Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskat sunnuntaille

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Huomenta! Tänään ois räpsyn ristiäispäivä ja aikas harmaissa tunnelmissa jo! Jo 5 henkeä on joutunut jättäytyyn pois noroviruksen takia..Pahinta on, että miehen mutsi sai sen viime yönä ja se oli täällä kyläilemässä toissapäivänä! Hieman jännittää tuleeko se meidänkin perheeseen ja vieläpä räpsylle! Voi pylly. Hassuinta on, että mummi kävi tietoisesti miehen veljen luona ensin silloin toissapäivänä, vaikka niiden koko perhe oli viruksen kourissa ja tuli heti sen jälkeen tänne! (Me ei siis tiedetty, että oli siellä käynyt..) Nyt kun se soitti niin ihmetteli vaan ja sanoi kun ei siihen kuulemma koskaan mitkään taudit tartu. ÄÄÄHHH!!! huoh. ehkä tässä kuitenki käy vielä hyvin..?

Sori, että tulee näin omanapaista! Nyt pitääkin lähteä vauhdilla meikkaamaan kun räpsytin nukkuu. =)

Ihanaa sunnuntaita kaikille!!

t. poppis ja nimen saava räpsy 1,5kk tai jotain =)

Vierailija
2/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti jo päikkiksillä takapihalla, isukki yöunilla makkarissa. äiti kattelemassa lastenohjelmia:)

tripptrapista on ollut täällä puhetta. meilläkin sellainen odottelemassa anopin luona. ei oo vielä tarvetta kotona tuolle, niin olkoot vielä anopilla, hän sen pari viikkoa sitten hankki. siinä on ne sellaiset kissa-pehmusteet.

niin tuli meidänn neidin ensimmäinen helsinki-reissu heitettyä perjantaina. kiitos kovasti iisalle aamupala- ja kamppi-seurasta:) oli meitin tytöissä kyllä jotenkin niin paljon samaa, varsinkin kun oon nyt tottunut suunnilleen samanikäisiä poikia enempi katteleen. muuten meni reissu hyvin, mut stokkalla (juu, ei mikään pienempi paikka kelvannut:)) sai neiti rintaraivarit, kivakivakiva:) siinä sitten äippä hoomoilasena että mitäs nyt kun nälkä tytöllä on. no, rauhoittui kun otin pois tissiltä, aattelin et kyllä varmaan syö sitten jossain vaiheessa. puolen tunnin päästä yritin uudelleen, sama juttu. sit aattelin että no kokeilempa tuota toista tissiä, ja johan kelpas!

eilen jatkui vielä sama boikotointi. kun saa ensin syödä rauhassa toisesta tissistä, niin sit voi ehkä juoda muutamat hörpyt toisestakin:) ei auta vaikka äiti tyhjentää suihkut pois tms. eli ehkä tyttö ei vaan pidä toisella kyljellä makaamisesta syödessään?

käytiin eilen teatterissa ja syömässä. neiti oli sen aikaa mun äitin ja isän kaa. vein reilusti maitoa mennessäni, kun laskettiine et vaikka nukkuis päikkärit niin varmaan ainakin kaks tai kolme kertaa syö. mä syötin yhden maissa ja pian se jälkeen olivat kävelylle lähteneet että tyttö nukahti. äiti oli herätellyt tytön joskus vähän ennen kuutta, ja kun mekin tultiin jo seittemän jälkeen, niin ei ollut siis syönyt kuin kerran meidän poissaollessa. sit vaan puettiinkin tyttö ulkovaatteisiin ja tultiin suoraan kotiin iltamaidoille.

niin, hoidosta on ollut puhetta. tyttö oli ekan kerran mun äitin kaa vähän vajaa pariviikkosena (silloin vielä tais mennä enempi maitoa pullosta kuin tissistä) ja sen jälkeen kun mies meni töihin, niin keskimäärin kerran viikossa on tyttö ollut mummun kanssa (mä oon käynyt sinä aikana salilla, tai nukkunut tai tehnyt molempia) yleensä syötän ennen lähtöä ja sitten mummu ja tyttö lähtenyt kävelylle, tämä yleensä siinä pitkien päikkäreitten aikaan, eli sit kun tyttö herää (nukkuu keskimäärin ehkä 3 ja puol tuntia) oon taas jo paikalla baareineni. myös isin kaa on neiti muutaman kerran ollut kaksin. silloin jos nälkä iskee, niin mun maitoa on aina jääkaapissa öitä varten. mut siis tietysti on helpompaa kuin esim kandilla kun meillä asuu molemmat mummut tossa parinkymmenen kilsan päässä.

ihania kuvia ootte kyllä näytille laitelleet:)

quiero: nuo nippailut kuulostaa kyllä tutuilta. mulla oli niitä kans viime keväänä huhti- ja toukokuussa, ainakin jos jotain meinas nostella tms. mutta hyvin meni kaikki ja nippailija on nyt tuolla päikkiksillä:) ihanan paidan olitte löytäneet:)

vai saa räpsytin tänään nimensä:) hui:) kyllä tää aika vaan rientää... mutta siis paljon onnea koko perheelle tänä suurena päivänä:)

meillä edelleen tämä seitsemältä hereille rytmi käytössä. tänä aamunakin neiti nukkui vaan puoli tuntia vikan syötön jälkeen ennen virallista heräämistä.

mut sori aikamoinen omanapaisuus, oli vaan niin paljon kaikkea kerrottavaa ettei ehdi keskittyä kommentoimaan:)

terkuin tikru ja ronsku 2,5kk->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan, vaikken ole neljään päivään ehtinyt kirjoitella. Mies ollut työmatkalla ja mä " yksinhuoltajana" , joten kädet ollut täynnä! Eilen mies kotiutui myöhään joten taas olen back in business;)

Nyt en ehdi pinoja lueskella ja kommentoida sen kummemmin. Kaimalle piti sanoa, että mua kans ihmetytti miten paljon Oliver syö, mutta neuvola sanoi että vauvan painon kun jakaa viidellä, saa ml määrän jonka tarttee. Eli meilläkin sellaset 4,5kg jaettuna 5 tekis 900ml/vrk. Eli aikasta paljon se vaan on!

Nyt aamupalalle...

Aurora & Oliver 1kk5pvää

Vierailija
4/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsku on päikkäreillä, mies salilla ja mä juon aamukahvia *punastuu* :) Heräsin vasta klo 11. Mulla on tänään yövuoro, niin oli pakko nukkua univelkoja pois.

Räpsy saa tänään nimen. Voi, kun ihanaa! Onnea ristiäsiin! Harmi, että se pahuksen Noro-virus estää osaa vieraista tulemasta. Eiköhän Räpsy saa kuitenkin ikimuistoiset ja tunnelmalliset ristiäiset vaikka kaikki vieraat eivät olekaan paikalla.

Hienoa, että Quieron masukki senkun kasvaa porskuttaa. Varmastikkin nuo kaiken maailman nippailut kuuluvat asiaan. Ovat varmaan jotain kohdun kasvukipuja, mutta ymmärrän hyvin, että sellanen säikäyttää. Itsekkin olin koko Joonan odotuksen ihan varpaillani, ettei vaan sattuisi mitään. Aika tyttöoireiltahan nuo kuulostavat ;) Söpöä, että ostitte jo varmuuden vuoks paidan pikku-prinsessan varalle :) Mullakaan ei Joonaa odottaessa ollut paljoakaan pahoinvointia, joten jos seuraavalla kerralla tulee, niin voisin kuvitella, että tyttö on tulossa. Jo siis joskus seuraavaa kertaa tulee. Voi ei! Taas mulla on vauvakuume ;)

Liia osaa sanoa äiti:) Voi, kun suloista! Joona ei sano vielä mitään merkittävää sanaa. Tai, no... välillä hokee, että " vauva, vauva, vauva" , mutta tuskin tietää mitä se tarkottaa. Tällä viikolla Joona sano mummulle " hei" ja heilautti kättä, kun oltiin lähdössä mummulasta kotiin ja mummu just sano Joonalla " hei" ja vilkutti. Tais vaan olla vahinko, mut silti jotenkin sulosta :)

Täytyy tästä lähteä valmistautumaan Joonan kanssa ulkoilua varten. Huomenna alkaa kahen viikon loma. Jey! Viikon päästä onkin enskatreffit HopLopissa. Malttalattomana jo ootan niitä.

Hyvää äänetyspäivää vaan kaikille. Me ollaan jo tosin käyty ennakkoon äänemme antamassa.

pesukarhu ja Joona... apua, kohta jo 11kk!

Vierailija
5/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikru ja Aurora olivat käyneet myös moikkaamassa. Hienoa, että Tikrulla järjetyy Ronjalle hoitoapua, että pääset salile ja saat levätä. Varmasti on tosi paljon virkeempi olo, kun pääsee välillä urheilemaan.

Auroran mies oli tullut kotia työmatkalta. Oliko pitkäänkin? Aika rankkaa on " yksinhuoltajan" elämä vaikka olis ihan väliaikaista. Munkin mies oli syksyllä kolme viikkoa Tampereella. Onneksi viikonloput oli sentään kotona.

Nyt meen...

Vierailija
6/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankellon ja Matiaksen kuulumisia täällä kaivataan.

Vierailija
7/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mahtava päivä taas pihalla. Ja just tällä hetkellä meidän perheestä siitä nauttii vain Emmi. Isi katsoo Katuhaukkaa ja mä roikun täällä. Ollaan me oltu kyllä ahkeriakin jo tänään: äänestämässä käyty, pahveja viety keräykseen ja mä oon maalanut yhden vanhan keinutuolin. Mun vanhemmat poikkes mökillelähteissään meillä ja isä totes mulle, että olet sitten alkanut riehumaan. En voinut muuta vastata kuin, että täytyyhän tää kiikku saada maalattua ennen kuin Emmi ihan kasvaa, että jotain iloa tästäkin olis. On meinaan lojunut autotallissa marraskuusta saakka maalia odottamassa. Eka kerros maalia päällä ja aika hienolta näyttää. =)

Liiasta oli muuten ihania kuvia. Mä vaan en saanut ääniä päälle siinä videossa. =S

Räpsyllä on suuri päivä tänään - ekat omat juhlat! Toivottavasti edes muutama vieras pääsi tulemaan, eikä tauti tarttunut teihin. Olikos nimen keksiminen muuten helppoa?

Ronja oli reissannut Helsinkiin. Kyllä noitten pienten kanssa on sitten aika helppoa vielä kulkea. Toivottavasti noista raivareista ei tuu tapa!

Kiva kuulla, etä Aurora ja Oliverkin ovat " linjoilla" . Mukavaa, että saitte isin takas kotiin!

Pesukarhu pääsee lomailemaan. Mukavaa lomaa! Ens viikolla siten nähdään!

Oonkohan mä muuten kertonut jo, kun Emmi on alkanut ihan hirmuisesti tykätä veden juomisesta lasista. Viikolla joku ilta, kun tultiin saunasta ja mies ja minä juotiin vissyä, Emmi alkoi mun sylistä huitoa ihan hulluna meidän lasien suuntaan. Laitettiin sitten sille omaan lasiin vettä ja neiti hörppi menemään tosi hienosti. Heinolan reissulla sama juttu kahvipöydässä ja siitä lähtien aina, kun näkee meidän juovan. Ja ennen hän leikki tukehtuvansa veteen. =) Nyt ollaan sitten annettu pari kertaa päivässä pienet hörpyt, kun likka niin tykkää.

Jospa sitten kuitenkin tekis jotain muutakin tänään kuin täällä roikkuis...

-Amy ja Emmi, ens viikolla 5kk

Vierailija
8/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpsy on saanut tänään nimen, kuulumisia odotellessa :) Toivottavasti säästytte Norolta!

Kandi, no onpas sullakin pitkiä aikoja kahdestaan Noelin kanssa, kun mies töissä. Salaa vähän kadehdin niitä, joiden mies on päivätöissä ja viikonloput kotona. Mutta kaikkeen tottuu :)

Hui, olipas sulla ollut kauhun hetket perjantai-iltana! Minä en varmaan uskaltais yksin ees arki iltana Helsingin keskustaan (tai no enhän edes ole koskaan päiväaikaan käynyt siellä, bussin ikkunasta vain katsellut maisemia. Maalaistollo :D )

Ihana kuva Noelista! On kyllä niin isänsä näköinen, kun hänestäkin oli joskus kuva esillä :)

Kiitos TrippTrapp-infosta MiaMikille. Täytynee hommata meillekin sellainen, jos se kerta on paras :)

Q, jaksuja väsymyksen ja etovan olon kanssa! Muistan kuinka mulla ainakin oli ihan kauheaa tuo väsymys. Ja sun täytyy vielä huolehtia pikku-quustakin.. Toivottavasti pian helpottaa, ja pääset mukavampaan keskiraskauteen :)

Amy, mekin jo tutustuttiin tänään sisätiloissa ratasosaan. Vähänkö kivaa kun pian pääsee niitten kanssa liikkeelle, eikä aina tarvi olla Aleksinkaan ulkoillessa unessa. (Vaunuissa ei hereillä viihdy.)

Liia oli sanonut äiti, voi kuinka ihanaa! Harmi kun en saanut avattua videota meidän koneella.

Tikru, nuo rintaraivarit on kyllä kurjia. Meilläkin niitä aina ajoittain tulee, ja olen välillä ihan pihalla että mistä raivoaminen mahtaa sillä kertaa johtua. Välillä kelpaa toinen tissi, välillä ei tissi ollenkaan jne.

Emmi oli päässyt veden makuun :) Pitänee kokeilla täälläkin sitten kun kiinteitä aletaan harjoitella.

Nyt syömään ennen kuin mies tyhjentää yksin kattilat..

Viipero & Aleksi 4kk+

Vierailija
9/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maitoallergikko olet (tai jos joku muukin tietää), että mitähän mahtaa tarkoittaa, kun broilerisuikaleen tuoteselosteessa lukee: " aromit" ja sitten suluissa " mm. ranskankerma" ???

Tarkoittaako tuo, että sisältää siis maitoa... Söin kylläkin jo...

Hitsi kun ei noista ota aina selkoa :/

Vierailija
10/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Nyt on juhlat juhlittu ja nimet annettu. Räpsy nukku nätisti tuhisten koko seremonian läpi ja muutenkin kaikki meni hyvin..mitä nyt takatalvi iski tänne Turkuun.. =/ Ylpeänä nyt ilmoitan, että räpsyn nimi on nyt sitten[/color] [color=CD1076]Emiliina Cecilia[/color]. [color=#8B008B]Amy tais kysyä oliko nimen keksiminen helppoa..vastaan, että joo..aika helposti se meidän mieleinen nimi sitten löytyi..Emiliinan näköinen tuo onkin..=)

Nyt ei taas muuta..pitää lähteä vielä kauppaan käymään ja viettään loppusunnuntaita..=)

Voikaa hyvin!

t. poppis

Vierailija
11/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kävimme ulkoilemassa ihanassa auringonpaisteessa ja äänemme myöskin jättämässä. Ei muka ennakkoon oltu ennätetty. ;) Matias on nykyään ihan villinä rattaissa; katsoo autoja ja päristelee jokaiselle ohiajavalle autolle ihan tohkeissaan. Myös koirat saavat pojan innostumaan. Kävimme myös yliopiston eläintieteellisessä museossa katsomassa täytettyjä eläimiä, ja johan tuon ikäinenkin lapsi oli jo ihan tohkeissaan niistä. Kiljahteli innosta eläimiä katsellessaan. Kyllä sitä vain jokainen päivä tuo tullessaan jotain uutta ja ihmeellistä tuon ikäiselle.

Puhumisesta. Matias puhui joskus joulun aikaan ihan selvästi " äiti" ja " iti" , mutta ehkei vielä oikeasti tarkoittanut mitään. Ikää silloin oli 8,5 kk. Nyt kyllä yhä sanoo " äitti" ja " mam-mam-mam-maa" , kun haluaa maitoa. Auto-sanaa taitaa hakea, kun päristyksen lomassa hokee " au-au-au-oo" . Joskus myös " iti" tulee. Nyt jo uskon näiden olevan jo yhteydessä oikeasti ymmärrettyihin yhteyksiin.

Minullakin alkaa ensi viikonloppuna talviloma! On vain makeaa jäädä taas vaihteeksi vähän vapaalle! Ikävä on jo välillä ollut äitiysloman letkeitä aikoja. Ja minullakin töissä meinaa välillä painaa ÄDE päälle ihan täysillä. Ja työskentelen vielä esimiesasemassa, joten joskus vähän nolottaa kysellä mitä tyhmimpiä juttuja... Onneksi tässä vähitellen on kuitenkin alkanut työn tekokin sujua jo vähän rutiininomaisemmin.

Minä otin pikalukuna koko viikon pinot, ja monta asiaa aioin kommentoida, mutta niitä oli ilmeisesti liikaa, kun nyt pää lyö tyhjää, enkä meinaa muistaa mitään...

Ainakin Quulle aioin sanoa myös niistä nippailuista, että uskoisin niiden olevan ihan normaaleja kasvukipuja tms. Itsekin Matiasta odottaessani soitin jo neuvolaan itku kurkussa juuri noilla viikoilla, kun mahaan sattui niin kovasti. Sanoivat sen kuuluvan asiaan. Ihanaa kyllä että Masukkisi kasvaa! Pontevalta tytöltä kuulostaa!

Meilläkin tässä 1 v synttäreitä nyt sitten suunnitellaan. Pääsiäisenä niitä joudumme viettämään varmasti moneen otteeseen, kun menemme mummulle kylään silloin. Virallinen päivä osuu tänä vuonna kiirastorstaille.

Ihania kuvia oli kyllä pienistä vauvoista! Kandin Noelhan se oli ihan kunnon isännän näköinen kaveri!

Kamalalta kyllä kuulostavat nuo Pesukarhun yövuorot. Minä en tahdo selvitä kunnialla omista klo 5 aamuista, joita aina silloin tällöin tulee (tietty huomenna jälleen). Päivällä kun nukkumisesta ei tahdo tulla mitään. On aina aivan erityisen jännää lukea Joonan kuulumisista, kun Matias ja Joona ovat niin samanikäisiä. Onnittelut tulevista 11 kk päivistä ennakkoon!

Meillä muuten otettiin juuri käyttöön myös turvaistuin. Olimme ostaneet sen jo ennen joulua hyvästä tarjouksesta. Toisaalta Matias kyllä mahtuu vielä kaukaloonkin, joten molempia ehkä vielä käytetään hetki. Mutta nyt on ainakin koekäytetty ja hyväksihavaittu Britaxin evolva, jota myös kehuttiin pitkäikäiseksi ja siinä on erinomaiset sivupäänsuojat. Ainoa haittapuoli on, että käytetään vain kasvot menosuuntaan, joten sen vuoksi osin kaukaloakin ehkä käytetään. Tämä evolva riittää myös lapsen ainoaksi istuimeksi. Pitkään kyllä harkittiin Two-way-eliten ja tämän Evolvan välillä, mutta lopulta sivupäänsuojat ratkaisivat tilanteen. Ja ehkä myyjä osasi jotenkin Evolvaa kehua enemmän. Ainakin Matias viihtyi hyvin, tuoli oli helppo asentaa ja käyttää.

Mutta tämä tällä erää. Yritän aina säännöllisesti käydä täälläkin, on niin mukava lukea teidän kuulumisianne. Pahoitteluni, että olen niin huono kommentoimaan nykyään enää... Ehkä sitten lomalla taas. ;)

Kissankello ja Matias pari viikkoa alle vuoden...

Vierailija
12/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi tytöllä!

Vierailija
13/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo käyny vissii parii viikkoo kirjottelees.anteeksi siitä. tän viikon oon ollu kipeenä,ni en oo jaksanu käydä ees lukemas,joten oon nyt ihan pihal.

sen verran nyt luin,et räpsy saanu tänään nimen ja kauniin nimen saikin! onnea siis emiliinalle nimestä. :)

nemo on oppinu komentamaa, ei sellast taitoo ois tarvin oppii:D ja ei enää nuku päikkäreit niin suosiol,niiden kans ollu vähä ongelmii. mut tänää nukkun pitkäst aikaa hyvät päikkärit,vieläki tutimas. nyt heräileeki vissii.

pottuu alettii maistelee viikko sitte ja nyt otettii porkkanaperunasose maisteluun ja se maistuuki paremmin.

samal nälkä tuntunu kasvavan ja rintamaito ei tunnu jotenki riittävän.

tänää tos ennen ku nukahti päikkäreille huus vaan kauheest ja olin jo ihan toivoton,kun ei ottanu tissiäkää. sit annoin jo suponki,ku aattelin jos se on kipee.. vihdoin sit jossain vaihees päätin kokeilla ottaisko pullost korviketta,ni sehän maistu. samoin kävi eilen illal,mut sillon huomasin heti,et sit ärsytti ku ei tullu sit maitoo tarpeeks.. pelkäl rintamaidol mentii siis viime sunnuntaihin asti.

mut mitä tää nyt on? ei vissii tuu tarpeeks maitoo ja tai tarpeeks nopeest. en kyl imettämist haluais lopettaa.. saa nyt nähä pitääkö täs alkaa antaa korviketta osittain.. onneks oli sitä kaapissa, syömisen jälkee nukahti päikkäreille eikä oo siis monee päivää nukkunu noin hyvii päikkäreit.

tulin vaan ilmottamaan et hengis ollaan vaikkei mitään ookkaan kuulunu.yritän käyä taas useemmin:) terkkuja kaikille.

lara ja nemo 4kk

Vierailija
14/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tosiaan avaamaan, mut sit kirjottelu jäikin... taitaa olla sitä oman elämän poikasta ilmassa, mitä Viipero eilen epäili. :D En kyllä äkkiseltään osaa sanoo, mitä olen puuhaillut, mutta johonkin nää päivät on menneet. Lähinnä kai tuon typyn kummitätin kanssa häärätessä.

Viipero, kyllä meilläkin yleensä kaikki muu ku lelut kiinnostaa, mutta uudet tavarat on aina ihan kivoja (liekö tullut äitiin??)

poppikselle ja Emiliinalle onnea hienosta nimestä! toivotaan, ettei se noro tule teille.

tikru ja ronja oli päässeet reissuun. Tuosta toiselle tissille raivoamisesta, mä olen ymmärtänyt et melkeinpä kaikilla vauvoilla on lempitissi, josta syödään ihan aina, siitä toisesta sitten vaan silloin, ku tuntuu siltä. :D

Amy, meidän typystä juominen on ihan huippua hommaa, hulluna hamuaa laseja. Ollaan annettu vähän vettä nokkamukista harjoitella, ei se vesi niin hyvää ole, mut se juominen itsessään. Mä luin kauhulla muuten niitä NYTin juttuja, pelottaa et tollastako siitä tulee ajan myötä...

ja laran Nemon komentaminen kuulostaa tutulta. Mä en meinannut äsken pystyä telkkaria katsomaan, ku neiti komensi sylissä ja polotti menemään. Oli reppana ihan poikki muttei suostunut simahtamaan millään. Nyt ottaa toivottavasti viimeisiä nokosia ennen yöunta (eikä nukahda vielä yöunille!).

MM, kerron terkkuja, vaikka kyllä sä voit ihan hyvin laittaa spostiakin. :)

kandi, mä luulen, et on järkevämpää et sun mies ottaa vanhempainvapaan ja sä menet töihin. Luulisin, et tienata ei saa, mut en mä ihan satavarma ole.

mä kyllä uskon, et yksinäiset viikonloput ottaa voimille! Mulle on aina ihan juhlaa, ku mies on kotona, tehdään kaikkee kivaa ja yleensä saan nukkua pidempään la ja su aamuina.

queenin Liia oli oppinut puhumaan, hienoa! Meilläkin " puhutaan" , älämölöä... :D

burdelle tsemppiä asioiden selvittelyyn! toivottavasti selkenee ees tuo asuntotilanne.

jenni, kyllä se D vielä joku päivä yllättää ja nukahtaa itsekseen! Ei se enää riparille vaadi sua mukaan nukuttamaan. :)

Sit mun pitää vielä hehkuttaa, et typy tajuaa varmaan ihan pian kuinka ryömitään! Nyt viikonloppuna on jo pari kertaa vetänyt itseään käsillä eteenpäin, päässyt ehkä 10-15cm liikkeelle, mutta yleensä vissiin vähän vahingossa. Mut enää ei tosiaan uskalla jättää typyä yksikseen mihinkään, mistä vois tippua, ei siis edes meidän isolle sängylle.

Oltiin tänään syömässä ravintolassakin ja typy esitteli parhaita puoliaan ja hymyili naantalina. Tarjoilijatkin ihastelivat, tietty. :)

Jaahas, nyt lopettelen ja otan kupin teetä.

-Osse ja typykkä 4kk

Vierailija
15/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että juhlat meni hyvin, toivottavasti se tyhmä norovirus kiertää tiedät kaukaa!!! Poppis, saako muuten udella Emiliinan nimen taustoja?! Se kun ei oo mikään kovin yleinen, toisin kun ensikoiden ja meidän perheen viime vuoden ykkösnimi Aino :DD

Jotain muutakin piti kait kommentoida, mut kun avasin kirjotusikkunan, tyhjeni pää samantien :/ Se on se ÄDE ihan selvästi!

Taidan jatkaa juttua vaikka huomenna, jos aivotoiminta aktivoituu siihen mennessä :DD

t. Ope ja Aino 5 kk