Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky bussipysäkillä paljasti Tunna Milonoffille Riku Rantalan puuhat - näin välit murenivat totaalisesti

Vierailija
29.04.2025 |

Eivät ole enää juurikaan tekemisissä ja Tunnalla on todettu burnout/masennus. Lisäksi Tunna on kokenut että jää Rikun varjoon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011190253.html

Kommentit (218)

Vierailija
61/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko niin sanotusti kasvaneet erilleen? 

Ärsytti aina heidän matkailuohjelmassaa kun piti maistaa kaikkea ällöä ja sitten he yskivät ja rykivät ja oksensivat

Vierailija
62/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä kahdessa vaivasi se aika peittelemätön huumemyönteisyys. Madventures oli loistavan hyvä show joka todella laajensi maailmankuvaani, mutta sitä osin pilasi se että aina kun kävivät jossain mömmökulttuuristaan tunnetussa maassa, he puhuivat niistä kulttuurin aineista jotenkin ylistävään sävyyn ja olen melko varma että ainakin Jamaikalla heillä meni pilveä aina kun kamerat sammuivat. Huumeiden käyttöä ei pitäisi mielestäni ylistää.

Tunna kävi psykedeelihoidoissa tuohon masennukseensa pari vuotta sitten Euroopassa.

Riku on varmaan jättänyt ne puuhat, luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä siellä bussipysäkillä tapahtui?

Bussipysäkillä näkyi mainos uudesta tuotannosta. 

Traagista. 

Vierailija
64/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko joku Riku-faniboy?

Arvostan häntä kyllä. 

No miksi painat Tunnaa alas siinä sivussa?

Tunna on itse kertonut kirjassaan tästä alemmuuskompeksista ja ylistänyt Rikun älykkyyttä ja innovatiivisuutta ja johtajan kykyä.

Vaikka Trumpille tehdään myös näin, se ei tee hänestä neroa. Toisin sanoen, edes Tunnan väite, että Riku olisi älykkäämpi ei tee väitteestä totta. Ei ole kyse mielipiteistä. Ja pitää ottaa huomioon, että Tunna on masentunut ja siksi sanoo noin.

Vierailija
65/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ricu on härkäsimppu.

😂

Vierailija
66/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä siellä bussipysäkillä tapahtui?

Ei selvinnyt jutusta. Turha klikki siis

Vierailija
67/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunna oli jotenkin omituinen pirttihirmu siinä Veitolan ohjelmassa. Vaimonsa sopeutuva ja häikäisevän kaunis. 

Tämä. Tunnan vaimo on kauniimpi kuin Rikun. Sori vaan.

Tosi olennaista.

Vierailija
68/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltteliko Tunna liikaa pilveä? Se tekee flegmaattiseksi. 

Vierailija
69/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen Jennin ja Tunnan. Sirkuspiireisså tutustuttu.

Vierailija
70/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on nätti kuin mikä ja Veitolan ohjelman perusteella herttainen. Onko vaikutelma oikea?

Vierailija
71/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy, miksi näiden henkilön ohjelmia oli minulla hankaluuksia seurata oli Tunna. Kaverista vain paistaa niin selkeästi läpi se, kuinka hankala tapaus hän on ihmisenä. Sama juttu, kuin veljensä Eero. En pysty katsomaan mitään ohjelmia, missä hän näyttelee.

Mitähän nyt taas. Tykkäsikö nuoruuden tyttöystävä enemmän näistä veljeksistä kuin sinusta, omasta poikkiksesta

Vierailija
72/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tunna pelle?

Vierailija
73/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tunna pelle?

On ja Riku Rantala myös.

Vierailija
74/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina surullista kun kahden miehen, jotka ovat aikanaan olleet läheisiä ja tehneet asioita, jotka ovat nostaneet heidät kuuluisuuteen, erkaantuvat. Surullista, mutta luonnollista. Jossakin tuohon kirjaan liittyvässä lainauksessa Tunna sanoi että he olivat kuin ikääntynyt aviopari, jota piti yhdessä enää yhteinen firma. 

Ihan luonnollista. Minulla oli nuorena kavereita, joiden kanssa elimme elämämme mahtavimpia vuosia. Nyt olen 46, enkä näe heitä enää kuin satunnaisesti. Elämä on kaikilla kulkenut eteenpäin, ihmiset muuttuu. Sama käy kaikkialla, esim bändeissä. Niistä tulee pelkkiä työpaikkoja, eikä enää hengata keskenään kun työ on tehty.

Ymmärrä Tunnaakin. Riku sai hommansa nousuun, Tunna sai masennuksen. Toivottavasti kirja myy. Hyvä vaimo hänellä on, on jaksanut kannatella. Toivpttavasti Tunna toipuu ja voi vielä tarjota vaimolleen parastaan, mitä se sitten onkaaan.

Vierailija
75/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ja tykkään Madventuresista edelleen, piristävä poikkeus matkailuohjelmien keskellä, lienee saavuttanut kulttimainetta maailmalla.

Minusta Rikun ja Tunnan kemiat toimivat ihan loistavasti ohjelmassa ja molemmat kiinnostavia persoonia omalla tavallaan.

Ehkä joskus vielä tekevät jonkun ohjelman yhdessä? 

Vierailija
76/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko he piikkien suosittelijoita? Julkisesti. Kuitenkaan ei selvinnyt missä maassa ihmisillä ei ollut tavallisia lääkkeitä tai kipulääkkeitä. Ne jotka jonottivat telttojen lähellä vai missä lie.

Vierailija
77/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin ja tykkään Madventuresista edelleen, piristävä poikkeus matkailuohjelmien keskellä, lienee saavuttanut kulttimainetta maailmalla.

Minusta Rikun ja Tunnan kemiat toimivat ihan loistavasti ohjelmassa ja molemmat kiinnostavia persoonia omalla tavallaan.

Voi olla, mutta odotukset eivät ole kovin korkealla. Viimeisimmät kaudet ja docventuresit sun muut olivat melko väsyneitä.

Vierailija
78/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riku on 5 laudaturin ylioppilas ja kadettikoulussakin hetken opiskellut ennen kuin lähti journalistin uralle. Tämä pääsi vähän yllättämään. Ei ihme että Tunna vähän altavastaajana ollut..

Martti J. Karista kirjan kirjoittanut nainen kyllä aika selvästi kuvailee ADHD-henkilön kirjassaan. Selvät säännöt ja rutiinit, ennakoitavuus voivat yllättäen vetää nepsyjä armeijaan. 

Sama varmaan vankilassa. Kaikki sujuu kun rutiinit on kunnossa ja ne tuodaan ulkoapäin. 

Minulla on ADHD ja työt kyllä hoituu tehokkaasti ja ammattitaidolla. Kotielämä onkin sitten hankalampi juttu.

Mutta eipä minulle kuulu kenenkään nepsyys. Toin vain yhden näkökulman asiaan

Vierailija
79/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan heillä esim Docventures. Se oli viimeinen yhteinen projekti, ainakin toistaiseksi. Ohjelmassa esitettiin joku kiistanalainen dokumentti, jonka jälkeen pidettiin keskustelu erilaisten asiantuntijoiden kanssa aiheesta. Oli hyvä.

Madventures puolestaan oli todellinen edelläkävijä jota nykypäivän reppureissaavien jonnejen tulisi kunnioittaa. 

Vierailija
80/218 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku on 5 laudaturin ylioppilas ja kadettikoulussakin hetken opiskellut ennen kuin lähti journalistin uralle. Tämä pääsi vähän yllättämään. Ei ihme että Tunna vähän altavastaajana ollut..

Martti J. Karista kirjan kirjoittanut nainen kyllä aika selvästi kuvailee ADHD-henkilön kirjassaan. Selvät säännöt ja rutiinit, ennakoitavuus voivat yllättäen vetää nepsyjä armeijaan. 

Sama varmaan vankilassa. Kaikki sujuu kun rutiinit on kunnossa ja ne tuodaan ulkoapäin. 

Minulla on ADHD ja työt kyllä hoituu tehokkaasti ja ammattitaidolla. Kotielämä onkin sitten hankalampi juttu.

Mutta eipä minulle kuulu kenenkään nepsyys. Toin vain yhden näkökulman asiaan

Rikuhan on avioliitossa ollut jo 15 vuotta lakinaisen kanssa, kolme poikaakin. Ei vaikuta siltä että olisi kamalia ongelmia, vaikka mistäpä tuon tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä