Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asensin Windows 11:n

Vierailija
29.04.2025 |

ja heti pääsi remontoimaan kun kumulatiivinen päivitys KB5055523 ei asennu vaan päättyy kesken asennusvirheeseen 0x800f0991. On tämä vain paras käyttöjärjestelmä.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unplug all external peripherals except for the Mouse, Keyboard, and LAN cable before starting.

Disable or uninstall any 3rd party Anti-Virus program to prevent it from interfering with the upgrade.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ja käynnistä se vinkkari 73 kertaa uudelleen. Ja tuuleta töpseli. Ja lopulta myy se tyhmä kone.

Vierailija
102/107 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unplug all external peripherals except for the Mouse, Keyboard, and LAN cable before starting.

Disable or uninstall any 3rd party Anti-Virus program to prevent it from interfering with the upgrade.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ja käynnistä se vinkkari 73 kertaa uudelleen. Ja tuuleta töpseli. Ja lopulta myy se tyhmä kone.

EIHÄN sitä saa myydä. Se pitää vaan viedä SER-kierrätykseen välittömästi.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvan luuseri betanörtit ei edes ymmärrä että voi olla Linux ja Windows samassa koneessa. Ei näin, pojat, ei näin. Teidän ei tarvitse vastakkainasetella jos on molemmat. Olette lapsellisia. Mulla on molemmat, ja panen pilluakin, toisin kuin te.

mikäs tän pahanmielen purkauksen nyt aiheutti

Tajusi tuo alfa-uhoaja, että hakkaa linux/Win -konettaan/tattiaan ihan yksin kellarissan tämän(kin) vapun, eikä ole edes kylän ainoaksi inceliksi ylennyt ;DDDDD

-winner-

Sanoo kaveri, joka yrittää rakentaa vauvan anonyymillä forumilla identiteettiä. Miksi et ole itse radalla vappuna?

Vierailija
104/107 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä muka on sellainen mihin ei graafista käyttöliittymää ole?

No vaikkapa näin alkuun tulostimen mustetasoja ei näe mistään käyttöliittymän kautta vaan joutuu komentoriviltä ladata erillinen komentorivityökalu mikä on kohtalaisen naurettavaa. Näitä tällaisia varisee siinä pikku hiljaa kun Linuxia käyttää ja huomaa että sitä terminaalia joutuu olla aukomassa vähän väliä. Varmaan joku aivan Aatami joka vaan avaa nettiselaimen ja käy osuuspankin sivulla pärjää niin ettei tarvi avata terminaalia koskaan.

Vierailija
105/107 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olisit asentanut Linuxin.

Osaatko lukea?

Vierailija
106/107 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on vanha tietokone joka ei täysin tue uutta Windowsia .

Näin on mullakin vanhempi kakkoskone ei kelvannut  päivitykseen windows 11.

Vierailija
107/107 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvan luuseri betanörtit ei edes ymmärrä että voi olla Linux ja Windows samassa koneessa. Ei näin, pojat, ei näin. Teidän ei tarvitse vastakkainasetella jos on molemmat. Olette lapsellisia. Mulla on molemmat, ja panen pilluakin, toisin kuin te.

mikäs tän pahanmielen purkauksen nyt aiheutti

Tajusi tuo alfa-uhoaja, että hakkaa linux/Win -konettaan/tattiaan ihan yksin kellarissan tämän(kin) vapun, eikä ole edes kylän ainoaksi inceliksi ylennyt ;DDDDD

-winner-

Sanoo kaveri, joka yrittää rakentaa vauvan anonyymillä forumilla identiteettiä. Miksi et ole itse radalla vappuna?

Olinhan minä ja menen tänään ja huomennakin...

Sori siitä sun häilyvälle identiteetillesi, joka on jakautunut myös sun koneellasi lapsellisesti sekä Linuxiin, että Windowsiin ;DDD

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan