Miehen loukkaava käytös
Mies käyttää surutta itseensä suuria summia rahaa, mutta perheeseen ei haluaisi panostaa edes kauppareissun vertaa.
Kaikki on niin kauan hyvin, kun minä huomattavasti köyhempänä maksan ruoat ja lasten jutut.
Mies ostaa itselleen vaatteet uutena. Minä ja lapset ostamme kirpputorilta.
Hän käyttää harrastuksiinsa omaisuuden vaikka ei harrasta aktiivisesti.
Hän valittaa, jos olen ostamassa lapsille jotain kivaa tai hyödyllistä.
On alkanut oikeasti korpeamaan tuollainen itsekkyys. Ei varmaan edes tajua olevansa oikeastaan aika nolo aikuiseksi ihmiseksi.
En enää yhtään ihmettele, että exänsä lähti kävelemään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä naisilla jumalauta ole muuta ajateltavaa kun mies sitä ja mies tätä?
Valitettavasti miehistä ja heidän käytöksestään riittää kyllä puhuttavaa ja paljon
Miksi nämä kaikki "miehet" osuvat aina palstamammoille?
Ei kai kukaan mieheensä tyytyväinen tule kertomaan tälle palstalle ongelmistaan, jos niitä ei kerran ole. Mutta taitaa vain olla niin, että niitä hyviä miehiä on vähemmän kuin niitä huonoja. Lottovoitto, jos löytää kultakimpaleen. Minä löysin, enkä ole miehestäni tätä ennen tälle palstalle kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja jätä lapset miehelle.
Nykyään kun miehellä ja naisella ei ole vanhempina eroa niin näin voi tehdä.
Ei mies koskaan mene äidistä. Yleensä lapselle tärkeämpi on äiti.
Se on tärkeämpi joka ei ole itsekäs kakkakikkare lapselleen. Tiedän lapsia joiden olisi ollut parempi olla isällään eron jälkeen kun äitinsä on ollut ap:n miehen kaltainen itsekäs kakkakikkare. Aikuisena nuo lapset ovatkin laittaneet välit poikki äitiinsä ja isänsä luona viihtyvät. Miehet ovat kyllä yliedustettuina itsekkäissä kakkakikkareissa. Utopiassa sekä isät että äidit yhtälailla välittäisivät ja huolehtisivat lastensa tarpeista eivätkä olisi itsekkäitä.
Ap:n ei kannata tuhota lastensa elämää jättämällä heidät isälleen. Ero kyllä on kannattavaa.
Elatusrahoilla ostaa parempaa kuin kirppiskamaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole oikein. Itse ajauduin avioliitossa siihen, että huomasin maksavani lähes kaiken. Asuntolainakin meni minun tililtä ja kaikki vakuutukset oli keskitetty minulle. Lisäksi huolehdin lasten kulut ja kävin suurimmaksi osaksi kaupassakin ja maksoin kodin remontteja yksin tuhansia euroja. Jouduin joka kuukausi sanomaan exälle, että on sähkölasku tai joku muu lasku odottamassa, että hän edes jotain maksaisi. I
han hävettää mihin kiltteyttäni ajauduin. Eron jälkeen minulla olikin rahaa sitten hyvin käyttöön ja elätin lapset yksin.
Samantyyppistä kokemusta. Lisäyksenä, että silloin harvoin kun itselleni jotain ostin, niin sain tästä kyräilyjä, ja uuden talvitakin ostaessani alkoi suureleisesti laskea maksamiamme kuluja, etten vain vedä välistä... No, laskelman tuloksena minä maksoin enemmän, asiasta ei sen koommin puhuttu.
Hän itse osteli satojen eurojen harrastevälineitä, eikä asia kuulema kuulunut minulle.
Eron jälkeen minun piti tsempata itseäni ostoksille. Varasin itselleni 100 euroa rahaa, että sen käytän vain ja ainoastaan uusiin vaatteisiin ja vaikka meikkeihin. Oli tosi vaikeaa, kun vuosia oli tottunut saamaan heti arvostelua, jos olin ostanut mitään tarpeellista vain itselleni.
Edelleen joudun pitämään itselleni kannustuspuheita, että minulla on ihan oikeasti oikeus ostaa itselleni jotain, jos taloustilanne sen sallii.
Voi tätä ihanaa kulttuurin rikkautta kun pakko alkaa sellaisten jätkien kanssa perustamaan perhettä joiden maassa pojat on perheen kullannuppuja ja tyttölapset piikoja.