Minkälainen on tavis suomi nainen? Oletko juuri sinä tavallinen suomalainen nainen?
Keskustelua aiheesta ja pidetään ketju asiallisena kiitos.
Kommentit (12)
Olen tavallinen suomalainen nainen: 167cm pitkä, 60kg, siniset silmät, ruskea tukka, ekonomi, töissä. Meillä on kaksi lasta, asuntona hyvä oma kertostaloasunto, miehellänikin on töitä. Harrastan pianonsoittoa, ranskaa ja uimista, luen paljon, en tee käsitöitä. Tämä on aika tavallista, eikö?
100kg 160cm
Kampaaja tai lähihoitaja
Marimekon navetta hame päällä
Crocsit jalassa
Tatuoinnit
Tupakointi
Saatan olla. Naimisissa, 2 lasta. Ammattitutkinto. Vakituinen kokoaikainen työ. Itsenäinen, tasa-arvoinen. Olkitukka ja perunanenä, alle 170cm ja alle 70kg, jos ulkonäöllisiin mennään. Vuodenaikojen mukaan järkipukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
100kg 160cm
Kampaaja tai lähihoitaja
Marimekon navetta hame päällä
Crocsit jalassa
Tatuoinnit
Tupakointi
Näin mä ajattelinkin, että naisten ei tarvitse vastata, miehet kyllä hoitavat sen.
Tavallinen nainen on 165cm pitkä 70kg jos ikää vaikka 25-30v voi olla äiti ihminen. Lähi tai sairaanhoitaja, kaupan kassa tai siivooja. Ei juo, eivätkä baarit ole viikonloppujen menomesta. Ei harrasta hetken hupia vaan on keskittyväinen siihen yhteen jos miestä etsii ja ottaa siitä selvää, mies huomaa sen ja innostuu itsekkin. Ei käytä kauhean paljon aikaa ulkonäköönsä, pukeutuu siististi, mutta ei tarvitse levittää koko meikkipussin sisältöä lähteäkseen ulos, vähän puuteria ja menoksi. Mies
Mä olen ihan tavallinen, mutten mitenkään keskiverto suomalainen koska olen pidempi (175cm), mulla on tummat hiukset ja vihreät silmät, kasvoin ruotsinkielisessä perheessä, muutin lukion jälkeen ulkomaille ja jäin sille tielleni, puolisoni on ulkomaalainen ja lapsia on vain yksi jonka sain yli nelikymppisenä. En tiedä mikä suomessa on viisikymppisen naisen keskiverto palkka mutta uskon tienaavani vähintään tuplasti sen.
Olen tavallinen, sulaudun tapettiin.
Mä olen tavallinen.
163 cm (keskimittainen) 60 kg (keskipainoinen), 49 vuotta (keski-ikäinen), silmälasit, ruskea tukka, monissa liemissä keitetty. Hyvä työpaikka, hyviä ystäviä, korkeakoulutus, lapsuuden traumoja, ongelmia parisuhteissa. Kiva asunto, jossa on liikaa velkaa jäljellä. Kotona asuu oikein mainio lukiolaistytär. Äidilläni on kehittyvä alzheimer.
Elämässä on ollut onnea ja epäonnea. Vaikea sanoa, onko hyvän vai huonon puolella, mutta ainakin elämässä on tapahtunut paljon. Aika tavallista kai sekin.
Minä olen itäsuomalainen persejalkainen karjakko. Ihan helvetti sama mikä räntä- tai lumituisku on vastassa, metrinen kinos, -37 astetta pakkasta tai taivaalta tulee akkoja parirekien kanssa, niin minähän en vähästä hätkähdä. Jos tekee mieli hyvää, herkuttelen itsetehdyillä korvapuusteilla ja nautin lasillisen kylmää maitoa kaveriksi.
kukaan ei näemmä ole koskaan tavannut tavallista, huh ehdin jo hetken luulla olevani ainoa.