhaa jo viimeiset 13 vuotta. Kaloista valitettavasti pidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivät tekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtää vasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvat masennuksissaan juomaan, koska he missaavat hyvät jatkot.
Motto: "Meille pääsee!"
Työpaikka: Kiitä onneasi, jos on.
Auto: Moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kalat, taiteellinen ja unelmoiva, erittäin epäkäytännöllinen. Pidän paljon piilossa ja pinnan alla, ihan läheisiltäkin. Minulla on tavallaan oma haavemaailma. En pysty juoda kroonisen sairauden takia ja hyvä niin.
Pidätkö haavemaailmasi piilossa kiusaamisen pelon takia ja väärinymmärryksen vuoksi?
Minä ja isoveljeni olemme kaloja. Minä olen enemmän taiteellisempi kuin veljeni, empatiaa löytyy ja rehtiä luonnetta molemmilta. Kumpikaan meistä ei ole alkoholisti, veljeni kyllä juo, mutta vähentänyt kun on lapsia. Minä myös perheellinen, viimeksi join yhden ananaslonkeron 2023 kesällä saunajuomana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Minullakin oma haavemaailma! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet juuri tuo toine
Mitä itse olet tehnyt muiden hyväksi?Helppo arvostella kun et tiedä yhtään mitään.Taidat olla leijona.Ärsyttävä joka asiassa suunapäänä oleva ja tietävä.
Mä olen Kalat ja absolutisti. Kyllähän sitä nuorempana tuli juhlittua, mutta enää ei huvita.
Olen empaattinen haaveilija.