Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan sinkkuelämästä sitä kun sai piereskellä rauhassa.

Vierailija
29.04.2025 |

Nyt joutuu joko lähtemään pierukävelylle tai odottelemaan että toinen menee johonkin. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin reilu 10v sitten suhteessamme vapaan pieruilun. Ekan kerran olin jännittynyt ja huusin ensin pieru ennen täräytystä. Tapa jäi joksikin aikaa päälle eli pierun kuuluttaminen

😂

Vierailija
42/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne on vielä turhan vieraskorea. Ette varmaan harjoita sukupuolista kanssakäymistäkään?

Miten se liittyy asiaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen suola on piereminen. Me usein pierrään yhdessä ja nauretaan ja vertaillaan pieruja.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
44/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jollakin halvat ilot. Parisuhde ei ole täydellinen, ellei toisen kuullen uskalla/kehtaa pieraista. Miten kehtaat olla hommissa sängyssä, varmaan laitat ainakin valot pois? Mitä jos siinä tilanteessa vahingossa rupsauttaa?

Tämä! Miten tuollaisessa epäaidossa suhteessa voi elää, kun ei voi olla edes oma inhimillinen itsensä toisen edessä?

Vierailija
45/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödessä ja saunoessa ei piereskellä, mutta täytyyhän ne luonnolliset kaasut päästellä ulos päivän mittaan. Mulla tulee ainakin hirveät kivut pierun pidättelystä.

Miksei saunassa saa pieraista? Kaikuukin mukavasti penkkiä vasten.

Vierailija
46/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä ongelma. Pahimpia on hotellihuoneet, kun joskus niissä ei ole edes kunnollista seinää vessan ja huoneen välissä, vaan joku lasiseinä tai lasiovi tms. tai joku kunnon kolo oven alla tai yläpuolella tms., että ihan kaikki äänet kuuluu.

Onneksi mun miesystävä nukahtaa aina illalla ennen mua ja on sikeäuninen, niin monesti pääsen yön aikana tai varhain aamulla hoitamaan pahimmat ilman, että hän herää. Tai hän ainakin teeskentelee nukkuvaa.

Ette ole kauaa olleet yhdessä ilmeisesti, vai? Kovin vieraskorealta kuulostaa.

Vierailija
47/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät piere.

Eivät ainakaan kauniit ja viehättävät naiset.

48/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syödessä ja saunoessa ei piereskellä, mutta täytyyhän ne luonnolliset kaasut päästellä ulos päivän mittaan. Mulla tulee ainakin hirveät kivut pierun pidättelystä.

Miksei saunassa saa pieraista? Kaikuukin mukavasti penkkiä vasten.

Mun mies harrastaa tätä ja saunan kuumankostea ilma herättää tuhnun aromit täyteen kukkeuteensa. Hölvään saunatuoksuja kiukaalle vaikka mies yrittää estellä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jollakin halvat ilot. Parisuhde ei ole täydellinen, ellei toisen kuullen uskalla/kehtaa pieraista. Miten kehtaat olla hommissa sängyssä, varmaan laitat ainakin valot pois? Mitä jos siinä tilanteessa vahingossa rupsauttaa?

Tämä! Miten tuollaisessa epäaidossa suhteessa voi elää, kun ei voi olla edes oma inhimillinen itsensä toisen edessä?

Eri mutta meillä hoidetaan piereskelyt vessassa. Toisen kuullen kyllä varmasti mutta ei edessä. Me molemmat halutaan hoitaa vessa-asiat vessassa. Piereskely kuuluu niihin. Eikä tässä suhteessa ole mitään epäaitoa. 

Vierailija
50/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen brittidokkari (maa ei yllätä), jossa nainen päästeli koko ajan kun sillä oli jokin sairaus ja tätä elämää sitten kuvattiin tovi.

51/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen brittidokkari (maa ei yllätä), jossa nainen päästeli koko ajan kun sillä oli jokin sairaus ja tätä elämää sitten kuvattiin tovi.

Muistan tän! Se nainen vieläpä näytti ihan joltain rekkalesbolta. Ja se mies oli komea pitkätukkainen. En voi ymmärtää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
52/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asiapitoisin ja totuudenmukaisin palstalta lukemani ketju. 

Vierailija
53/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ongelmat. 😄

Vierailija
54/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti juoksen rappukäytävään piereskelemään. Siellä kaikuu niin kivasti.

Vierailija
55/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät piere.

Ja sinulla ei ole olllut naista.

Vierailija
56/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa piereskellään aina jos kaasua on päässyt kertymään. Usein tarkoituksellisesti kovalla paineella että varmasti kuuluu. Sitä se 35 vuoden liitto teettää.

Vierailija
57/59 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta huviani on laulattaa suolta aina kun mies on harrastuksissaan. 

Vierailija
58/59 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. 

Vierailija
59/59 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinkkun ni saat käydä p rauhas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän