Mitä söit lounaaksi?
Mä hain thaimaalaista, cashew chicken ja olipas hyvää. 12 € ja niin runsas annos että tästä syö vielä huomennakin reippaasti.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
En mitään, meillä syödään aamupala, päiväkahvit, päivällinen, iltakahvit.
Mitä, iltakahvit? Mihin aikaan?
Kanan rintafileen , lohkoperunat ja punajuurisalaattia. Kahvit päälle.
Huomenta. Aamupalaksi aattelin Hesestä jotain foodoorata. Sit takaisin nukkumaan ja yöksi taas duuniin. Siellä ilmanen ruoka joskus 01 maissa.
- yökkö
Coop-merkkisen maksalaatikon rusinoilla ja puolukkahilloa.
Maistoin kauramuroja. Tuli ilmainen näyte kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.
Täällä toinen tililläni rahaa 10 senttiä kuolen ehkä nälkään voi voi minua kurjaa.
Noloa myöntää, mutta Pizza Raxin buffa.
En tiedä onko se lounas vai mikä, kun syö aamupalan jälkeen seuraavaksi kunnon ruoan klo 13 ja klo 16 välillä. Mutta sellainen ruoka on nyt uunissa tulollaan. Uunipellillä on grillimakkaroita, pihvejä, perunalohkoja ja ruusukaaleja. Einessalaatti tulee lisäksi. Tällä aloitetaan tänään ja jatketaan vapun yli samalla menulla. Vain juoma vaihtuu kuohuvaan, kunhan se vappu sieltä tulee.
2kpl Kokkikartanon tomaatti-jauhelihakeittoa, kananmunan ja Lidlin vehnäsämpylän.
Itse täyttämäni fetajuustokolmion ja tomaatin, juomana Huberin olut.
Tyhjensin jääkaapin nahistumaisillaan olleista kasviksista ja tein sosekeiton. Chiliä ja yrttejä sekaan ja hyvä tuli! Pinnalle paahdettuja guenchialen muruja ja siivu täysjyväleipää.
Xtra nakkeja ja Extra perunasalaattia. Muuhun ei ole yh-isällä varaa.
Ranskalaisia ja makkaran. Ei ole varaa laittaa kun 2 e/ateria/päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ostitko, ap, Heikintorilta, Tapiolasta?
Vieläkö Heikintori on pystyssä? Onko siellä mitään? Oli kyllä ankea käynti 10 v sitten. Sivusta
Kuivaa leipää