Kuka on kaunein nykyajan julkkis tai filmitähti?
Marilyn Monroet ym. eivät nyt käy siksi, ettei heistä ole saatavilla kuin vahvasti muokattuja kuvia. Nykyajan tähdistä julkaistaan kuvia, missä he kävelevät kadulla normivaatteissa, jolloin saa realistisemman käsityksen.
Minä vastaan Catherine Zeta-Jones, Elizabeth Hurley, Cindy Crawford ja Selma Hayek. Kaikki ovat jo vanhempia naisia mikä on kaunottaren testi. Oikeaan kaunottareen ei aikakaan oikein tepsi, jos vain pysyttelee suht koht normipainossa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Scarlett Johansson.
On kaunis, tytärtäni on sanottu hänen näköisekseen, tytär on tullut isoäitiinsä, mutta on meissäkin vähän samaa näköä, kasvojen muoto esimerkiksi.
Mielestäni Angelina Jolie oli jo 90-luvulla todella kaunis ja on edelleen upea.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Angelina Jolie oli jo 90-luvulla todella kaunis ja on edelleen upea.
Kyllä hänet kaunottariin voi laskea, mutta omaan makuun hän ei ollut nuorempana. Vanhempana on mielestäni kauniimpi (silmät erityiset).
Ei niissä ole ketään kauniita. Ehkä Angelina Jolie.
Vierailija kirjoitti:
Salma ei Selma.
Niinpä onkin. Olen huono julkkiksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä ole ketään kauniita. Ehkä Angelina Jolie.
Pidätkö miehistä enemmän?
Monica Bellucci on mun suosikki mut ikää alkaa jo olla
Vierailija kirjoitti:
Monica Bellucci on mun suosikki mut ikää alkaa jo olla
On kaunotar minustakin. Onhan noita, jos vain muistaa nimiä. Ei tarvitse perusnättejä nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneistä Vivien Leigh
https://www.biography.com/actors/vivien-leigh
Vanhoja Hollywood-staroja ei nyt lasketa, syy aloituksessa. Toki heissä on jopa täydellisiä kaunottaria kuten Hedy Lamarr.
Jokainen on käynyt läpi useita kauneusleikkauksia vuosien varrella, aina parantuvalla tekniikalla.
Laitetaan Emma Watson. Tai Natalie Portman. Kyllä silmä lepää. Ja ovat myös ilmeisen älykkäitä, vahvoja naisia. Vielä jos olisi hieman nörttihuumoriin taipuvaisia niin siinähän olisi koko paketti =D
Ei niitä ole enää. Kauneimmat ja luonnollisimmat esiintyivät 30-50-luvuilla. Nyt on jotain omituisia Jennifer Lawrenceita ja Leonardo DiCapriota, jotka näyttää kaikki pikkulapsilta. Ja käyttäytyy myös. Stalloset ja kumppanit kun lähtee, niin ei täällä ole enää ketään 70-luvun jälkeen.
Katsokaa youtubesta 1974 Miss Universum-kisoja, jossa Johanna Raunio menestyi. Vieläkin kaunis nainen.
Gillian Anderson on edelleen ihan liian kuuma.
M50
Suomesta tulee mieleen Janina Fry.