Voiko Papa-seulonnan aikaa siirtää?
Pääsen mahdollisesti ulkomaille töihin kesäksi eikä yhtään tietoa milloin tulee kutsu seulontaan.
Kommentit (22)
Ajanvarauskirjeessä on ohje.
Kutsut lähetetään syntymäkuukauden perusteella erissä.
Katso alueesi joukkoseulotaohje, google.
Älä soita, kirjeessä on ohje miten tehdään netissä.
Ei todellakaan! Kannattaa jäädä Suomeen, että saat asian hoidettua. Nimim. kokemusta on
Miehet, oletteko käyneet pappaseuloinnoissa?
No, itsehän se aika täytyy varata, eiköhän se lähete ole vuoden voimassa, vai tuleeko jossain aika varattuna kutsun yhteydessä?
Jos et mene varattuna, niin soita ja vaihda se.
Vierailija kirjoitti:
No, itsehän se aika täytyy varata, eiköhän se lähete ole vuoden voimassa, vai tuleeko jossain aika varattuna kutsun yhteydessä?
Kyllä seulonnoissa tulee kutsussa se aika. Jos et pääse, niin perut.
Lääkärin lähetteellä tilaat itse ajan.
No, Tampereella ainakin itse täytyy varata aika näihin seulontoihin, koskaan en ole saanut tiettyä päivämäärää, vaan kutsun ja itse varaan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei kuitenkaan onnistumaan normaali seulonta, kun viime kerrallakin oli kivulias ja tarvitsi varata uusi aika, jossa hoitaja rauhoittelemassa.
Pystyykö jotenkin arvioimaan syntymäkuukauden perusteella milloin aika tulee olemaan? Muistaakseni keväällä tai kesällä ollut yleensä, mutta nyt ei vielä kutsua ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toissa kesänä kun kävin niin sai itse valita sopivan ajan. Taitaa olla paikkakuntakohtaista.
Itse yritin soittaa ja perua koko ajan, mutta siinä kutsussa ollut puhelinnumero oli väärä.
Vierailija kirjoitti:
No, Tampereella ainakin itse täytyy varata aika näihin seulontoihin, koskaan en ole saanut tiettyä päivämäärää, vaan kutsun ja itse varaan ajan.
Sama täällä.
- Pirkanmaalta minäkin
Ei voi vaihtaa aikaa. Jos et pääse, seuraava yritys sitten viiden vuoden päästä.
Ei tule Suomesta kutsua, kuulut kohdemaasi terveydenhuollon piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ei tule kutsussa aikaa, vaan se pitää itse varata. Suositellaan hoidettavan n. kuukauden sisällä kutsun saamisesta, mutta on pakko hoitaa vuoden sisällä (vai ko. kalenterivuonna, nyt en oo ihan varma).
Nimim. Huomenna papa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ei tule kutsussa aikaa, vaan se pitää itse varata. Suositellaan hoidettavan n. kuukauden sisällä kutsun saamisesta, mutta on pakko hoitaa vuoden sisällä (vai ko. kalenterivuonna, nyt en oo ihan varma).
Nimim. Huomenna papa
Sitten näkee kun tulee kutsu. Pitää kääntää posti ulkomaille, jos tarve vaatii, ettei mene ohi.
Sinulla on tämän vuoden joukkoseulonta kutsulla ensi vuoden maaliskuun loppuun asti aikaa käydä siellä.
Toki kannattaa selvittää mikä taho alueellasi järjestää joukkoseulonnat ja kääntyä heidän puoleensa. Erityisesti jos kutsussa on valmiiksi varatut ajat.
Kirjeessä on ohjeet ajan siirtoon netissä.
Voi. Soitat sinne. Kyllä voi vaihtaa.