Kotiavaimet hukassa, missä voi olla?
Täällä kotona ne kyllä on kun olen tänne päässyt. Olen käynyt läpi reitin kun tulin kotiin, purin kauppakassit jääkaappiin ja tein ruokaa. Ei missään näy avaimia! Apua...
Kommentit (61)
Mulla oli pari päivää sitten kotiavain hukassa ja se löytyi repusta ihan just viereisestä taskusta kuin mihin yleensä sen sujautan. Varmaan ratkaisevimat hetket on ne, kun tulee ulko-ovesta eteiseen - mitä avaimelle silloin tekee? Oletko tsekannut eteisen kolot, vaikka kengät, joihin avaimet olisivat saattaneet pudota, kun luulin laittaneesi ne laukkuusi tai missä niitä säilytätkään?
Patterin taakse pudonneet , meillä on eteisessä pikkupattteri ja avainkaappi sen päällä.Sinne oli tippuneet meillä.Toisen kerran auton avaimet löytyi sohvatyynyn välistä, kun siihen istahtanut ja taskusta tippuneet.
Onko sulla keittiössä arkkupakastin? Meillä oli kerran avaimet tippuneet pakastimen kannen aukaisun myötä pakastimen taakse sinne ritilän ja pakastimen takaseinän väliin.
Onko ap vielä hengissä? Pitää meitä jännityksessä.
Löysi varmaan jo ja on unohtanut tämän aloituksensa.
Susi söi ne, siksi ne on hukassa... sori, huono vitsi...
Vierailija kirjoitti:
Löysi varmaan jo ja on unohtanut tämän aloituksensa.
Tai nolottaa sanoa, että ne olivatkin keittiön pöydällä.
Samanlainen aloitus tehty aiemminkin. AP vedättää porukkaa.
No, hyviä arvauksia kuitenkin.
Siellä mihin on laittanut tyhjät kauppakassit tai ostosten purkupaikalla lattialla
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen aloitus tehty aiemminkin. AP vedättää porukkaa.
No, hyviä arvauksia kuitenkin.
Muistan myös samanlaisen aloituksen.
Ap:n kysymys on todella mielenkiintoinen.
Itselläni kävi toistakymmentä vuotta sitten aivan saman tyyppinen tapaus: Tulin illalla kotiin, (pienehköön yksiöön, jossa oli aika vähän tavaraa) katselin telkkua, kävin vessassa ja menin nukkumaan.
Aamulla kun olin lähtemässä ulos, avaimia, kaksi abloy-avainta ja peukalon kokoinen Valmet-traktorimerkkiä mainostava avaimenperää, ei löytynyt mistään.
Kun muutin pois, avaimia perineen, ei löytynyt sittenkään vaikka kaikki tavarat kääntyilivät mullin mallin.
Olen aina ajatellut, että maksaisin vaikka rahaa, jos joku osaisi selvittää mihin hittoon avaimeni hävisivät vaikka en saisi niitä edes takaisin.
No miten tässä tai noissa toisissakin avain-jutuissa kävi? Löytyikö ne avaimet ja jos löytyi, mistä ihmeestä?
Tai kertokaa mistä löysitte muut ihmeellisesti kadonneet pikkutavaranne?
Jäi mieltä vaivaamaan....
Ne olk jätevajan ovessa ja roikkuvat nyt ilmoitustaululla. En tiedä, miten olet sisälle päässyt.
Suomi ei ole enää turvallinen.