Miksi temutamme krääsää? Asiantuntija listaa syyt
Ei voi käsittää miksi porukka haluaa ostaa tuota krääsää jostain temusta, jota vieläpä hallinnoi Kiinan Kommunistinen hallinto, samat tyypit jauhaa varmaan että tästä jauhavat ovat kommunistivihreitä! Haha
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-temutamme-kraasaa-asiantuntij…
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista paljon mitä en muualta löydä mm värikkäitä tekstiilejä, julisteita, sukkahousuja, alusvaatteita - halvalla.
Jotain "krääsää" on ehkä tullut välillä mukaan mutta enimmäkseen olen jopa ollut iloisesti yllättynyt.
Olis kiva tietää mitä juuri sinun tekstiilit pitävät sisällään, ei olisi pokkaa laittaa ihoa vasten itse kyllä noita. No omapahan on kehosi😂
Mulla on Temusta tilattu kauluspaita päällä nytkin. Ihan olen hengissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään nämä "asiantuntijat" tiedä keskustelemastaan asiasta mitään. Valikoima ei ikävä kyllä ole niin laaja mitä luulevat, ei edes tunnu loputtomalta.
Valikoima on aika rajallinen, mutta löytyy kuitenkin sellaisia parempia tuotteita, mitä ei Suomesta edes saa. Laadukkaammat tuotteet olen ostanut Temusta, ja huonoimmat K-raudasta ja Tokmannista.
Asiantuntijat ei tiedä, mutta sinä tiedät vissiin paremmin? Anna mun nauraa.
Näiden asiantuntijoiden kommentit olivat pelkkää luuloa kuulon perään. Eivät edes tienneet valikoiman laajuudesta. Ikävä kyllä kaikkea ei sieltä saa, ja suurimman osan joutuu ostamaan muualta.
Eivät edes tienneet, että ne (Temun) surkeimmat tuotteet ovat kyllä saatavissa ihan kotimaisista kivijalkaliikkeistä. Parhaita Temun tuotteita ei taasen saa tääl
Sulla varmaan joku lähde tuolle että Suomessa myytävät tuotteet ovat juuri temukamaa? Mutta kyllähän nämä asiantuntijat on asioita tutkinut, mm tuotteita on käytetty laboratorioissa jne. Joten millä verukkeellaa kiistät nämä kaikki?
Mitä ihmettä minun tai muunkaan ostamiset kuuluvat muille? Ihmeellinen tarve joillakuilla määräillä, mitä muiden pitäisi tehdä. Taidanpa ihan piruuttani tehdä uuden tilauksen jo nyt, vaikka viimeisin paketti ei ole ehtinyt perille ihan vielä. Miinustakaa, haukkukaa, pöyristykää - täyttäkää tyhjä elämänne arvostelemalla toisia, hau hau vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista paljon mitä en muualta löydä mm värikkäitä tekstiilejä, julisteita, sukkahousuja, alusvaatteita - halvalla.
Jotain "krääsää" on ehkä tullut välillä mukaan mutta enimmäkseen olen jopa ollut iloisesti yllättynyt.
Olis kiva tietää mitä juuri sinun tekstiilit pitävät sisällään, ei olisi pokkaa laittaa ihoa vasten itse kyllä noita. No omapahan on kehosi😂
Mulla on Temusta tilattu kauluspaita päällä nytkin. Ihan olen hengissä vielä.
Jos tuote sisältää jotain oikeasti haitallista, ei se sua sitä paitaa koskemalla tapa. Älä nyt leiki ihan lasta.
Mitä oikeasti hyvää ja laadukasta sieltä muka saa? Mies on joskus tilannut tarpeeseen jotain, esim. urheilukassin (vastustuksestani huolimatta), ja ihan hirvittävää roskaahan ne on olleet. Ei ole järkeä. Ostaa mieluummin jotain laadukasta kun tarvitsee. Jos ei muka ole varaa, niin on ilman.
Vähittäiskaupat teettivät analyysin tilaamistaan Temu-tuotteista, mutta eivät julkistaneet mitä nämä tuotteet olivat ja kuinka paljon niissä oli hengenvaarallisia aineita.
Saattaisi Sukarilla hymy hyytyä, jos joku teettäisi analyysin Sukarin myymästä kiinanpaskasta.
Osa ihmisistä ostaa tuolta myös lahjaksi tavaraa. Se on minusta todella törkeää, koska jokaisen pitäisi saada päättää itse ottaako riskin kemikaaleista ja myrkyistä vai ei.
Voi olla, että ei järjestetä lapselle tänä vuonna kaverisynttäreitä, koska nyt on monilla muilla kaverisynttäreillä pari perhettä tuonut Temu-lahjat.
Kiitos ketjusta ,juuri lähti iso tilaus temusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeasti hyvää ja laadukasta sieltä muka saa? Mies on joskus tilannut tarpeeseen jotain, esim. urheilukassin (vastustuksestani huolimatta), ja ihan hirvittävää roskaahan ne on olleet. Ei ole järkeä. Ostaa mieluummin jotain laadukasta kun tarvitsee. Jos ei muka ole varaa, niin on ilman.
Kai moni on vain jotain shoppailija riippuvaisia ja tyydyttää pahan olon romulla.Älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ketjusta ,juuri lähti iso tilaus temusta.
Kertoo vain temutilaajien lapsellisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään nämä "asiantuntijat" tiedä keskustelemastaan asiasta mitään. Valikoima ei ikävä kyllä ole niin laaja mitä luulevat, ei edes tunnu loputtomalta.
Valikoima on aika rajallinen, mutta löytyy kuitenkin sellaisia parempia tuotteita, mitä ei Suomesta edes saa. Laadukkaammat tuotteet olen ostanut Temusta, ja huonoimmat K-raudasta ja Tokmannista.
Näiden asiantuntijoiden kommentit olivat pelkkää luuloa kuulon perään. Eivät edes tienneet valikoiman laajuudesta. Ikävä kyllä kaikkea ei sieltä saa, ja suurimman osan joutuu ostamaan muualta.
Eivät edes tienneet, että ne (Temun) surkeimmat tuotteet ovat kyllä saatavissa ihan kotimaisista kivijalkaliikkeistä. Parhaita Temun tuotteita ei taasen saa täältä.
Tuo krääsä käsite on myös omituinen, kun siitä puhutaan vain puhuttaessa kiinakaupoista. Tokmanni on täynnä sitä krääsää.
Myös Prismaan on halpuutuksen myötä tullut myyntiin todellista sontaa: Coopia ja sitä todellista kiinakrääsää. Lähi-Prismassa on hyllyosasto myymättä jääneille tuotteille, joita tarjotaan alehintaan, ja ihmettelen, mitä ketjun sisäänostaja on oikein ajatellut ostaessaan mauttomia sisustusesineitä, joita kukaan ei huolisi ilmaiseksikaan. Temusta tilaaminen on ympäristöystävällisenmpää: tilataan, mitä oikeasti halutaan, eikä synny hävikkiä niin kuin suomalaisissa ketjuissa, jotka yliarvioivat esimerkiksi halloween- ja vappukrääsän menekkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta jutusta oikein kunnon syitä löytynyt. Tilaamme Kiinasta, koska lähes kaikki valmistetaan nykyään siellä. Verkkokaupoista tilaamme, koska se on helppoa ja valikoiman näkee heti.
Kiinasta saa oikeasti ihan hyvää tavaraakin, miksi ostaa krääsää temusta? Se on nimenomaan KRÄÄSÄ kauppa-alusta.
On siellä parempaa ja huonompaa tavaraa myynnissä. Mutta jos mielestäsi vain merkkibrändien tuotteet ei ole krääsää, niitä on aika vähän Temussa. Tosiasiassa ne merkkituotteet eivät ole yhtään laadukkaampia monestikaan.
Monesti se on vain tarra, mitään muuta lisäarvoa et saa.
Vierailija kirjoitti:
Hinta. Päivänselvä asiahan tuo on.
Joo, mutta onko pakko ostaa vain siksi, että tuote on halpa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta jutusta oikein kunnon syitä löytynyt. Tilaamme Kiinasta, koska lähes kaikki valmistetaan nykyään siellä. Verkkokaupoista tilaamme, koska se on helppoa ja valikoiman näkee heti.
Kiinasta saa oikeasti ihan hyvää tavaraakin, miksi ostaa krääsää temusta? Se on nimenomaan KRÄÄSÄ kauppa-alusta.
On siellä parempaa ja huonompaa tavaraa myynnissä. Mutta jos mielestäsi vain merkkibrändien tuotteet ei ole krääsää, niitä on aika vähän Temussa. Tosiasiassa ne merkkituotteet eivät ole yhtään laadukkaampia monestikaan.
Monesti se on vain tarra, mitään muuta lisäarvoa et saa.
Thaimaalaiset Muumi-mukit hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta tilaaminen on ympäristöystävällisenmpää: tilataan, mitä oikeasti halutaan, eikä synny hävikkiä niin kuin suomalaisissa ketjuissa,
Et usko itsekään.
Kaikki ollut oikein kelvollista tavaraa mitä olen tilannut. Olen ostanut paljon t-paitoja, huppareita ja trikoita, hintaansa nähden laadukkaita. Alusvaatteet tosi hyviä, tilasin taas useammat rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna sain Hesarin mukana Tokmannin kesäkuvaston. Siinä mainostetaan, että tuotteet voi tilata kätevästi myös verkkokaupasta. Kiinnostuin yhdestä matosta. Mutta hups: se onkin mukamas jo loppuunmyyty verkossa; joissain myymälöissä vielä hajakappaleita. Ja tuotetta kuitenkin mainostetaan kesäkuvastossa, joka on jaettu asiakkaille vasta nyt.
Ei mikään ihme, että moni tilaa Temusta: paremmat valikoimat, edullisemmat hinnat. Krääsäksi leimaaminen on asiatonta, koska enemmän sitä oikeaa kiinakrääsää näkee mm. Tokmannin ja Prisman hyllyillä.
Turhaa krääsää on täysin turha ostaa myöskään Tokmannista tai Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Vähittäiskaupat teettivät analyysin tilaamistaan Temu-tuotteista, mutta eivät julkistaneet mitä nämä tuotteet olivat ja kuinka paljon niissä oli hengenvaarallisia aineita.
Saattaisi Sukarilla hymy hyytyä, jos joku teettäisi analyysin Sukarin myymästä kiinanpaskasta.
Eikö kaikesta täällä myytävästä kiinapaskasta pidä löytyä ce merkintä? Eli sukaripaska on tutkittu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät edes tienneet, että ne (Temun) surkeimmat tuotteet ovat kyllä saatavissa ihan kotimaisista kivijalkaliikke
Yksittäiset paketit lentokoneessa eivät ole ympäristöystävällinen teko.
Te. Älä väitä valheellisesti, että olisin joukossasi.