Musiikin siirtyminen suoratoistoon tuo nyt ongelmia kun hinnat nousee
Täytyy varmaan palata omistamaan musiikkia, kun nämä hinnat alkaa karkaamaan käsistä. Miksi maksaisin jostain podcasteistä kun en niitä kuuntele?
https://mobiili.fi/2025/04/29/raportti-spotify-suunnittelee-hinnankorot…
Kommentit (7)
Miksi maksaisin Spotifyn musiikista kun kuuntelen vain podcasteja?
En kuuntele musiikkia, enkä edes tiedä mistä podcasteja voi kuunnella. Radiotakaan en kuuntele, koska 98.5% siellä on täysin turhanpäiväistä paskanlänkytystä eikä musiikkia.
Ei siis ongelmia näiden asioiden suhteen.
M42
Joo noussee kokonaisen euron kuussa. Rahaa se on sekin, mutta aika maltillista on mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Joo noussee kokonaisen euron kuussa. Rahaa se on sekin, mutta aika maltillista on mielestäni.
Sepä se ku hilataan "vaan sillä eurolla" jatkuvasti ylemmäs, niin kyllä se jossain vaiheessa loppuu ihmisten mielenkiinto.
Mä kuuntelen enää paria radiokanavaa ilman mainoksia, ja radio vaasaa mainoksilla (koska se vain on niin mainio kanava, ja mainoksetkin ruotsiksi hassuja), sekä sitä musaa mikä on kertynyt elämän aikana omistukseen. Cd, md, c-kasetit, jotain on koneellakin. Lopun musiikin teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse omistetettavan tallenteen hinta ei nouseskele postuumisti. Paitsi tietysti myyntihinta voi nousta, mikäli sen haluaa myydä. Lisäksi saa edes jotain takaisin kun myy, suoratoistoista ei saa kuin tikkuja korviin.
Musiikkipalveluiden mainoksia olen sietänyt. Maksan käyttöni kuuntelemalla ne. Radiossakin on mainoksia, siedän ne sielläkin.
Niin kauan, kuin se mahdollisuus annetaan.